نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   7 بهمن – 94
افزایش آنچنانی جریمه‌های رانندگی!
لطفاً درصورت امکان نامه بنده را که درد دل خیلی از شهروندان است چاپ کنید تا حرف ما به گوش آقایان برسد. حقوق‌ها همیشه براساس میزان تورم تغییر می‌کنند، ولی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی افزایش آنچنانی پیدا می‌کنند، چنانچه اگر شما دو جریمه شده باشید، باید کل حقوق خود را بدهید!؟یک بازنشسته تامین اجتماعی – تهران
آگهی زمین خواری علنی!
اطراف میدان قدس (تجریش) آگهی‌های متعددی هر رهگذری را جلب توجه می‌کند که مثلاً 10 هکتار از زمین‌های کشاورزی حدفاصل «فومن – رودخان» تغییر کاربری داده شده و به شرکت‌های مسکونی تبدیل شده‌اند و آماده فروشند. حال این سوال پیش می‌آید آیا در کشور ما زمین‌خواری با این وسعت و جسارت و بطور علنی انجام می‌شود؟عبداللهی - تهران
معصومی از خرم آباد: پاداش پایان خدمت ما بازنشستگان سال 93 فرهنگیان آموزش و پرورش تاکنون پرداخت نشده است، علت چیست؟
وزیری از تهران: درحالی که اگر یک قابلمه خاک جلوی درب منزل بگذارید، سریعاً ماموران شهرداری منطقه از راه می‌رسند که مبادا در خانه ساخت وساز کرده باشید! حال این سئوال پیش می‌آید که چگونه دو طبقه اضافه و به صورت غیرقانونی آن هم در ساختمان علاءالدین ساخته شد و شهرداری از آن مطلع نگردید و حالا این همه هزینه باید برباد برود؟ پیدا کنید پرتقال فروش را!؟
سادات مهدوی از گرگان: عابر بانک‌های شهرستان گرگان شب‌ها تاریک است و افرادی که می‌خواهند از دستگاه A.T.M استفاده کنند به دلیل تاریکی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند. لطفاً موضوع را اطلاع رسانی کنید تا مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.
مُکری از مهاباد: چرا صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با گذشت چند ماه از بازنشستگی ما فرهنگیان، از عودت دادن پس‌انداز فرهنگیان دوری می‌کند؟
خانم امیدی خانه‌دار از تهران: به مسئولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تذکر بدهید تا نظارت بیشتری نسبت به عملکرد سوپرمارکت‌ها داشته باشند. چون بعضی از آنها مواد غذایی را در شرایط نامناسبی نگهداری می‌کنند.