سردار نقدی انقلابی ماندن سنت انبیای الهی است

سردار نقدی در جمع وارثان قیام 15 خرداد:
انقلابی ماندن سنت انبیای الهی است/ بزرگترین دستاورد برجام شناختن ماهیت واقعی آمریکا بود/ برگ‌برگ کارنامه آمریکا جنایت علیه بشریت است15 خرداد -95
چون فضای خفقان اجتماعی هرروز غلیظ تر می شود .درمقابل امکانات رفاهی وتفریحی وسرگرم کننده هم هرروز محدود ومحدودتر می شود .بنابراین برای اینکه سوپاپ اطمینان هایی وجودداشته  باشد تامانع انفجارخشم اجتماعی واقضارناراضی نگردد. لذا امثال سرداربسیجی محمدرضا نقدی هستند که آزادگذاشته می شوند تابا مشنگ بازی موجب سرگرمی وانحراف اذهان عمومی شوند .برای همین مدام با نوآوری ازموضع  موازی  ضدآمریکایی رهبرش خامنه ای یک مار وسط میدان می اندازد تا جیب زنی کند.
 خبرگزاری فارس: انقلابی ماندن سنت انبیای الهی است/ بزرگترین دستاورد برجام شناختن ماهیت واقعی آمریکا بود/ برگ‌برگ کارنامه آمریکا جنایت علیه بشریت است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت قیام 15 خرداد گفت: آن چیزی که امروز رهبر بزرگوارمان می‌خواهد انقلابی ماندن است، انقلابی ماندن سنت همه انبیا و اولیای الهی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان بزرگداشت قیام 15 خرداد که با حضور پرشور و حماسی مردم غیور، بصیر و ولایت‌مدار ورامین در مصلای بزرگ حضرت صاحب‌الزمان(عج) در حال برگزاری است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: اینکه امروز همه ملت ایران و امت اسلام و همه ملت‌ مستضعف دنیا علیه استکبار به پا خاسته‌اند مرهون ایثار و فداکاری شهدای غیور 15 خرداد است.
وی گفت: گرامیداشت 15 خرداد گرامیداشت بصیرت، روشنگری و روشن‌ضمیری است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نهضت اسلامی نهضت عظیمی است که شاخصه‌های والایی در دل خود داشته و مبدأ انقلاب‌های عظیم آزادی‌خواهانه دنیا است.
وی با بیان اینکه 15 خرداد رود عظیمی است که سرچشمه‌اش عاشورا است،‌تصریح کرد: 15 خرداد به واسطه عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به وقوع پیوست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: منطق 15 خرداد منطق قیام عاشورا است و منطق ایستادن در مقابل ظلم و ظالم است.
سردار نقدی تأکید کرد: انسان آزاده هرگاه توسط طاغوت‌ها بین پذیرش مرگ و سلطه و طاغوت می‌ماند قطعا شهادت را انتخاب کرده و از ذلت دوری می‌کند.
وی ادامه داد: حادثه عاشورا در قیام خونین 15 خرداد تکرار شد و راه 15 خرداد راه شهادت و سختی و قطعه‌ قطعه شدن بود، این منطق انقلاب و اسلام است آن چیزی که امروز رهبر بزرگوارمان می‌خواهد انقلابی ماندن است انقلابی ماندن سنت انبیای الهی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دو راه وجود دارد یکی راه مستقیم و راه کسانی که خداوند به آنها نعمت داد و راه دیگر راه گمراهان است.
وی گفت: هر کس که در راه خدا است باید در راه خدا مبارزه کند و هر کس در این مسیر نیست در مسیر شیطان است.
سردار نقدی با اشاره به اصول پنج‌گانه انقلابی بودن که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با تبیین شاخصه‌های پنج‌گانه انقلابی بودن حجت را بر همگان تمام کردند و امروز باید با تمام توان در این مسیر گام برداشت.
وی با بیان اینکه مبارزه تا زمان پیروزی کامل بر باطل ادامه داد، خاطرنشان کرد: تا مبارزه هست ما هستیم و با تمام توان در برابر باطل می‌ایستیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مبارزه و انقلابی‌گری جزء لاینفک مسیر انبیاء است، بیان داشت: استقلال مساله بسیار مهمی است، زمانی که مقابل ظلم بایستی علیه تو توطئه می‌کنند اما نباید هدف را فراموش کرد.
وی ادامه داد: در حالی که شهدای 15 خرداد جان خود را برای رسیدن به هدف فدا کردند حال ما نباید از طعنه دشمن بترسیم، جان شهدا پر اهمیت‌تر بود یا طعنه شنیدن ما.
مدعیان پیروی از خط امام یک‌بار وصیتنامه امام را بخوانند
سردار نقدی با بیان اینکه ایستادن در برابر دشمن اصل انقلابی‌گری است، گفت: مدعیان همراهی امام و مدعیان یار امام یکبار وصیت‌نامه امام راحل را در برابر مردم بخوانند.
وی افزود: امام راحل بزرگوار در وصیتنامه خود توطئه‌های دشمن را تبیین فرمودند، آن وقت برخی‌ها می‌گویند توطئه توهم است، در مواضع امام اجتهاد می‌کنند و می‌گویند آن روز شرایط زمان امام این طور بوده و امروز به گونه‌ای دیگر است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امام در وصیتنامه خود فرمودند این وصیتنامه خطاب به نسل‌های حاضر و آینده است، یعنی حرف مشمول مرور زمان نشده و برای همیشه است، حق، عدالت و دفاع از مظلوم اصول همیشگی است و تعطیل‌بردار نیست.
بزرگترین دستاورد برجام شناختن ماهیت واقعی آمریکا بود
وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد برجام شناختن ماهیت واقعی آمریکا بود، تصریح کرد: همگان امروز می‌دانند آمریکا عهدشکن است، آمریکایی‌ها بعد از این همه مذاکره 2 میلیارد از دارایی ملت ایران را دزدیدند.
سردار نقدی با تاکید بر اینکه هر کس خواب است بیدار شود، تصریح کرد: انقلابی‌گری یعنی دیدن دشمن و طاغوت، این تقابل همه جای قرآن یادآوری می‌شود.
وی با بیان اینکه دشمن واقعیت دارد، گفت: نمی‌توان سر را مانند کبک زیر برف کرد، جنگ اقتصادی و فرهنگی آمریکا علیه ما مساله کمی نیست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این شبکه‌های ماهواره‌ای فاسد همه و همه جنگ علیه فرهنگ ما است، حادثه چند ماه قبل خیرآباد ریشه در جنگ فرهنگی دشمن داشت.
وی افزود: حادثه‌ای رخ داده یک نفر یک نفر دیگر را کشته اما باید توجه کرد که ریشه این کار، فرهنگ غلطی است که همین ماهواره‌ها ترویج می‌کنند، فساد و بی‌بندوباری را ترویج می‌کنند چرا که می‌دانند اگر جوان بر اثر تربیت دینی رشد کند می‌شود شهدای 15 خرداد، بنابراین تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند که او را غرق در شهوات کنند.
جنگ دشمن علیه ملت ایران ادامه دارد
نقدی ادامه داد: جنگ علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف ادامه دارد، کشته‌های جبهه جنگ سخت شهدا بودند و آسیب‌دیدگان جنگ نرم و فرهنگی دشمن معتادان و بی‌بندوبارها است.
وی تاکید کرد: افرادی که رهبر معظم انقلاب برای راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به آنان دستور داده‌اند و امام خامنه‌ای آنان را مامور کرده است که این مهم را محقق کنند امروز مسئول هستند.
می‌توانیم شبکه اجتماعی سالم داشته باشیم
سردار نقدی با بیان اینکه ما می‌توانیم شبکه اجتماعی سالم و بدون فساد داشته باشیم گفت: ما می‌توانیم راه را بر ماهواره‌های دشمن ببندیم، هر کس کوتاهی می‌کند، مسئول است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: رکن دیگر انقلابی‌گری حرکت پشت سر رهبری و جلو نزدن از رهبری است.
وی گفت: شیعه یعنی پیرو و بدانید آنچه پیروزی‌های بزرگ را برای ملت ایران اسلامی رقم زده حرکت در مسیر ولایت فقیه است.
15 خرداد منشاء پیروزی‌های جهانی و بین‌المللی است
سردار نقدی تاکید کرد: بدانید اگر 15 خرداد روزی منشاء پیروزی 22 بهمن شد، امروز منشاء پیروزی‌های جهانی و بین‌المللی است.
وی با اشاره به حوادث اخیر منطقه و بیداری جهان اسلام گفت: اربعین نیجریه و ... برگرفته و الگوگیری از قیام 15 خرداد است و این قیام سبب شده است که امروز ملل دنیا به تاسی از قیام 15 خرداد ورامین این واقعه عظیم را تکرار کرده و پای ارزش‌های اسلام با تمام وجود بایستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: این‌ها نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی است، خود را آماده کنیم و به جای بهانه‌جویی برای حرکت در مسیر انقلابی مسیر انقلاب را ادامه دهیم.
دشمن در همه زمینه‌ها در برابر ملت ایران شکست خورده است
وی افزود: امروز به دنبال 15 خردادهای بین‌المللی در آستانه پیروزی‌های بزرگ هستیم، دشمن در همه زمینه‌ها در برابر ملت ایران شکست خورده و دستانشان بالا است.
سردار نقدی با تاکید بر اینکه امروز معاویه‌های زمان که دستشان در برابر ملت ایران خالی است فریاد دوستی و حکمیت می‌دهند، عنوان کرد: امروز آمریکا در برابر ملت غیور ایران اسلامی خلع سلاح شده و در شرایط خلع سلاح بودن قرآن بر سر نیزه می‌کنند، امروز آمریکای خلع سلاح شده می‌گوید بیایید با ما شریک شوید.
برگ‌برگ کارنامه آمریکا جنایت علیه بشریت است
وی اظهار داشت: آمریکا جنایتکار است و از تاریخی که ابرقدرت شده کارنامه‌اش جنایت علیه بشریت است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: امروز آمریکا 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هیچ راهی جز این که با دزدی اموال عربستان، لیبی، کویت و … جیب خود را پر کند، ندارد.

سردار نقدی در پایان تصریح کرد: اگر امروز ما فریب این قرآن‌های سر نیزه را بخوریم باید برویم و هزار سال دیگر بیاییم، اما اگر راه را ادامه دهیم پیروزی‌های غیر قابل تصور در انتظار ما است.