نامه‌هاو صدای شما

نامه‌هاو صدای شما  16 خرداد-95
کارت منزلت و...
روز نیمه‌شعبان جهت بازدید به کاخ گلستان رفتم به این امید که با کارت منزلت به صورت رایگان از آنجا دیدن کنم. اما هنگام ورود متصدی آنجا گفت امکان بازدید فقط در روزهای غیرتعطیل برای بازنشستگان به صورت نیم‌بها است. پیش از عید یک نفر به همراه بازنشسته می‌پذیرفتند، اما اکنون قبول نمی‌کنند. علی‌ایحال ما هم از این بازدید صرف‌نظر کردیم و برگشتیم تا به منزلت‌مان بیش از این آسیبی وارد نشود.یک بازنشسته - تهران
بازنشستگان ایران خودرو، فراموش شدگان روزگار
پس از یک عمر کار و تلاش چه در ایام عادی و چه تعطیلات و با گذاشتن جوانی خود، حالا جزو فراموش‌شدگان ایران خودرو شده‌ایم! امثال من بازنشسته در این شرکت زیاد هستند، در حال حاضر نیاز به کمک و مساعدت آقای «یکه‌زارع» مدیرعامل ایران خودرو داریم. ایشان مانند سایر ادارات و ارگانها، سازمانی به عنوان بازنشستگان یا رفاه بازنشستگان در نظر بگیرند تا ما بازنشستگان بتوانیم مشکلات خودمان را با آنان در میان بگذاریم.امید است مدیرعامل محترم تقاضای حقیر را که حرف دل خیلی از بازنشستگان است را جامه عمل بپوشاند.
محمدحسین عسگری – تهران
* محمودی از تهران: برای خروج از ایستگاه مترو میرداماد ضلع شمالی، پله برقی تعبیه نشده و شیب پله‌‌ها هم بسیار زیاد است. همین موضوع برای افراد مسن، سالخورده و معلول مشکلاتی ایجاد کرده و نمی‌توانند به راحتی خارج شوند. لطفاً به مسئولان ذیربط تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
* یک بازنشسته از تهران: بازنشسته تامین اجتماعی هستم. جهت دادن آزمایش به آزمایشگاه رفتم هنگام پرداخت هزینه سهم من 140 هزار تومان شده بود و سهم بیمه 50 هزار تومان! دلم برای خودم سوخت که سال‌ها بابت دفترچه تامین اجتماعی حق بیمه دادیم بدون اینکه استفاده‌ای کنیم حالا که پیر شدیم و احتیاج داریم باید از این حقوق ناچیز بازنشستگی‌ ما 140 هزار تومان بابت آزمایش خون کم کنند؟!