بازداشت ۱۱ بحرینی به بهانه دست داشتن در عملیات تروریستی

وزارت کشور بحرین اعلام کرد
بازداشت ۱۱ بحرینی به بهانه دست داشتن در عملیات تروریستی   12 اردیبهشت -95
 خبرگزاری فارس: بازداشت ۱۱ بحرینی به بهانه دست داشتن در عملیات تروریستی
وزارت کشور بحرین با انتشار بیانیه‌ای از بازداشت ۱۱ نفر که آن‌ها را «تروریست» نامید، خبر داد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت کشور بحرین در بیانیه‌ای از بازداشت 11 نفر در ارتباط با حادثه «کرباباد» خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری «الوسط» بحرین، در بیانیه‌ای وزارت کشور بحرین که عصر جمعه (دیروز) منتشر شد، آمده است: نیروهای پلیس، یازده نفر را به اتهام دست داشتن در عملیات تروریستی «کرباباد» بازداشت کرده‌اند.
ماه گذشته میلادی(16 آوریل) منابع دولتی بحرین اعلام کردند، یک نظامی بحرینی در «حمله‌ای تروریستی» منطقه کرباباد کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
معارضان بحرین در واکنش به این حادثه، گفتند «مزدوران» رژیم بحرین به هنگام سرکوب اعتراضات مردمی در منطقه مذکور و حمله به افراد شرکت کننده در تظاهرات، کشته و زخمی شده‌اند.
مقامات بحرین بدون استناد به دلایل و شواهد شفاف، برای سرکوب صدای مخالفان خود، آن‌ها را به دست داشتن در عملیات تروریستی متهم می‌کنند.
سازمان‌های حقوق بشری به این گونه اتهام‌ها در حق شهروندان بحرینی به دلیل اینکه در مستقل بودن قوه قضاییه بحرین شک و شبه وجود دارد، اعتراض دارند و آن را فاقد اعتبار و واقعیت می‌دانند.
این سازمان‌ها می‌گویند اعضای قوه قضائیه بحرین، با دستور شاه این کشور تعیین و منصوب می‌شوند و مقامات قضایی بحرین زیر شکنجه