خودسری یا هتاکی سازمان‌یافته؟

خودسری یا هتاکی سازمان‌یافته؟ 16 خرداد-95
این چگونه کشوری است که ادعا می شود امن ترین کشور جهان است؟ همچنین خامنه ای رهبرانتصابی وهمکاره ولی فقیه  که ادعا می شود گفته هایش برای همه پیروانش فصل الخطاب است  ادعان می کند که مخالف برهم زدن مراسم سخنرانی هامی باشد  چون به زیان رژیم وارونه ی ولایت فقیه  است .درحالیکه گزارش شده است سخنرانی‌های سالگرد ارتحال  خمینی  برای چندمین‌بار طی سال‌های اخیر است که دچار تشنج می‌شود. اوج این حوادث تلخ در اواخر دوره رئیس‌جمهور قبلی و برخوردهای شرم‌آور اخلالگران با نوه  امام بود. که حتی به وی اجازه صحبت هم ندادند. بعد از آن نیز همه ساله شاهد تکرار این مسائل بوده‌ایم به نحوی که در 14 و 15 خردادماه سال جاری و بعضی افراد صحبت‌های رئیس‌جمهور و سید حسن خمینی را قطع کردند. چرا خامنه ای دهانش را قیراندود کرده است ودستور پیگیری نمی دهد اگر خودش همراه باپاسداران درپشت پرده دست اندار نیستند؟ چون نوه خمینی رابطه با روحانی و رفسنجانی دارد ودربست لبیک گوی ومطیع خامنه ای نیست.

سخنرانی‌های سالگرد ارتحال امام(ره) برای چندمین‌بار طی سال‌های اخیر است که دچار تشنج می‌شود. اوج این حوادث تلخ در اواخر دوره رئیس‌جمهور قبلی و برخوردهای شرم‌آور اخلالگران با نوه حضرت امام بود. که حتی به وی اجازه صحبت هم ندادند. بعد از آن نیز همه ساله شاهد تکرار این مسائل بوده‌ایم به نحوی که در 14 و 15 خردادماه سال جاری و بعضی افراد صحبت‌های رئیس‌جمهور و سید حسن خمینی را قطع کردند.
راستی این‌ها که به گفته مدیرکل امنیتی وزارت کشور و خبرگزاری‌ها 10- 15 نفر بیشتر نیستند این قدرت و جسارت خود را از کجا می‌گیرند؟
وزارت کشور می‌گوید: بررسی کرده‌ایم این‌ها سازمان‌یافته نبوده و خودسر هستند! واقعاً باور این امر مشکل است که در یک نظام قدرتمند سیاسی با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی گسترده و آماده، نشود چند نفر آدم قانون‌شکن را برای همیشه سرجایشان نشاند. هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد این‌ها شناخته شده نباشند زیرا همه‌جا حاضرند، مراسم تشییع شهداء را به هم می‌زنند، در حوزه علمیه‌ خرم‌آباد هتاکی می‌کنند، در قم سنگ و مُهر نماز به رئیس‌مجلس پرتاب می‌نمایند، در شیراز علی مطهری را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، حالا توهین و هتاکی به رئیس‌جمهور منتخب مردم و نوه همان امامی که برای بزرگداشت او مراسم می‌گیریم، به جای خود!
جان کلام اینکه این جمع‌های 10- 15 نفری در تهران و کلان‌شهرها به ضرس قاطع خودسر نیستند بلکه با تکیه بر پشتوانه‌ای قوی که قطعاً هیچ نسبتی با امام و رهبری و انقلاب و نظام اسلامی ندارند، دست به این حرکات می‌زنند. اکنون که این گروه انحرافی حتی بعد از اظهارات رهبر انقلاب مبنی‌بر اینکه باید جلو کسانی که مراسم قانونی را برهم می‌زنند سد شود، مجدداً دست به این اقدامات آن هم در منظر ناظرین خارجی و زواری که از اقصی نقاط کشور برای ادای دین و احترام به امام در مرقد ایشان جمع شده بودند، زده‌اند، آیا وقت ریشه‌کن کردن این گیاه مسموم فرا نرسیده؟! مردم می‌گویند با موضع‌گیری رهبری دیگر حجت بر مسئولین نظامی و امنیتی تمام است و اگر آنها گوش بفرمان ولی‌فقیه خود هستند، این اطاعت را با عمل انقلابی خود ثابت نمایند. تا جامعه ما بعد از این شاهد حوادث زشت و زننده نباشد.
شاید جرات‌یافتن سازمان سیا و بلندگویش تلویزیون بی.‌بی.‌سی در جعل اسناد و مدرک علیه مشی‌ سازش ناپذیر و انقلابی امام، مشاهده همین احوالات و اتفاقات و تعرضات به امام و یاران او در داخل کشور باشد. امثال این توطئه خارجی به خودی خود هیچ ارزشی ندارد و موجب ضایعه‌ای نمی‌گردد به شرطی که رفتار مشابه بی.بی.سی را در داخل جامعه خودمان و توسط عده‌ای قلیل و شناخته شده بیش از این تکرار نکنیم چون مردم وقتی این دو حادثه را در کنار یکدیگر می‌گذارند، آن وقت دیگر به راحتی نمی‌توان نظر داد و فقط آمریکا و انگلیس را محکوم کرد و مماشات و کوتاه‌آمدن یا غفلت و آزاد گذاشتن زبان‌های دشنام‌گو توسط خودی‌ها را نادیده گرفت. به وزارت کشور هم باید گفت: مسئله روشن است، عاملین و سازمان‌دهندگان هم شناخته شده هستند، پس شعاردادن و آسمان و ریسمان را به هم بافتن کافی است، اقدام کنید!
احمدحسینی