واژگونی اتوبوس 42 مصدوم و 3 کشته برجا گذاشت

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خبر داد
واژگونی اتوبوس 42 مصدوم و 3 کشته برجا گذاشت  12 شهریور – 95
چرا هزینه های سرسام آوری که صرف اهداف تولید موشک هاید ور برد و جنگ افروزی واقدامات تروریستی برون مرزی می شود اختصاص به ترمیم جاده ها وخودروها نمی شود تااستاندارد شوند ومانع از رشد آمار تصادفات جاده ای همراه با مرگ ومیر شود؟
خبرگزاری فارس: واژگونی اتوبوس 42 مصدوم و 3 کشته برجا گذاشت
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به واژگونی اتوبوس در محور شهرضا ـ‌ مهیار گفت:‌در اثر این حادثه 42 مسافر مصدوم شده و 3 نفر جان خود را از دست دادند.
شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در محور شهرضا ـ مهیار گفت: در اثر این حادثه که ساعت 15 دقیقه صبح امروز به وقوع پیوسته 42 مسافر مصدوم شده و سه نفر جان خود را از دست دادند.
وی افزود: اتوبوس در اثر بارندگی کم و لغزندگی جاده واژگون شده و در اثر آن 45 مسافر دچار حادثه شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات همچنین از برخورد اتوبوس و کامیون و پژو 206 و زانتیا خبر داد و گفت:‌این حادثه نیز ساعت 1:28 بامداد امروز در لاین شمالی اتوبان کرج ـ قزوین به وقوع پیوسته است.

وی گفت‌: در اثر این حادثه 44 مسافر مصدوم شده و یکی از مسافران نیز جان خود را از دست داد، البته از میان آسیب‌دیدگان تنها یک نفر به بیمارستان منتقل شده و بقیه توسط نیروهای امدادی به صورت سرپایی مداوا شدند.