نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  17 خرداد -95
خطر تشعشعات پارازیت!
اندازه گیری تشعشعات آنتن‌های موبایل توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات بررسی و بیانگر در مرز خطر بودن تشعشعات 61 آنتن تلفن همراه در نقاط مختلف بوده است. حال انتظار می‌رود سازمانی نیز متولی تشعشعات فرستنده‌های پارازیت درکشور نسبت به ناشی ازخطرات، آلودگی زیست محیطی و بیماری‌های ناخواسته هشدار داده و نسبت به ساماندهی این وضعیت برای همیشه خاتمه دهد. مبارزه با گیرنده‌های ماهواره و فرستادن پارازیت بر روی شبکه‌‌های اطلاع رسانی نه تنها کاری پسندیده نیست،بلکه با توجه به فناوری‌های پیشرفته، سرنوشت این کار نیز سرانجام به ماجرای نیمه پنهان ویدئوها تبدیل و روسیاهی برای ذغال می‌ماندمحمد کاظمی – تهران
وای بر کم فروشان!
امروز پنیر از مغازه خریدم، متوجه شدم که نسبت به قبل،از حجم پنیر کاسته شده است! می‌خواستم از مسئولان بپرسم چرا بر کم فروشی‌‌های آشکار و گرانفروشی در سطح جامعه نظارت نمی‌کنند؟ متاسفانه در فروش اکثر محصولات، به عینه کم فروشی و گرانفروشی مشاهده می‌شود و بدتر از همه آب از آب هم تکان نمی‌خورد!؟ یک شهروند تهرانی

* یک بیمه شده تامین اجتماعی از تهران: سازمان تامین اجتماعی برای یک روز تاخیر در پرداخت حق بیمه ماهانه کارگاهی جریمه وصول می‌کند، ولی خودشان در حال حاضر اواسط خرداد ماه 95 است هنوز افزایش مستمری بازنشستگان را پرداخت نکرده‌اند!؟
*
نوری از پرند: چرا دریافت برنامه‌های شبکه 5 سیما که مربوط به استان تهران هم است، در پرند کیفیت ندارد و همیشه خراب می‌باشد؟
* از اهالی محل: قریب به اتفاق کارگران پمپ بنزین حدفاصل میدان پاستور – حر، بدون استثناء سیگار می‌کشند و متاسفانه چندین بار هم همسایگان تذکر زبانی به آنها دادند ولی گوش شنوایی پیدا نمی‌شود! لطفاً صدای ما را به مسئولان شرکت پالایش و پخش برسانید تا آنان با بازرسی نامحسوس خود هم به صحت گفته‌های ما پی ببرند و هم برخورد جدی با آنان بکنند، چون هر لحظه احتمال خطر، تمامی همسایگان را تهدید می‌کند.
*
حسین زاده از اهالی محل: در خیابان قزوین، خیابان 16 متری امیری، نبش کوچه رحیمی تعداد زیادی موش زاد و ولد کرده و سلامت ساکنان محله را به خطر انداخته است. به مسئولان شهرداری منطقه 10 تذکر بدهید تا نسبت به جمع آوری آن اقدام کند.