وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان شفاف‌ شود

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرگزاری پاسداران:
وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان شفاف‌ شود/ لزوم برخورد قاطع با متهمان اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی    11 آبان – 95
اسم آباد وشهر خراب  چون پسوند دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان طوریست که یک تریلی کمرشکن نمی کشد. البته  آنسوی سناریوی  مشابه دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان بسیجی است. لذا وارد گود شده تا به عنوان حربه یا چماق تبلیغاتی علیه دولت روحانی و نامزد معرفی شده برای پست وزارت آموزش وپرورش مورد استفاده واقع  شود . سئوال است آیا این دبیر گل پوشالی  نمایندگی میلیون ها دانش آموزان ترک تحصیل کرده وتبدیل به کودکان کار خیابانی هم می باشد یانه؟
خبرگزاری فارس: وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان شفاف‌ شود/ لزوم برخورد قاطع با متهمان اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: باید برای قاطبه مردم به خصوص فرهنگیان در خصوص تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان شفاف‌سازی شود و اگر تخلفی صورت گرفته است، با مجرمان با اشد مجازات برخورد شود.
حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: باید از مسیر قانونی این موضوع بررسی شود و این مسیر، قوه قضائیه است.
وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم نفیاً و اثباتاً در خصوص تخلفات این صندوق نظر بدهیم و باید منتظر باشیم تا قوه قضائیه این موضوع را بررسی کند و اگر تخلفاتی صورت گرفته باشد، قطعاً باید رسیدگی شود.
علامتی تصریح کرد: باید برای قاطبه مردم به خصوص فرهنگیان شفاف‌سازی شود و آنها بدانند که اگر تخلفی صورت گرفته و اثبات شد، باید به آن رسیدگی شده و با مجرمان با اشد مجازات برخورد شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: باید همه منتظر باشیم تا از طریق قوه قضاییه نظر نهایی را در این خصوص بشنویم.