نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما 12 خرداد -95
راه اندازی مترو ورامین، چشم انتظار همت دولتمردان تدبیر و امید
سال 80 خبر کلنگ زنی ساخت مترو ورامین از صدای جمهوری اسلامی پخش شد اما اکنون پس از زیرساختهای لازم و گذشت 15 سال از آن، مسیر پروژه مربوطه جهت راه‌اندازی خط برقی راه‌آهن تهران – مشهد به راه‌آهن واگذار شده است. مردم شهید پرور ورامین در آستانه سالروز تاریخی قیام 15 خرداد از دولت تدبیر و امید انتظار دارند جهت راه‌اندازی خط مترو ورامین و جلوگیری از هرگونه شائبه پس از گذشت 15 سال اقدامات شایسته‌ای انجام دهد، زیرا اهالی ورامین و شهرکهای اقماری آن هر روز جهت تردد علاوه بر وجود ترافیک‌های سنگین، با حوادث ناگوار رانندگی در این مسیر روبرو می‌باشندتاجیک – ورامین
کار پسندیده برای حفظ محیط زیست 
آلودگی‌ هوا و حفاظت از محیط زیست را در تمامی حوزه‌ها و در همه جای کشور باید جدی گرفت. اخیراً شرکت نفت ایرانول، یک روغن ماشین گیاهی تولید کرده که برای کاهش آلودگی هوا خیلی خوب و موثر می‌باشد. ضمن تشکر از این کار هوشمندانه و مسئولانه، امید و انتظار می‌رود تمامی پالایشگاه‌ها و مراکز و شرکت‌ها هرچه تولید می‌کنند، نیم نگاهی هم به مسایل زیست محیطی داشته باشند.
یک شهروند طرفدار محیط زیست – تهران

* محمودیان نژاد از تهران: هر سال به ماه مبارک رمضان که نزدیک می‌شویم، گرانی‌ها شروع می‌شود! جا دارد مسئولان با توجه به اینکه چند روز بیشتر به آغاز ماه مبارک رمضان نمانده، جلوی این گرانی‌ها را بگیرند تا مردم در این ماه از هر لحاظ با مشکل روبرو نشوند.
*
خسروی از فردیس کرج: از ساکنین فردیس هستم. روزی دو بار برق ما قطع می‌شود. با رفتن برق، پمپ‌ها از کار می‌افتند و جریان آب هم قطع می‌شود. چرا مسئولان بفکر ساکنان این منطقه نیستند و ما تا به کی باید هزینه سوختن وسایل برقی‌مان را بدهیم؟
* حقگو از تهران: آقایانی که فقط جناح بازی می‌کنند آیا اسلام فقط در مورد حجاب هشدار داده است؟ آیا در مورد فقر، فساد، بیکاری، دزدی، خودکشی، اختلاس، دروغ و هتاکی چیزی نگفته است؟ با کدام وجدان اینگونه عمل می‌کنید؟ از خدا بترسید!
*
عرفان از تهران: با توجه به اینکه اکثر اقشار آسیب پذیر جامعه از مترو و اتوبوس استفاده می‌کنند، چرا هر سال نرخ بلیت آنها را افزایش می‌دهند؟
*
آقا قلایی از بندرترکمن: در محدوده شهر ما سیگنال شبکه خبر سیما دریافت نمی‌شود. به مسئولان صدا و سیما بگویید مشکل را مرتفع سازند.