مديريت سفارشي در كشور بيداد مي كند

سروري با اشاره به انتصاب سفارشي مدير بانك رفاه: مديريت سفارشي در كشور بيداد مي كند 11 تیر – 95
گویا این بسیجی سابق حذف شده از مجلس نهم وعضو شورای شهرتهران شده نمی داند که چگونه خودزنی کرده است . برای اینکه روشنگری اش بیش از همه شامل خامنه ای رهبر انتصابی ولی فقیه می شود . برای اینکه خامنه ای هست که مدام مهره ها راد رپست های گونان منصوب می کند وآنان نیز دست به انتصابات سفارشی می زنند.

رئيس کميسيون نظارت شوراي شهر تهران با اشاره به اينکه متاسفانه مدل مديريت هاي سفارشي در کشور بيداد مي کند، گفت: حال که با توصيه هاي آقاي فريدون انتصاب مدير بانک رفاه انجام شده، رئيس جمهوري با برخورد قاطع نشان دهد که اين رفتارها را تحمل نمي کند.
    پرويز سروري در گفت وگو با تسنيم، با اشاره به اظهارات رئيس سازمان بازرسي کشور مبني بر اينکه مديرعامل بانک رفاه با فشار و لابي گري يک مسئول دولتي مديرعامل شد، اظهار داشت: مصاحبه آقاي سراج اين حقيقت تلخ را ثابت کرد که متاسفانه مدل مديريت هاي سفارشي در کشور بيداد مي کند و هر روز به اين واسطه شاهد توليد هزينه هايي براي ملت هستيم.وي ادامه داد: در جايي که مسئولان مشخصي براي انتصاب افراد وجود دارد، برخي صرفا به دليل نزديکي با رئيس جمهوري و از موضع اين نزديکي مداخله نابجا مي کنند و نتيجه آن منجر به هزينه هايي مي شود که امروز مردم آن را در قالب فيش هاي حقوقي مي بينند. اين اقدام مي تواند اعتماد مردم را به شدت نسبت به نظام و مسئولان خدشه دار کند، اعتمادي که ذخيره و سرمايه اي است که نظام جمهوري اسلامي ايجاد کرده است.

    رئيس کميسيون نظارت و حقوقي شوراي شهر تهران تصريح کرد: اميدوارم رئيس جمهوري نسبت به اين موضوع کوتاهي نکند و با اين مداخلات برخورد جدي داشته باشد. وي در تبليغات انتخاباتي خود قول داده بود که خط قرمزي براي دولت خود قائل نخواهد بود از اين رو اميدواريم انتقاداتي که به دولت قبلي داشتند تکرار نشود و حال که ثابت شده با توصيه هاي نابجاي آقاي فريدون اين اتفاق رخ داده و اين هزينه ها براي مردم ايجاد شده، با برخورد قاطع نشان دهد که اين رفتارهاي غلط را تحمل نمي کند و نسبت به شعارهاي انتخاباتي خود همچنان وفادار است.وي خاطرنشان کرد: مردم منتظر مشاهده نتيجه برخورد با مديران متخلف و مداخله هاي نابجا هستند، اگر اين اتفاق رخ ندهد دولت آسيب خواهد ديد و با پاسخگو نبودن مسئولان فرادست دولت از کارآمدي خارج مي شود؛ علاوه بر اين اعتماد مردم نيز نسبت به دولت به شدت تضعيف خواهد شد. بنابراين اميدواريم شاهد برخورد قاطع و حساب شده اي از سوي دولت و شخص رئيس جمهوري باشيم.