گزیده خبرهای 7 خرداد -95 قسمت -3

گزیده خبرهای 7 خرداد -95 قسمت -3
پلیس مکزیک از کشف شش جسد مثله شده در یک دستگاه تاکسی خبر داد.به گزارش ایسنا،‌ پلیس مکزیک اعلام کرد: روز گذشته (پنج شنبه) شش جسد مثله شده که در قسمت صندوق و صندلی عقب یک دستگاه تاکسی رها شده بودند، کشف شد.طبق اعلام پلیس مکزیک تاکنون هویت این شش جسد شناسایی نشده و هیچ مظنونی در ارتباط با قتل آن‌ها دستگیر نشده‌ است.پلیس مکزیک اعلام کرد: نیروهای گشت این کشور به دو دستگاه خودرو مشکوک می‌شوند. راننده تاکسی حامل این شش جسد وقتی متوجه حضور نیروهای پلیس می‌شود، آن را رها کرده و با خودرو دیگر متواری می‌شود.به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده‌ است.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از پیدا شدن بدن بی‌جان زن 38 ساله‌ تبریزی ساکن در خیابان کوثر شرقی تبریز در داخل حمام خبر دادحبیب حسینقلی‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی گفت: ظهر دیروز با اعلام کاهش هوشیاری زن 38 ساله به اپراتوری فوریت‌های پزشکی تبریز، تکنسین‌های پایگاه 219 به محل حادثه اعزام شدند.وی ادامه داد: تکنسین‌های اعزامی با بررسی وضعیت بیمار، مرگ زن 38 ساله‌ای در داخل حمام را تائید کردند.مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: طبق اظهارات کارشناسان اعزامی احتمالاً این زن شب گذشته به‌علت انتشار گاز منوکسیدکربن از آبگرمکن که در داخل حمام تعبیه شده بود، جان باخته است.حسینقلی‌زاده یادآور شد: باز بودن دریچه‌ای برای ورود هوا و خروج منوکسیدکربن از بروز مسمومیت جلوگیری می‌کند.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6.4 ریشتر جزیره فیجی را به لرزه درآورد.به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز لرزه‌نگاری آمریکا، این زمین لرزه به بزرگی 6.4 ریشتر امروز (جمعه) جزیره فیجی را لرزاند که احتمال به جا ماندن تلفات و خسارت ناشی از آن ضعیف است.به گزارش نیوزیلند هرالد، در پی وقوع این زلزله هشدار سونامی صادر نشد.
    اتو خانه را به آتش کشيد
    نجف آباد- خبرگزاري صدا و سيما: مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري نجف آباد گفت: درپي تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشاني، مبني بر خروج دود از واحد مسکوني، ماموران با 2 دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند.    احمد هادي افزود: ماموران آتش نشاني به سرعت وارد عمل شدند و حريق را مهار کردند. وي درباره علت اين آتش سوزي گفت: روشن ماندن اتوي داغ بر روي فرش يکي از اتاق ها، باعث انتقال حرارت و شعله ور شدن قسمت هايي از منزل شده بود.    هادي افزود: خسارات وارده به لوازم خانگي و واحد مسکوني بيش از 400 ميليون ريال تخمين زده شده است.       
    خواستگار تحمل «نه» نداشت
    شهرکرد- خبرنگار کيهان: سرپرست پليس فتا چهارمحال و بختياري گفت: زن جوان شهرکردي با مراجعه به پليس فتا استان مدعي شد شخصي تصاوير خصوصي او را در شبکه هاي اجتماعي منتشر کرده است.     سرهنگ مرتضي عسکري افزود: کارشناسان پليس فتا از طريق اقدامات فني، متهم را شناسايي و مشخص شد که وي قبلاً خواستگار شاکي بوده که پس از شنيدن جواب منفي، تصاوير خصوصي اين زن را در شبکه هاي اجتماعي منتشر کرده است. وي گفت: متهم به مراجع قضايي معرفي و با صدور قرار روانه زندان شد.
    نشت گاز مرگ آور
    شهريار- ايرنا: مسئول سامانه اطلاع رساني سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري شهريار گفت: سه عضو يک خانواده در شهريار بر اثر مسموميت ناشي از استنشاق گاز مونوکسيدکربن جان خود را از دست دادند. رضا قاسمي با بيان اينکه امدادگران بلافاصله به محل اعزام شدند اظهار کرد: رعايت نکردن موازين ايمني در نصب دودکش آبگرمکن موجب نشت گاز در واحد مسکوني و مرگ سه عضو يک خانواده شده بود.