كيهان و خوانندگان

اوین نامه ی کیهان 6 بهمن -94
كيهان و خوانندگان
     خامنه ای نه جام زهرب رجام را به کام خودکشید که پاسداران راو ادارکرد کمتر از 24 ساعت زیرآب آدمر بایی و گروگان گیری دریایی خودرا بزنند و 10 قایقران آمریکایی را آزاد کنند .ولیا کنون سربازجو شریعت نداری  با آویزان شدن بهه ذیان گویی خامنه ای در پیام دروغین و قلابی خود خطاب به روحانی گفته است » مگر خامنه ای در پاسخ  به اجراي برجام نگفت : ناديده گرفتن هزينه هاي سنگين برجام بي صداقتي با مردم است؟! اينکه يک مدير بي تدبير برجام را معجزه الهي قلمداد و مشمول طرح در کتاب درسي مي داند چه معنا و مفهومي دارد؟ هر کس بايد حد و اندازه خود را بداند و تملق را وارد امور مديريتي و از آن مهم تر تعليم و تربيت نظام نکند.        
     کاسبان آشوب که منافعشان در ايجاد تشنج مي باشد هميشه در ايام انتخابات اظهار دلواپسي و نگراني مي کنند و سعي مي کنند که فضا را به آشفتگي بيالايند. مسائلي کاملاروشن مثل نظارت استصوابي و يا تقدم تعهد بر تخصص و... را که از مسائل کهنه از ابتداي انقلاب است مطرح مي سازند. به لطف خداوند متعال انتخابات در ايام فاطميه(س) برگزار مي شود و به کوري چشم بدخواهان ان شاءالله مجلسي فاطمي، قدرتمند و ولائي تشکيل خواهد شد و اين تشنجات و رفتارها تاثيري در نتيجه انتخابات نخواهد داشت.    نيکنام- قم
     
کجاي دنيا سراغ داريم که سارق مسلح قاچاقچي، فتنه گر برانداز، قانون گريز و فاسد و... به راحتي و در کمال پررويي و جسارت و ادعا براي انتخابات ثبت نام کنند و وقتي رد صلاحيت شوند مسئول اصلي قوه اجرايي فريادش بلند شود که چرا رد صلاحيت کرديد؟!
    مشکلات اقتصادي کشور نسبت به قبل از برجام کمتر که نشده بيشتر هم شده است. پس چرا دولت به دروغ تمام مشکلات را به برجام يعني مذاکره هسته اي گره زده بود. واقعا با چه رويي توي صورت مردم نگاه مي کنند و فقط خواستار کاهش توقع آنها مي شوند؟
      
رئيس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران اظهار داشت دلمان مي خواهد اعتداليون به مجلس راه يابند که اين خود تبليغ توسط وي آن هم از رسانه ملي محسوب مي شود. عرض بنده اين است که مدعيان اعتدال طي بيش از 30 ماه چه گلي به سر ملت زده اند که حال در کمين مجلس هم نشسته اند؟! کساني که فريب وعده هاي بهبود معيشت، شغل، تورم، گراني، بيکاري، تبعيض، کم شدن فاصله طبقاتي و... در صد روز را خوردند فکر مي کنيد چه رفتاري خواهند داشت؟    صفرعلي همراه
     
مگر رهبر معظم انقلاب در پاسخ رئيس جمهور در خصوص اجراي برجام نفرمودند ناديده گرفتن هزينه هاي سنگين برجام بي صداقتي با مردم است؟! اينکه يک مدير بي تدبير برجام را معجزه الهي قلمداد و مشمول طرح در کتاب درسي مي داند چه معنا و مفهومي دارد؟ هر کس بايد حد و اندازه خود را بداند و تملق را وارد امور مديريتي و از آن مهم تر تعليم و تربيت نظام نکند.    نراقي
     
آقاي رئيس جمهور توجه بفرمايند که الان ساعت حساب است نه انشاء. هيچ کدام از سخنراني هاي ايشان نويدي براي آينده آب و نان مردم ندارد. متاسفم.
     
با اجرايي شدن برجام قرار بود چرخ زندگي مردم ايران بچرخد اما اين طور که در اخبار شنيديم چرخ زندگي فرانسوي ها به سرعت شروع به چرخيدن کرده و قرار است. در يک قلم 114 هواپيماي ايرباس خريداري شود. خدا عاقبت مان را ختم به خير کند!    احمد بازياري- بندرعباس
     
به آقاي آخوندي بايدگفت شما 114 هواپيما سفارش داديد پس حتما پول داريد. آيا جوانان ما نياز به شغل ندارند؟ خانواده ها نياز به توجه و حمايت ندارند؟
        
مسئولين دولتي که شعار اقتصاد مقاومتي مي دهند نبايد در عمل خلاف آن را اجرا کنند و برنامه اي تدوين کنند که در تعارض با اقتصاد مقاومتي است.
      
آمريکايي ها خيلي راحت خسارت به گروگان گرفته شدن جاسوسان و ديپلمات هاي سفارت خود در ايران در آبان 1358 را بهانه قرار داده و از اموال بلوکه شده کشورمان برداشت مي کنند ولي در ايران در مورد خون بهاي شهداي هسته اي هيچ مطالبه اي از کشورهاي قاتل نمي شود. چرا ديپلماسي ما تا اين حد منفعل شده است؟