كيهان و خوانندگان

    دروغ نامه ی کیهان 10 آذر- 94
كيهان و خوانندگان
 پیام های دروغین و قلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری .

50 تاجر ترک از خاک روسيه دولتمردان ترکيه را به غلط کردن انداخته است. وقتي مي گوييم دولت حاشيه سازي را کنار بگذارد و به اقتصاد کشور برسد يعني اينکه کشور را از اساس و پايه قوي کند و نگاه محتاجانه به خارج نداشته باشد.
    *
همين يک مورد براي شيفتگان آمريکا اتمام حجت است که اردوغان چگونه با طناب پوسيده آمريکا از طريق تنش با روسيه وارد چاهي شد که اکنون براي نجات خود به غلط کردن افتاده است.
      *
تصميم روسيه به تحريم گسترده عليه ترکيه به خاطر ساقط شدن يکي از جنگنده هايش توسط دولت اردوغان در حقيقت دولت ما را با اين سوال مهم مواجه مي کند که چرا به رغم کشته شدن 500 نفر از حجاج ايراني توسط آل سعود واکنش مهمي از خود نشان نداد؟
      *
عبور از خطوط قرمز نظام در اين دولت داستاني است که پايان ندارد. ديروز ملاقات با اوباما و دست دادن با او را اتفاقي خواندند. امروز هم قبل از بسته شدن پرونده PMD و لغو تحريم ها اقدام به جمع آوري 6 هزار سانتريفيوژ کرده اند و براي توجيه کار خود آنها را غيرفعال عنوان کرده اند. اين رويه تا کي قرار است ادامه پيدا کند؟
    
نيک نام
    *
در موضع گيري آقاي رئيس جمهور در ارتباط با هدف موشک قرار گرفتن جنگنده روس توسط ترکيه معلوم نبود که ايشان حق را به کدام طرف ماجرا داده است. اين نوع دعوت طرفين به خويشتنداري فقط متجاوز را جري و مظلوم خنجر خورده را خشمگين مي سازد.
       *
وقتي کسي قطب آمالش آمريکا باشد طبيعي است که 1700 تن سيب زميني را به تبعيت از روش هاي سرمايه داري آمريکايي که مازاد محصول را براي تنظيم بازار قيمت به دريا مي ريزد در زمين دفن کند.
        *
در جمهوري آذربايجان دولت سکولار اين کشور با پليس به يکي از مساجد شيعيان حمله و چند نفر را به شهادت رسانده چرا از وزارت خارجه و دستگاه ديپلماسي ما صداي اعتراضي بلند نمي شود؟    شجاع از بوکان
    *
بدحجابي و بي مبالاتي اخلاقي در داخل کافي شاپ هاي اطراف ميدان انقلاب تهران بيداد مي کند. مسئولان نيروي انتظامي مي گويند با مفسده آشکار مبارزه مي کنند که انتظار داريم نتيجه کار آنان در اين کافي شاپ ها هم ديده شود.
      *
يکي از مفاسد اقتصادي و امنيتي به افراد بانفوذي برمي گردد که قصد دارند با گرفتن رشوه پرونده اي را خلاف واقع جلوه دهند و اين خطري است که قوه قضائيه بايد در مورد آن به خصوص در شهرستان ها دقت بيشتري به خرج دهد تا مانع جلوگيري از ماهيت نفوذ شود.
        *
منافع نوشابه هاي کوکاکولا، و پپسي کولابراي صهيونيست هاست و بمب و موشک مي شود بر سر مسلمانان لطفا افشاگري کنيد و اطلاع رساني شود تا مردم ايران در اين کار شريک نباشند.
       *
با توجه به پيشرفته تر بودن سامانه پدافند موشکي اس 400 نسبت به اس 300 آيا بهتر نيست نوع پيشرفته آن را از روسيه خريداري و وارد کشور بکنيم.
     *
اينکه دولت هر روز 15 ميليون تومان دستمزد به کي روش مربي خارجي تيم ملي فوتبال کشور پرداخت مي کند حکايت از آن دارد که وضع مالي اش خوب است و عذري براي حل مشکلات مردم ندارد.
      *
در محله ما شهرک مسعوديه صاحب يک مغازه پوشاک فروشي کاپشن هايي منقش به پرچم آمريکا در ويترين گذاشته و به فروش مي رساند. اداره اماکن نيروي انتظامي بايد دقيق تر نظارت کند چرا در سطح شهر بايد شاهد اين گونه قبح شکني ها باشيم؟    جوادي
    *
وقتي دولت اعلام مي کند 20 نوع سيگار بدون مجوز وارد کشور شده چرا براي جلوگيري از فروش و عرضه آنها دست به کار نمي شود.
      *
قرار بود مبداء خط اتوبوسراني شهرک لاله- پايانه افشار از بلوار ارتش به بزرگراه شهيد بابايي محدوده بوستان ياس منتقل شود ولي خبري نشده چرا؟
      *
شوراي قيمت گذاري نرخ آرد و نان استان گلستان با تعيين قيمت 450 تومان براي هر عدد نان (450 گرمي) براي مردم بابت 50 تومان پول خرد باقي مانده از 500 تومان مشکل درست کرده است. در حالي که مي توانند نان (500 گرمي) را به قيمت 500 تومان عرضه بکنند و اين مشکل را برطرف نمايند.
    *
ما ساکنين جزيره قشم هر وقت بخواهيم با خودرو وارد جزيره شويم 50 هزار تومان عوارض بايد بپردازيم خواسته ما اين است که اين بي انصافي را در حق ساکنين جزيره نکنند.
      *
يکي از مشکلات روزمره مردم در جامعه اعم از راننده تاکسي، مسافر، خريدار و فروشنده و حتي بانک ها کمبود پول خرد است که اعصاب مردم را به هم ريخته است. از مسئولين بانک مرکزي و شوراي پول و اعتبار انتظار مي رود براي ضرب سکه و يا اسکناس هزار، دو هزار و پنج هزار توماني و صد و دويست، پانصد توماني تدبيري اتخاذ نمايند.    آذري
    *
تمام ادارات دولتي به کارمندان خود براي تهيه جهيزيه و ازدواج فرزندانشان تسهيلاتي قائلند ولي آموزش و پرورش به خاطر نداشتن بودجه نه تنها تسهيلاتي فراهم نکرد بلکه همان پاداش پايان خدمت بازنشستگان را از مهر 93 تاکنون پرداخت نکرده است آيا نمي توانند براي ازدواج فرزندان اين قبيل کارکنان و بازنشستگان تسهيلات ارزان قيمت و مدت دار فراهم نمايند.    فرهنگي بازنشسته و جانباز 55 درصد و بيمار در منزل
    *
نزديک يک سال است که قانون بازنشستگان تامين اجتماعي کرج بيمه فوت افراد را پرداخت نکرده است. بيمه تکميلي را از همان روز اول محاسبه و از حقوق کم مي کنند ولي بيمه عمر که در تعهد آنهاست (3 ميليون تومان) پرداخت نشده است. دليل اين مسئله چيست؟
      *
چند ماهي است که به عنوان نيروي خدماتي در شهرداري بابلسر مشغول به خدمت شده ام ولي از بيمه خبري نيست. برخي همکاران هم که بيمه هستند دفترچه شان فاقد اعتبار است چرا که به اداره بيمه بدهکارند! با پيگيري هاي به عمل آمده مشخص شد که پيمانکار به بيمه بدهکار است و اعلام مي دارد ندارم که پرداخت کنم! حال اگر کسي از ما بيمار شد چه بايد کند؟ تازه حقوق ها را هم در سه خط پرداخت مي کنند. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.