هر دو طرف كه نمي شود!يا با شهيد بهشتي يا با قاتلان او

خبر ويژه 
هر دو طرف كه نمي شود!يا با شهيد بهشتي يا با قاتلان او  10 تیر – 95
مدیرمسئول روزی نامه ی جمهوری اسلامی فاش ساخته است که عوامل خامنه ای و پاسداران اجازه ندادند تا رفسنجانی وفرزند بهشتی در سالگرد هفتم تیر 60 سخنرانی کنند؟ مهمتراینکه سربازجوشریعت نداری دردفاع ازهمقطارانش که اجازه سخنرانی به رفسنجانی و فرزند بهشتی مر اسم  سالگر هفتم تیر 60 ندادند. رفسنجانی را متهم به همسویی با قاتلان بهشتی و فتنه 88 کرده است . سئوال است که چگونه رژیم ا طلاعاتی- امنیتی ولایت فقیه مشروعیت دارد که از سوی مشتی اطلاعاتی و امنیتی کنترل می شود و آنگونه فضای خفقانی ایجاد کرده اند که مجوز حضور به رفسنجانی و فرزندبهشتی درمراسم سالگرد 7 تیر 60 نمی دهند؟

روزنامه اجاره اي اعتماد نوشت: عضو سابق حزب جمهوري اسلامي از حذف هاشمي رفسنجاني از مراسم هفتم تير ناراضي است.
    اعتماد مي افزايد: با اين حال مسيح مهاجري نمي تواند قبول کند که نام هاشمي رفسنجاني از مراسم هفتم تير خط بخورد و از همين روست که از منتقدان او مي پرسد: «مگر کفر مي گويد؟»

    مديرمسئول روزنامه جمهوري اسلامي در مراسم سالگرد شهداي هفتم تير در توضيح شخصيت شهيد بهشتي گفت: اگر مي خواهيم منافقين با چهره اي ديگر در بين ما معرفي نشوند، بايد بهشتي را معرفي کنيم، چون بهشتي مظهر اعتدال بود. اگر بهشتي زنده بود وضع بهتري داشتيم و اين بداخلاقي ها نبود.

    او اضافه کرد: چرا اجازه نمي دهند افرادي مانند آقاي هاشمي رفسنجاني و فرزندان شهيد بهشتي درباره هفتم تير سخنراني کنند؟ مگر کفر مي گويند يا شخصيت بهشتي را منحرف مي کنند يا واقعيت هايي را مي گويند که براي شما خوش نيست؟ عضو سابق حزب جمهوري اسلامي شهداي هفتم تير را قرباني معرفي چهره واقعي اسلام دانست.

    آقاي مسيح مهاجري بايد روشن کنند که عوامل تروريستي وابسته به آمريکا و غرب چرا آيت الله بهشتي و يارانش را در ماجراي هفتم تير به شهادت رساندند و چرا همان جبهه از سران فتنه سبز در سال 88 پشتيباني و حمايت کرد؟ همچنين بايد پاسخ داد که اگر خط کشيدن تحريک شدگان سران فتنه سبز روي عنوان اسلام در عبارت جمهوري اسلامي کفر نيست، پس چيست؟ و چه نسبتي ميان آقاي هاشمي با جماعتي که صراحتا مي گفتند اصل نظام نشانه است و انتخابات بهانه است يا در خدمت رژيم صهيونيستي شعار نه غزه نه لبنان را در روز جهاني قدس سر مي دادند برقرار بود که هاشمي حاضر نشد با آنها مرزبندي کند هيچ، که در آخرين نمازجمعه نيز از آنها حمايت کرد و موجب گستاخ تر شدن فتنه گران شد؟ آيا اسلام و انقلاب و نظام مهم تر است يا رفاقت با اشخاص؟ آقاي مهاجري بايد بپرسد منافقين که شهيد بهشتي را به شهادت رساندند در فتنه سبز چه مي کردند و نفاق قديم که ترور فکر شهيد بهشتي را کردند در ميان مدعيان حمايت از هاشمي چه مي کنند؟ از سوي ديگر بايد پرسيد دو پسر شهيد بهشتي غير از يدک کشيدن نام پدر بزرگوار خويش و سوءاستفاده از اعتبار ايشان در خدمت ضد انقلاب، کدام هنر و ويژگي ديگري دارند؟