كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 14 فروردین -95
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری با پیام های دروغین و قلابی تلافی دو هفته تعطیل بودن  نوروزی اوین نامه ی کیهان راگرفته است.

       فرا رسيدن سال نو و بهار طبيعت را به همه ملت ايران و خدمت رهبر معظم انقلاب تبريک و تهنيت عرض مي کنم و آرزوي سربلندي براي همه مردم دارم.
       
علت پيشرفت نيروهاي مسلح در مسئله موشکي، پهپاد، تانک سازي، مهمات و... غلبه تفکر انقلابي، روح بخش و اخلاق قرآني و ولايي است و اگراين تفکر در مديريت کشور هم تجلي يابد از شياطين کوچک و بزرگ کاري ساخته نيست.«ان الله يدافع عن الذين ءامنوا...»
       
به لطف پروردگار، جوانان انقلابي و متدين کشور در سال 95 بايد بيش از گذشته به فعاليت هاي ضروري و مهم کشور بپردازند و کار جمعي و تشکيلاتي در راه تحقق آرزوهاي انقلاب اسلامي را در اولويت نخست قرار دهند.    محمدي
     «
با آرزوي سلامتي براي کليه عزيزان کيهاني» رئيس جمهور در جمع ورزشکاران اظهار داشت، وقتي مربي بزرگ مي گويد برد برد چرا محکم کف نمي زنند؟ عرض مي کنم اولاکسي به خودش «بزرگ» نمي گويد در ثاني کساني که کف آهسته هم مي زنند از روي ناچاري و براي هم رنگ شدن با افراد بالادستي کف مي زنند!
    
جناب آقاي هاشمي! باور نمي کردم مجبور باشم روزي با شما با اين ادبيات سخن بگويم. آيا تنها انتخابات اخير کشور که شما ادعاي پيروزي در آن را داريد نشان از آگاهي و هوشمندي و بلوغ سياسي مردم داشت؟ خاطرتان هست آن انتخابات را که دوستان نانجيب شما فتنه اي کردند که هنوز و هرگز قابل جبران نيست و شما از آنان حمايت کرديد؟ اميد است سال 95 سال تغيير نگاه شما باشد.    نيکنام - طلبه از قم
    
مردم از گراني و تورم مي نالند آقاي رئيس جمهور دغدغه ممنوع التصويري يکي از سران فتنه را دارد. يک نمونه از اين ضر ب المثل که مي گويند آدم سير از گرسنه خبر ندارد يعني همين.
       
فقر، نااميدي، مشکلات اقتصادي و بي هدفي حاصل بيکاري است. از دولت تدبير و اعتدال انتظار مي رود به همان ميزاني که به حاشيه سازي مي پردازند به فکر حل معضلات بيکاري و تورم و گراني هم باشند!
      
آقاي رئيس جمهور از يک طرف شعار وحدت و همدلي سر مي دهد از آن طرف با صحبت هاي نيش دار فضاي عمومي کشور را متشنج مي کند. چنين اخلاقي واقعا در شان بالاترين مسئول اجرايي کشور نيست.
      
آقاي رئيس جمهور با افتخار اعلام مي کند تورم را مهار کرده است وقتي کشور در رکود است و خريد و فروش صورت نمي گيرد معلوم است که قيمت با شدت بالاو پايين نمي شود. کجاي اين کار جاي افتخار دارد؟
    
به دکتر سرافراز رئيس سازمان صدا و سيما عرض مي کنم تمام شبکه ها را در اختيار دولت قرار دهيد تا به فتح الفتوح برجام، عبور خيالي از رکود، دفاع از سران فتنه و توهين به منتقدين بپردازند. در اين صورت شايد راضي شوند که بودجه صدا و سيما را بپردازند چون کار ديگري ندارند. اولاند هم که قول داده به همت شرکت هاي خودروئي اش مشکلات جوانان ما را حل کند!!    ملکي نسب
    
از روزي که حضرت آقا در جلسه خبرگان از انتخاب رهبر آينده سخن گفتند يک چشمم اشک و چشم ديگر خون شده، خدا کند من نباشم که چنين روزي را ببينم. جان بي مقدارم فداي رهبر عزيزم امام خامنه اي باد!
    
علي برزگر- کرج
    
دم همه کيهاني ها و حزب الله بخصوص آن برادر جانباز که در حسينيه امام خميني(ره) در شب دوم مراسم فاطميه(س) حرف دل همه ما را زد گرم! ما تا آخرين قطره خون خود و زن و بچه هايمان پا در رکاب حضرت امام خامنه اي (حفظه الله) ولي امر مسلمين جهان و نائب المهدي(عج) ايستاده ايم. تا کور شود هر آن که نتواند ديد. يا علي    حسيني- قم
    
آقاي رئيس جمهور بهتر نيست به جاي تطهير فرصت طلبان و فتنه گران و حاشيه سازي هاي بي مورد و تلف کردن عمر مردم و به جاي خدمت به خيانتکاران فتنه گر و آشوب طلب و حل شدن در تبليغات رسانه اي براي انتخابات سال آينده، به برنامه ريزي و رفع و رجوع مشکلات مردم پرداخته شود.
    
براي خيلي از هم وطنان اين سوال مطرح است که چرا از اصول گرايان يک نفر به خارج پناهنده نشده و نمي شود ولي در بين اصلاح طلبان تعداد قابل توجهي در دامن بيگانگان زندگي کرده و با پول و حمايت دشمنان عليه کشور توطئه مي کنند.
     
آمريکا عليه مردم ايران چه کارهايي بايد انجام بدهد تا دولت و شخص آقاي رئيس جمهور باورش بشود که دشمن قسم خورده ما قابل اعتماد نيست. خباثت آمريکايي ها از اين بيشتر که خودشان حادثه 11 سپتامبر را بوجود مي آورند سپس با تشکيل دادگاه صوري مي خواهند غرامت آن را از اموال بلوکه شده ايران بردارند.
      
در فرودگاه عربستان به دو نوجوان ايراني تعرض صورت گرفت بعد از آن 500 نفر از حجاج ايراني را در منا مکه کشتند. نزديک يک سال است که دولت وهابي آل سعود يمن را به خاک و خون مي کشد. آقاي رئيس جمهور و دولت ايشان به جاي اينکه به اين جنايت ها جواب بدهند مرتب موضوع حرکت احساسي و غلط چند جوان در حمله به سفارت عربستان را بزرگ مي کنند. پس ذکاوت و هوشياري و بصيرت سياسي آقايان کجا رفته است؟
    
يکي از آثار مخرب و سوء برجام در تعليق ماندن بودجه کل کشور در سال ۹۵ است اين است نتيجه اعتماد بي اساس به برجامي که به وسيله آن خيلي از دستاوردهاي دانشمندان و شهداي هسته اي بي جهت به نفع دشمنان نابود شد.    سليماني
    
دولت تدبير به مردم قول داد راست بگويد و در مدت 100 روز مشکلات اقتصادي مردم را حل کند ولي الان به جز وعده عملي نشده چيز ديگري نديده ايم.
      
با وجود اساتيد فرهيخته و نخبه ايراني در کشور حضور اساتيد خارجي در دانشگاهها مجاز شده است. واقعاً عزم دولت در اشتغالزايي براي بيگانگان قابل تحسين است!
     
در حومه آبادان خانواده هاي فقيري وجود دارند که براي گرفتن کارت ملي ثبت نام کرده اند ولي دولت يارانه آنها را قطع کرده است. چرا زور دولت فقط به افراد فقير و بيچاره کشور مي رسد و تنها دغدغه اش اين است آب در دل مرفهين بي درد جامعه تکان نخورد؟    حيدري
    
درست دو هفته پس از حضور خانوادگي در انتخابات و راي دادن به ليست حاميان دولت و به اصلاح طلبان در تهران يارانه ما را قطع کرده اند استفاده ابزاري از مردم توسط دولت يعني همين. چرا اين کار را قبل از انتخابات نکردند.
    
به نظر مي رسد بعضي از مسئولين نمي خواهند رسوم خرافي و غير عقلاني در کشور برچيده شود. اين چه وضعي است که بايد در چهارشنبه آخر سال صدها نفر مجروح و قطع عضو و تعدادي کشته بشوند؟
       
تعدادي از کارمندان بازنشسته سازمان جهاد کشاورزي استان تبريز هستيم که مدت يک سال و نيم از تاريخ بازنشستگي ما سپري شده ولي از پاداش پايان خدمت مان خبري نيست. اين مصاحبه هايي که دولتمردان انجام مي دهند هيچکدام از حرفهايشان به واقعيت نمي پيوندد.    قاسم پور
    
از آقاي نوبخت رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي درخواست مي شود نسبت به افزايش ميزان مستمري بيماران صعب العلاج و معلولين تحت حمايت بهزيستي کشور اهتمام ورزند. با اين مبلغ ناچيز چگونه امکان زندگي براي اين قبيل از هم وطنانمان وجود دارد؟!
    
در خط اتوبوس تندرو رسالت به سمت پايانه بيهقي، ايستگاه مصلي طوري قرار گرفته که مسافرين مجبورند براي سوار شدن به داخل اتوبان بيايند که اين مسئله خطر آفرين است، از مسئولان امر درخواست حل مشکل ياد شده را دارم.
    
محمدي- تهران