كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 تیر - 95
كيهان و خوانندگان
شتر بابارش می ر ود. اما سربازجوشریعتنداری لنگه پشه کوره را گرفته است .برای اینکه بیش از 37 سال است که سیاست چوب حراج زدن برمنابع و ذخایر کشور ادامه داشته است و دردوران احمدی نژاد 800 میلیارد دلارسرمایه کشور به خارج منتقل شد و اختلاس های جند هزار میلیاردتومانی به و قوع پیوست     . همچنین هیچ نهادی نیست که  آلوده به فساد نباشد و مدیرانش حقوق های نجومی دریافت نکنند. مهمتر اینکه قشر معلم محروم وزحمت کش ترین کارمندان دولت هستند. از طرف دیگر برخی شان در زندان به سر می برند .ولی سربازجو شریعت نداری برای اینکه حقوق نجومی مدیران دولت روحانی را زیر سئوال ببرد . بااشک تمساح ریختن چنین پیام ساختگی وقلابی   محور دریافت شهریه دانش آموزان درمدارس تهیه کرده ودر اوین نامه اش بازتاب داده است :
  آيا در اين دولت بين پديده حقوق هاي نجومي مديران و عدم پرداخت سرانه مدارس آموزش و پرورش ارتباطي وجود ندارد؟ چرا مردم هر سال بايد بابت دريافت شهريه ثبت نام فرزندان دانش آموز خود مشکل داشته باشند؟

   
    
ظاهرا تغييرات در سطح وزارت امور خارجه جان کلام ديپلماسي کرنش در مقابل استکبار را ادا نکرده که جناب رئيس جمهور براي تکميل آن، محاکمه عاملان حمله به سفارت آل سعود پليد را به عنوان اولويت مردم از دستگاه قضائي مطالبه مي کند. مردم از حقوق هاي نجومي و ناحق و دست اندازي به بيت المال برخي مديران و عدم تحقق وعده هاي انتخاباتي و مشکلات عديده بيکاري، گراني، تعطيلي پي درپي مراکز توليدي و... در رنج و مشقت به سر مي برند ولي برخي همچنان پناهنده به حاشيه سازي، هستند. با اين وصف آيا مردم چاره اي جز روزشماري براي تغيير اساسي در قوه مجريه خواهند داشت؟
    
محمودي
    
خداوند بر درجات امام راحل(ره) بيفزايد که چقدر به مسئولين سفارش مي کرد که به محرومين و مستضعفين که صاحبان اصلي انقلابند رسيدگي کنيد و در مواقع خطر همين قشرند که به داد انقلاب مي رسند. اگر قانوني وضع مي شود به نفع اين اقشار باشد و... و خلف صالح او نيز طي اين مدت بر همان راه و خط امام راحل(ره) تاکيد داشته و دارند ولي مشي برخي مديران متاسفانه در جهت عکس اين منويات گام برداشته و هر روز فاصله خود را از مردم بيشتر و بيشتر کرده اند. دلسوزان نظام بايد به طور ريشه اي با مديران متخلف و حقوق هاي نجومي شان برخورد کنند.
    
تقدسي
    
همان طوري که در پايان ماه مبارک رمضان بهترين زمان تغيير عادات غذائي است يکي از برکات جنگ تحميلي مي توانست تغيير اقتصاد کشور به سمت اقتصاد مقاومتي باشد ولي دولت سازندگي برخلاف اين جهت حرکت کرد و فاصله طبقاتي را روز به روز افزايش داد.
    71190910
    
اگر دولت اسلامي است بايد ثروت هاي غارت شده از بيت المال در پوشش حقوق را حتي اگر صرف تامين همسران مسئولان و دولتمردان شده باشد به خزانه برگرداند. صرف شعار دادن يا اعلام کاهش حقوق فايده ندارد.
    78360918
    
از کيهان سپاسگزارم که دست مفسدان اقتصادي و حقوق هاي کلان مديران دولتي از بيت المال را رو مي کند و حامي مردم کشور است.
    
حسين زاده - ساري
    
يک نظامي بازنشسته ام با 20 سال خدمت در مناطق جنوب کشور که ماهيانه يک ميليون حقوق بازنشستگي دريافت مي کنم. اخيرا همسرم به بيماري سرطان مبتلاشده و هر ماه يک آمپول به ارزش 800 هزار تومان بايد تزريق کند، و من با درآمد کم و مبلغ سنگين هزينه درمان همسرم بايد براي مداوا هزينه هاي زيادي داشته باشم آن وقت مديراني حقوق هاي ناعادلانه اي گاه بيش از 100 برابر حقوق بنده را دريافت کنند! مسئولان به حال ما هم نگاهي کنند.
    20760916
    
به عنوان يک جانباز و با داشتن 7 فرزند بيکار با مشقات زياد زندگي مي کنم دولت تدبير که تاکنون حقوق کلان به بسياري از مديران خود پرداخت مي کرد به فکر اشتغال جوانان امثال من هم باشد و حساب کند با 7 فرزند جوان بيکار در يک منزل چه بر سر پدر و مادر آن خانواده مي آيد؟!
    56800918
    
وقتي کسي ما را در جريان يک خيانت و دزدي از بيت المال قرار مي دهد دولت بايد تشکر کند نه اينکه معترض اين شخص و اطلاع رساني او بشود. برخورد تند و تحکمي دولتمردان با روزنامه هاي منتقد، خلاف مصلحت عمومي جامعه و دولت است.
    04460936
    
وقتي به آقاي روحاني راي دادم تصورم اين بود که ايشان شفاف عمل مي کند ولي الان که با حقوق هاي نجومي بعضي از مديران مواجه شده ايم و بعضي ها حتي حاضر نيستند دريافتي خود را به مردم بگويند. چرا؟
    05940912
    
تشکر جانانه از طلايه داران افشاگري حقوق هاي نجومي! متاسفانه با ريخته شدن قبح اين گونه حرام خوري ها توسط برخي مديران به طور آشکار و با افتخار فيش استانداري تهران با حقوق 17 ميليوني منتشر مي شود آن هم در شرايطي که هزاران انسان آزاده با بيکاري دست و پنجه نرم مي کنند و هزاران نفر درآمدي کمتر از 900 هزار تومان در ماه دارند!
    
عرب سرخي
    
آيا در اين دولت بين پديده حقوق هاي نجومي مديران و عدم پرداخت سرانه مدارس آموزش و پرورش ارتباطي وجود ندارد؟ چرا مردم هر سال بايد بابت دريافت شهريه ثبت نام فرزندان دانش آموز خود مشکل داشته باشند.
    26650912
    
به رغم داشتن مدرک کارشناسي ارشد بيکار هستم. با رو شدن قضيه پرداخت حقوق هاي نجومي به بعضي از مسئولان و مديران خيلي به هم ريخته ام. ما معناي تدبير و اميد در اين دولت را با تمام وجود لمس کرديم!
    11390936
    
اگر چه حمله به سفارت عربستان کار اشتباهي بود ولي واقعيت مسئله اين است که انفعال دولت در سياست خارجي به ويژه در قبال دهن کجي هاي دولتمردان عربستان، خون مردم را به جوش آورده بود.
    
تقي زاده
    
نمايشگاه قرآن امسال براي بازديدکنندگان گران بوده است و مردم توان خريد خود از نمايشگاه را پايين مي ديدند. اي کاش براي جذب بيشتر مخاطب در امور ديني و ارزشي تخفيفاتي هم در نظر گرفته مي شد، با تاسف بايد يادآور شد که کتاب هاي غيرديني و غيراصولي در نمايشگاه کتاب با کمترين قيمت به شکل گسترده و فراگير و براي تمام سنين جامعه اطلاع رساني و عرضه مي شد.
    
آقابيک - تهران
    
با توجه به توافق مزورانه دولت ترکيه با رژيم نامشروع و جعلي و کودک کش صهيونيستي و احتمال سوءاستفاده هاي بعدي صهيونيست ها از اين رابطه عليه ايران، دولت مي تواند در قبال وضعيت خط لوله گاز صادراتي به ترکيه که احتمالادر آينده به کمک اميال و نقشه هاي شوم اين رژيم اشغالگر مي تواند بينجامد، تجديد نظر کند.
    
معمارزاده
    
رئيس جمهور ترکيه بعد از عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي، به دستور رژيم کودک کش به عذرخواهي از روسيه روي آورد تا از صادرات کالاهاي ايراني به روسيه جلوگيري نمايد مسئولان هوشيار باشند!