خواست دشمن برای اجرای برجام ۲ و ۳ در ایران

عزیزی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد
خواست دشمن برای اجرای برجام ۲ و ۳ در ایران/ اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات است  9 فروردین -95
باهرابزار وبهانه  و سیله ی ی تبلیغاتی تلاش می شود تا برجام  ودولت روحانیمخالفت شود . برای همین با برچسب عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت که ساختگی است. چون چیزی کمتر از بسیج دانشجویی یا گروه فشار در دانشگاه ها ندارد و سازماندهی شده از سوی پاسداران است. لذا بازتولید  پیام  سخنرانی خامنه ای در اطراف  مشهد از سوی این مهره استفاده شده است که آری اجرای برجام 2 و3 که از سوی روحانی مطرح  شده است  خواست دشمن می باشد.
خبرگزاری فارس: خواست دشمن برای اجرای برجام ۲ و ۳ در ایران/ اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات است 
عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: به روشنی واضح بود که بعد از بهانه هسته‌ای، از طرف دشمن بهانه‌های دیگری مطرح شوند تا برای حل آنها نیز راهی مانند برجام عملی شود.
ماهره عزیزی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به مطرح شدن شعار سال توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: امسال در روز اول فروردین تندی و صراحت کم سابقه‌ای را در سخنرانی مقام معظم رهبری شاهد بودیم و معظم‌له با صراحت روی برخی مسائل تاکید کردند که باید دید این تندی و صراحت به چه دلیل است.وی افزود: مقام معظم رهبری همواره به کرات از اهداف و نیات دشمن یعنی نفوذ و استحاله سخن گفته‌اند و به مسئولین نسبت به نوع تعامل با دشمن هشدار داده‌اند. اما این‌بار به شکل رسمی‌تری از وجود تیم نفوذ و یا نفوذ زده در دولت پرده برداشتند و این به معنای آن است که عملکرد دولت بیش از پیش در راستای اهداف دشمن قرار گرفته است و این خطری جدی برای جمهوری اسلامی است.این فعال دانشجویی تصریح کرد: قبل از برجام هم به روشنی واضح بود که بعد از بهانه هسته‌ای، از طرف دشمن بهانه‌های دیگری از جمله اتفاقات منطقه، حقوق بشر و غیره مطرح شوند تا برای حل آنها نیز راهی مانند برجام عملی شود. در حال حاضر هم می‌بینیم که دقیقا چنین خواسته‌ای دارند و در داخل نیز دولت حرف از برجام 2 و 3 می‌زند. باید توجه داشت که بزرگترین مشخصه برجام، مذاکره با دشمن و کوتاه آمدن از برخی ارزش‌هاست.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر قرار باشد دولت در هر کدام از این موارد از بخشی از ارزش‌هایی که جمهوری اسلامی بر آن بنا شده و قوام پیدا کرده دست بکشد به سادگی مسیر دشمن برای استحاله جمهوری اسلامی را هموار کرده است.عزیزی تاکید کرد: خطر بزرگی که مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار و تذکر می‌دهند تنها این نیست که دشمن در کمین است زیرا این امری همیشگی است، بلکه غفلت زدگی مسئولین اجرایی کشور و رویه‌ای است که در پیش گرفته‌اند.وی در خاتمه با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی، گفت: متاسفانه می‌بینیم رئیس جمهور علنا در مقابل اجرای طرح اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر انقلاب به‌عنوان کلید حل مشکلات کشور مطرح شده مقاومت می‌کند و با بازی با کلمات از طرفی مسیر دولت را در راستای اقتصاد مقاومتی معرفی کرده و از طرف دیگر تعامل سازنده با دنیا را عامل پیشرفت و حل مشکلات اقتصادی می‌داند.