كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 مهر - 95
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری  فراموشکرده است که چگونه پیشمرگه 8 ساله  برای ا حمدی نژاذ بود و  از دولت های عدالت محور وپاک ترین در تاریخ وی  حمایت می کند .تاجاییکه وکیل مدافع احمدی نژاد شده بود و از موضع بازجویی وتهدید جواب منتقدان را می داد. چون احمدی نژاد درسفر های ماراتونی ا ستانی خود شعارا نرژی هسته ای حق مسلم سپاه ست سر می داد . اماا کنون  که احمدی نژاد از صحنه رقابت حذف  شده است حامیان احمدی نژاد که در شبکه مجازی از وی حمایت می کنند .اینان را سربازجوشریعت نداری متهم به گروهک نفاق کرده است :
 عناصر گروهک نفاق با پوشش حاميان دکتر احمدي نژاد در شبکه هاي اجتماعي با اهداف زير فعال شده اند: 1- مشغول کردن عناصر جبهه مومن انقلاب 2- ايجاد تقابل بين نيروهاي مومن و پاي کار انقلاب 3- شبهه افکني درباره توصيه و صلاحديد رهبر انقلاب

    * بار ديگر امام و ولي امر مسلمين برنامه توطئه آميز دشمنان را به هم ريخت. حال نوبت مردم عزيز و بيدار کشور مي باشد که با بصيرت کامل در انتخابات رياست جمهوري سال آينده سرنوشت کشور را به دست فردي صالح و انقلابي بسپرند.
    14420913
    *
رئيس جمهور در سفر استاني قزوين 95/7/7 گفتند، سال گذشته، بي دغدغه اداره شد چرا شکر نعمت نمي کنيد؟! بله ما بايد به خاطر برجام تقريباً هيچ، سه سال صرف انرژي دولت براي آن، حادثه منا و شهادت حدود 500 نفر از زائران بيت الله الحرام، نعمت رکود، نعمت بيکاري، نعمت فيش هاي نجومي حرام و ده ها مورد ريز و درشت ديگر خدا را شکر کنيم!
    
سوري- تهران
    *
در ميان نعماتي که رئيس جمهور در قزوين شکر آن را از مردم خواستند گويا فراموش کردند گراني خرما، قند، شکر، گوشت، مرغ، ماهي، ميوه و لبنيات، رکود، بيکاري، مشکل تر شدن ازدواج جوانان و... را نام ببرند.
    27530918
    *
اعترافات آقاي روحاني و آقاي ظريف در نيويورک اگر از سوي منتقدان دلسوز کشور مورد اشاره قرار مي گرفت، با ادبيات تند دولت روبه رو مي شد، اما حالاکه دولتيان، خود به بدعهدي آمريکا معترف اند ديگر چه لزومي دارد که ما هم به تعهدات خودمان پايبند باشيم.
    
کاظمي- قزوين
    *
وقتي آمريکا به تعهدات کتبي خود پايبند نيست چگونه آقاي ظريف به قول شفاهي وزير خارجه شيطان بدعهد استناد مي کند؟
    06090915
    *
اظهارات وزير اقتصاد در مجلس شوراي اسلامي در حمايت از FATF تداعي کننده قسم هاي جلاله آقاي صالحي در مجلس در حمايت از برجام و تاييد بتن ريزي قلب راکتور هسته اي و تعطيلي فعاليت هسته اي کشور بود. آيا وقت آن نرسيده منافع ملي و عزت و اقتدار اسلامي کشور را بيش از اين دچار خسران نسازيم؟ مگر نه اينکه طبق روايات معصومين(ع) مومن نبايد از يک سوراخ دو بار گزيده شود!
    
محمودي
    *
در برجام دولت محترم در اجراي تعهدات ايران مانند کسي که از کيسه خليفه مي بخشد شير را تا آخر باز کردند ولي آمريکايي ها تعهدات خود را به صورت قطره چکاني هم انجام نمي دهند و فقط به دنيا مي گويند که توان هسته اي ايران را مهار کرديم.
    24350910
    *
رهبري و ملت اعتقادشان بر بي اعتمادي به آمريکا است، مشکل دولتمردان ما چيست که مصاحبه کرده و مي گويند آمريکا قول داده به تعهدات خود عمل کند.
    95900914
    *
بسياري از مديران نجومي با حمايت آقاي حسين فريدون بر صندلي مديريت نشستند ولي ايشان در سفر رئيس جمهور به نيويورک هم به عنوان عضو هيئت ديپلماتيک ايران حضور داشتند! آيا دستگاه قضا نمي خواهد به پرونده هايي که آقاي فريدون در آن نقش داشته است رسيدگي کند تا مردم بيش از اين از ديدن چنين صحنه هايي حرص و جوش نخورند؟
    
زارع پور- مشهد
    *
عناصر گروهک نفاق با پوشش حاميان دکتر احمدي نژاد در شبکه هاي اجتماعي با اهداف زير فعال شده اند: 1- مشغول کردن عناصر جبهه مومن انقلاب 2- ايجاد تقابل بين نيروهاي مومن و پاي کار انقلاب 3- شبهه افکني درباره توصيه و صلاحديد رهبر انقلاب
    25660914
    *
در اين کشور هر کس دلش براي ايران مي تپد، بايد قدر سپاه و ارتش به ويژه نيروي قدس را بداند. اگر رشادت هاي عزيزان مدافع حرم نبود داعشي ها الان در داخل ايران با ملت ما مي جنگيدند.
    94580914
    *
لطفا يک تعريف جامع از معني تورم و يک رقمي يا دورقمي بودن آن چاپ کنيد. با افزايش لحظه اي قيمت اجناسي مثل مرغ، شکر، برنج و... ما آخر متوجه نشديم که اين گونه رشد قيمت ها نشانه تورم تک رقمي است يا دورقمي؟! 
    0760021
    *
به درک واصل شدن رئيس جاني رژيم غاصب و جعلي و کودک کش صهيونيستي را به مستضعفين سراسر جهان به ويژه حزب الله، فلسطين اشغالي و علي الخصوص به مظلومين غزه تبريک و تهنيت عرض کرده و اميدوارم بقيه سردمداران اين رژيم غاصب يکي پس از ديگري روانه جهنم و آتش قهر الهي شوند و فلسطين به زودي از لوث اين ناپاکان، پاک شود.
    
طاهري 81610917
    *
در تاريخ 7/4/ معاون جهاد کشاورزي قيمت مرغ را 7 هزار تومان اعلام کرد. الان قيمت آن در استان خوزستان 8 هزار تومان است. آيا آقاي معاون از بازار بي اطلاع است؟!
    12160916
    *
دولت افزايش حقوق بازنشستگان را بالاي سقف يک ميليون و 500 هزار تومان اعلام کرده است که اين چنين نيست. زيرا بنده کمتر از اين ميزان دريافت مي کنم و جالب تر اين که فرد بازنشسته اي که بالاي 8 ميليون مي گيرد با رشد 12 درصدي حدود يک ميليون تومان به حقوقش اضافه شده است! کجاي اين عدالت است؟!
    
فخرايي- همدان
    *
وزير محترم رفاه حق ندارند زندگي اشرافي تعدادي از بازنشستگان تامين اجتماعي که همزمان مديرعامل چند شرکت هستند ملاک قرار داده و بگويند زندگي بازنشسته ها بهتر شده است.
    95900914
    *
دانشگاه حضرت معصومه (عليها السلام) قم در خارج از شهر و خوابگاه دانشجويان دختر نيز در فاصله دور دستي واقع شده است. بنويسيد خواهران دانشجوي اين دانشگاه براي رفت و آمد علاوه بر هزينه زياد با مشکلات ديگري مواجه هستند. چرا مسئولان امر رسيدگي نمي کنند؟
    99500936
    *
قطره گلوپين از قطره هاي بيماري آب سياه چشم همچنان کمياب است اگر مسئولان امر به فکر نباشند مشکل بيماران مبتلابه اين بيماري دو چندان خواهد شد.
    81310936
    * 13
سال قبل چيني ها تعهد دادند راه آهن قزوين - رشت را سه ساله ساخته و تحويل بدهند. ساليان سال مي گذرد هنوز اين راه آهن 150 کيلومتري ساخته نشده چرا نمايندگان دو استان گيلان و قزوين و همچنين مسئولان امر پيگير علت موضوع نيستند؟
    67310912
    *
به وضعيت نابسامان فضاي سبز و درختان خشک شده جاده تهراندشت (بلوار شهيد يدا... کلهر واقع در شهرستان ساوجبلاغ بخش مرکزي) که در محاصره شن و ماسه قرار دارد و هيچ سازماني هم متولي آن نيست توجه شود. ماه هاست که درختان قطره آبي نخورده اند و در عوض تا بخواهي گرد و غبار روي آنها نشسته است.
    94450912
    *
هنرستان [...] در شهر مبارکه اصفهان که داراي افتخارات زيادي در سال هاي گذشته است در سال تحصيلي جديد مديريت آن براي ثبت نام هر دانش آموز مبالغي بالاي 2 ميليون را درخواست کرده است که از توان بسياري از خانواده ها خارج است. از مسئولان آموزش و پرورش تقاضا دارم به اين مورد نگاه ويژه اي داشته باشند تا خانواده ها بابت تحصيل فرزندشان متضرر نشوند.