معرفی فتنه‌گر برای وزارت آموزش و پرورش توهین به فرهنگیان است

مدرس سیاسی استان مرکزی:
مدیران دولت پاک‌دستان روی همه اختلاس‌گران و غارتگران بیت‌المال را سفید کرده‌اند/ معرفی فتنه‌گر برای وزارت آموزش و پرورش توهین به فرهنگیان است  11 آبان – 95
 بسیج و  لشکر کشی کردن  سیاهی لشکر ها  علیه روحانی تاانتقام سخنرانی انتقادی  وی در سفر به اراک وخمین گرفته شود .
خبرگزاری فارس: مدیران دولت پاک‌دستان روی همه اختلاس‌گران و غارتگران بیت‌المال را سفید کرده‌اند/ معرفی فتنه‌گر برای وزارت آموزش و پرورش توهین به فرهنگیان است
مدرس سیاسی استان مرکزی گفت: مدیران دولت راست‌گویان و پاک‌دستان روی همه اختلاس‌گران و غارتگران بیت‌المال را سفید کرده‌اند.
ابوالفضل فخر‌الاسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: صندوق ذخیره فرهنگیان ویژه یک میلیون قشر فرهیخته، زحمتکش، انقلابی و در عین حال با حقوق‌های پایین است که امروز معیشت خود را با سختی می‌گذرانند به امید به اینکه در دوران بازنشستگی و کهولت سن و در مواقع گرفتاری و نیاز و یا تهیه جهیزیه دختران و یا عروسی پسرانشان صندوق کمک حال آنها باشد و سال‌ها است که چشم انتظار ثمردهی این صندوق بوده‌اند.
وی تصریح کرد: با اتفاقی که اخیراً در صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داد، مدیران دولت راست‌گویان و پاک‌دستان روی همه اختلاس‌گران و غارتگران بیت‌المال را در طول تاریخ سفید کرده‌اند، اختلاس 8 هزار میلیارد از یک صندوق که آن هم مربوط به یک قشر خاص و زحمت‌کش است، در هیچ کشور و تاریخی سابقه نداشته است.
عضو هیئت‌رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی بیان داشت: این کاری که با تلاش دولتمردان به صورت عادی جلوه داده می‌شود، باید با افشاگری رسانه‌ها و دلسوزان همراه شده و از حقوق همه معلمان با قدرت دفاع شود و در این میان قوه قضاییه باید با جدیت برخورد و به کسی رحم نکند.
فخر‌الاسلام با بیان اینکه اگر در گذشته مسئولان مربوطه با شدت و حدت با قضایای اختلاس‌هایی با ارقام پایین‌تر برخورد می‌کردند، امروز چنین اختلاس بزرگی در کشور صورت نمی‌گرفت، گفت: آن طور که کارشناسان حساب کرده‌اند از هر معلم عضو صندوق حدود 9 میلیون تومان اختلاس شده است و چه بسا این 9 میلیون تومان در زندگی برخی از معلمان در شرایط سخت و مشکلات معیشت و گرفتاری و بیماری می‌توانست نجات‌بخش آن خانواده بوده و مشکلات معیشت و گرفتاری و بیماری آنها را برطرف می‌کرد.
وی ادامه داد: برکناری فانی که در جامعه به شکل استعفا مطرح شد، برای سرپوش گذاشتن به این اختلاس بزرگ و سوء استفاده کلان است که دولت با زرنگی تلاش دارد از زیر بار این فضاحت و آبرو ریزی فرار کند، در صورتی که مردم، فرهنگیان و به ویژه نمایندگان مجلس باید این موضوع را تا مشخص شدن دقیق سو‌ءاستفاده‌کنندگان، برگشت همه پول‌ها و مجازات سنگین عاملان آنها مطالبه کنند.
مدرس سیاسی استان مرکزی همچنین با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی دولت گفت: معرفی یک شخص فتنه‌گر و فعال در جریان فتنه برای سرپرستی و وزارت آموزش و پرورش توهین به فرهنگیان انقلابی است، مضافا اینکه افراد شاخص، نخبه، فرهیخته و مدیر در بین یک میلیون معلم بسیار زیاد است و انتخاب فردی خارج از گروه فرهنگیان برای وزارت توهین به یک میلیون معلم است.
فخر‌الاسلام تصریح کرد: اگر 38 سال گذشته را بررسی کنیم، اکثر مدیران شایسته و لایق و خدمت‌گذار در حوزه‌های مختلف از فرهنگیان بودند، به طوری که از 400 فرماندار بیش از 300 نفر از انها فرهنگی بودند، چه طور می‌شود که امروز برای وزارت آموزش و پرورش باید شخصی خارج از فرهنگیان معرفی شود در حالی که در پیشانی او مهر فتنه‌گری هم خورده باشد.

وی افزود: معرفی شخصی سیاسی و فعال در حوزه فتنه نشان از این دارد که دولت درصدد رفع مشکلات و معیشت فرهنگیان نیست، بلکه به دنبال بازی‌های سیاسی و سیاسی کاری در ایام نزدیک به انتخابات و فراهم کردن فضای کشور در حوزه آموزش و پرورش به سمت و سوی انتخابات و نتیجه گرفتن از آرای مردم است.