ارائه گذرنامه در کمتر از یک هفته

فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:
ارائه گذرنامه در کمتر از یک هفته/ برخورد با گروهک‌های تروریستی و اشرار در غرب و شرق کشور/ هماهنگی با هیأت‌های عزاداری برای برقراری نظم بیشتر 10 مهر -95
خبرگزاری فارس: ارائه گذرنامه در کمتر از یک هفته/ برخورد با گروهک‌های تروریستی و اشرار در غرب و شرق کشور/ هماهنگی با هیأت‌های عزاداری برای برقراری نظم بیشتر
همیشه نیروی انتظامی همچون بسیج جزو زائده های پاسداران بوده است .برای همین درشرایطی که پاسپورت های برخی از دوتابعیتی هایی که به ایران سفر می کنند  در فروگاه ضبط و صاحب پاسپورت ها به اتهام جاسوس بیگانه بازداشت می شوند تا به عنوان گروگان مورد معامله واقع شوند .ولی برای اعزام نیروهای تروریستی وخرابکار وتروریست و.... به عراق که زیر چتر زائر اربعین کربلا  انجام می گیرداعتراف شده که کمتر از یک هفته ویزا داده می شود .چون ادعای بیش از اعزام  دو میلیون زائر به کربلا می شود . برای اینکه  هدف تلاش مذبوحانه جایگزین سازی مراسم حج درمکه در کربلا است. چون امسال که زائران حج به مکه اعزام نشدند.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای دهه اول ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری هماهنگی بسیار خوبی بین یگان های انتظامی و هیات‌های مذهبی صورت گرفته است.
به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سردار اشتری در حاشیه برگزاری صبحگاه عمومی ناجا در جمع خبرنگاران با تبریک هفته ناجا و گرامیداشت آن از خبرنگاران که در تقویت نیروی انتظامی می‌کوشند و اقدامات فرزندان این مرز و بوم را به گوش مردم می‌رسانند تشکر می‌کنم.
وی افزود: تقویت نیروی انتظامی در گرو حرفه ای شدن است که تجهیزات، آموزش و نیروی انسانی مجرب میخواهیم که اقداماتی صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم تجهیزات مناسب را وارد کرده و از این پس موضوع آموزش را هم تقویت کنیم.
سردار اشتری درخصوص ماه محرم و اقدامات پلیس در این زمینه گفت: برای دهه اول ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری هماهنگی بسیار خوبی بین یگان های انتظامی و هیات‌های مذهبی صورت کرفته است.
وی افزود: همکاران ما تمام وقت قدرت ارائه خدمات را دارند و امیدواریم تکایا و مساجد توصیه های ما را رعایت کنند.
فرمانده نیروی انتظامی ناجا گفت: برای راحتی زائران حرم اباعبدالله در اربعین حسینی سه مرز مهران چذابه شلمچه آماده پذبرایی است و اگر مرزی اضافه شود اطلاع رسانی صورت می گیرد.
سردار اشتری گفت: ما از هموطنان می‌خواهیم گذرنامه معتبر دارای زمان اعتبار مناسب همراه خود داشته باشند.
وی افزود: دفاتر گذرنامه شیفت کاری خود را اضافه کرده‌اند و کم تر از یک هفته گذرنامه افراد را تحویل‌ می دهند.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: فرایند صدور گذرنامه در پلیس حدود 24 تا 30 ساعت است.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم برای عزیمت به کشور عراق برای حضور در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند و از مرزهای نزدیک به مخل سکونت حرکت کنند و توصیه های ما را نیز در نظر بگیرند.
وی گفت: ان‌شاءلله در این هفته ارائه خدمات را مضاعف کرده و با تجهیزاتی که وارد ناوگان نیروتی انتظامی می شود شاهد نظم و امنیت بیش تری باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین از برخورد با گروهک‌های تروریستی و اشرار خبر داد و گفت: تحرکاتی در مرزهای شرقی و غربی رصد و شد و پس از شناسایی عوامل همگی دستگیر شدند و تحویل مراجع قضایی شدند.