دانشجویان بورسیه از طریق مراجع قضایی علیه صادقی اعلام جرم کرده‌اند

سخنگوی دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با فارس:
دانشجویان بورسیه سخنان فتنه‌جویانه صادقی را از طریق مراجع قضایی پیگیری و علیه وی اعلام جرم کرده‌اند 6 خرداد -95
خبرگزاری پاسداران مثل شعبه زندان اوین شده است .برای اینکه تا باصادقی مدعی اصلاح طلب گفتگو کرد که اشاره به بورسیه های غیرقانونی دوران احمدی نژاد کرد .درجا برایش تبدیل به دام شده و علیه اش پرونده گشوده شده است  . چون یک مهره بورسیه ای عوامل پاسداران تشویق وتحریک به شکایت علیه اش شده است .
 خبرگزاری فارس: دانشجویان بورسیه سخنان فتنه‌جویانه صادقی را از طریق مراجع قضایی پیگیری و علیه وی اعلام جرم کرده‌اند
سخنگوی دانشجویان بورسیه با ابراز نارضایتی از سخنان صادقی (منتخب مردم تهران در مجلس دهم) پیرامون بورسیه‌ها گفت: دانشجویان بورسیه سخنان فتنه‌جویانه محمود صادقی را از طریق مراجع قضایی پیگیری و علیه وی اعلام جرم کرده‌اند.
سید مجتبی حسینی سخنگوی دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با ابراز نارضایتی از سخنان نادرست توسط محمود صادقی منتخب مردم تهران در مجلس دهم پیرامون موضوع دانشجویان بورسیه‌ اعلام کرد: ما دانشجویان بورسیه اظهارات فتنه‌جویانه و دروغ صادقی را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود: دانشجویان و خانواده‌های آنها علیه صادقی در دستگاه قضایی اعلام جرم کرده‌اند و اقدامات لازم را در این خصوص در دستور کار خود قرار می‌دهند. ما همچنین موضوع اعتبارنامه این منتخب را پیگیری خواهیم کرد چرا که مجلس شورای اسلامی باید مدافع حقوق شهروندان باشد و نه مکانی برای حضور افراد دروغگو و بی‌اخلاق.
حسینی ادامه داد: منتخبان مردم در مجلس دهم در موضوع اعتبارنامه صادقی باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و مواضع وی را در ضدیت با سخنان رهبری مدنظر قرار دهد.
سخنگوی دانشجویان بورسیه تصریح کرد: چگونه است صادقی برخلاف استعلام نهادهای ذیربط مسئولیتی در وزارت علوم عهده‌دار شد که این موضوع حکایت از قانون‌گریزی وی دارد. حال سخن از قانون می‌زند.
وی در ادامه تاکید کرد: صادقی که استاد رشته حقوق است به پایه‌ترین مبانی علم حقوق اشراف ندارد. چگونه است هنوز دادگاهی تشکیل نشده و حکمی داده نشده اما وی دانشجویان بورسیه را بی‌قانون خطاب می‌کند.
حسینی اضافه کرد: موضع‌گیری‌های این منتخب مردم تهران در مجلس دهم نشان از ترس و فرار به جلو نسبت به شکست‌های آتی اصلاح‌طلبان است. ما امیدواریم دستگاه قضایی با رسیدگی به شکایات دانشجویان بورسیه از اقدامات اینچنینی جلوگیری کنند.
سخنگوی دانشجویان بورسیه در پایان گفت: صادقی مگر سخنگوی دادستان دیوان محاسبات است که از زبان آنها سخن می‌گوید و حکم می‌دهد؟ قطعا دانشجویان بورسیه در مقابل زیاده‌خواهی‌های این افراد خواهند ایستاد.