پزشکیان:مجلس نحوه احضار صادقی را پیگیری می کند

پزشکیان:مجلس نحوه احضار صادقی را پیگیری می کند 8آذر-95

 

تهران - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه احضار نماینده مردم تهران گفت: مجلس این نحوه احضار را پیگیری خواهد کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ' مسعود پزشکیان ' شامگاه یکشنبه درواکنش به اقدام شبانه برای جلب محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اقدام شبانه برای جلب این نماینده بدون اطلاع مجلس، اول از همه بی‌احترامی به مجلس شورای اسلامی و مردمی است که به آنها رای داده‌اند و این رفتار را حتما پیگیری خواهیم کرد و از حیثیت مجلس دفاع می ‌کنیم.
وی ادامه داد: از همه مسوولان هم انتظار می ‌رود با سعه صدر بیشتری برخورد کنند، شان مجلس را رعایت کنند و روال‌های قانونی برای هر رفتاری رعایت شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتفاقات اخیر، چه نحوه مواجهه با اظهارات این نماینده و چه لغو سخنرانی آقای مطهری که نایب رییس مجلس است، جای تاسف دارد؛ مردم انتظار دارند که نمایندگان منتخب شان حق اظهار نظر داشته باشند و طبق اصول قانون اساسی هم نمی‌توان جلوی آنها را گرفت.
وی تاکید کرد که اگر انصاف را در قضاوت‌ها و رفتارها رعایت نکنیم، مردم به ما اعتماد نمی‌کنند و همه باید به قانون احترام بگذاریم و درچارچوب قانون رفتار کنیم.
به گزارش ایرنا، شامگاه یکشنبه تعدادی از مامورین داستانی تهران برای جلب و بازداشت محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس به منزل وی مراجعه کردند که این نماینده مجلس از همراهی با آنها اجتناب کرد و شماری از مردم و نمایندگان تهران در مجلس به منزل وی رفتند.
چندی پیش این نماینده مردم تهران در تذکرات متعددی به رییس قوه قضاییه خواهان روشن شدن موضوع حساب های این قوه شده بود.
سیام**9103**
خبرنگار: حمید شهریاری **انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش