روحانی با تاکتیک سکوت از فساد صندوق ذخيره فرهنگيان عبور نکند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی:
روحانی با تاکتیک سکوت از فساد صندوق ذخيره فرهنگيان عبور نکند/ تکلیف فساد در وزارتخانه آموزش و پرورش را مشخص کنید غرب‌  11 آبان -95
استفاده ازتاکتیک تبلیغاتی  لو رفته اطلاعات سپاه  و ادامه سیاست لشکر کشی علیه سخنرانی روحانی در سفرش به اراک از طریق سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی دنبال شده است.
خبرگزاری فارس: روحانی با تاکتیک سکوت از فساد صندوق ذخيره فرهنگيان عبور نکند/ تکلیف فساد در وزارتخانه آموزش و پرورش را مشخص کنید
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: رئیس جمهور با تاکتیک سکوت به راحتی از کنارفساد صندوق ذخيره فرهنگيان عبور نکند.
مجتبی صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی از صندوق ذخیره فرهنگیان موضوعی است که انتظار می‌رود دولت با عوامل آن برخورد جدی داشته و به راحتی از کنار آن عبور نکند.
وی ادامه داد: برکناری وزیر پاسخ قانع‌کننده‌ای برای مردم نیست و نمی‌تواند اختلاس را خلاص کند، شخص رئیس جمهور باید در این زمینه پاسخگو بوده و با تاکتیک سکوت به سادگی از کنار آن عبور نکند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی با بیان اینکه 8 هزار میلیارد تومان صندوق ذخیره فرهنگیان از اندوخته‌های ذره ذره معلمان جمع شده و عدد بسیار بزرگی است، گفت: امروز جامعه فرهنگیان از رئیس جمهور انتظار دارد قبل از اینکه وزیر جدید را معرفی کند، با مسئله فساد در وزارتخانه آموزش و پرورش برخورد کرده و تکلیف اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی را مشخص کند.
صدیقی با اشاره به اینکه عزم دولت برای برخورد با فساد جدی نیست و دولت برخورد با این پدیده را جدی نگرفته است، بیان داشت: رئیس جمهور باید تکلیف مردم را روشن کند، اگر در دولت عزم و اراده‌ای برای برخورد با فساد وجود ندارد، به مردم اعلام شود و مردم بدانند که امیدی برای مبارزه با فساد نیست.
وی خاطر نشان کرد: برکناری وزیر قبلی و معرفی وزیر جدید بدون اینکه پاسخی به مردم داده شود و یا برخوردی با مسببان اختلاس صورت گیرد، دل مردم را به درد آورده است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی وقوع اختلاس‌های کوچک و بزرگ را ناشی از ضعف نظارت دولتی و سیستم‌های نظارتی دانست و افزود: اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان در شرایطی که امروز قشر معلمان با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، موضوعی است که به سادگی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد و می‌طلبد رئیس جمهور قبل از معارفه وزیر جدید تکلیف وزیر قبلی را روشن و با عاملان اختلاس برخورد کند.
صدیقی گفت: در کنار رئیس جمهور، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز باید قبل از اینکه به وزیر جدید رای دهند، به صورت جدی موضوع اختلاس را پیگیری کرده و تکلیف مردم را مشخص کنند.
وی اظهار کرد: متأسفانه امروز اختلاس‌های میلیاردی به رویه‌ای عادی در درون دولت تبدیل شده و تأسف‌بارتر اینکه مدیران به سادگی و بدون اینکه پاسخگوی اقدامات خود باشند و یا اینکه با آنها برخورد شود، تغییر و جا به جا می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره به اینکه دولت امروز خود را موظف به پاسخگویی به مردم نمی‌داند، تاکید کرد: مردم از دولت انتظار دارند به راحتی از کنار اختلاس‌های میلیاردی عبور نکرده و با عاملان آن برخورد قاطع و جدی کند تا ریشه این فساد‌هایی که به یک امر عادی تبدیل شده خشکانده شود.