اجساد 10 کشته شدگان سوریه در شهرهاي قم، هامون و زاهدان دفن شدند

 اجساد 10 کشته شدگان  سوریه در شهرهاي قم، هامون و زاهدان دفن شدند  13 آذر- 95
همچنان دردفاع ا ز بشار اسد جنایتکار وروس های متجاوز که روزانه  جنایت جنگی درسوریه به خصوص درشهرتاریخی ویران شده خلب مرتکب می شوند بطورفله ای اجساد کشته شدگان اعزام شده به سوریه تحویل گرفته می شوند وبی سر وصدا به شهرستان هافرستاده د تادفن شوند.

پيکرهاي مطهر 10 شهيد مدافع حرم و گمنام دفاع مقدس در شهرهاي قم، هامون و زاهدان تشييع و خاکسپاري شدند.
    
سرويس شهرستانها: به گزارش خبرنگار کيهان از قم، پيکرهاي مطهر هفت شهيد مدافع حرم حضرت زينب(س)، عصر چهارشنبه گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج(ع) با حضور قشرهاي مختلف مردم در قم تشييع و به خاک سپرده شد.
    
پيکرهاي پاک شهداي حرم حضرت زينب کبري(س) که به تازگي در سوريه به دست تکفيري ها به شهادت رسيده بودند بر روي دوش مردم شهيدپرور و عزادار استان قم از قشرهاي مختلف از مسجد امام حسن عسکري(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشييع شد. اين شهدا نورالله عطايي، امين حسيني، سيداحمد حسيني، امان الله مرادي از لشکر فاطميون و شهيد مسرت حسين سيدحسن عباس نقوي، قمر عباس از لشکر زينبيون بودند.
    
در اين آيين مردم عزادار هم نوا با مرثيه سرايي مداحان اهل بيت(ع) پيکرهاي مطهر را براي طواف به گرداگرد مضجع شريف بانوي آب و آيينه حضرت معصومه(س) بدرقه کردند و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد سعيدي متولي آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) پيکرهاي مطهر براي خاکسپاري به قطعه شهداي مدافع حرم آرامستان بهشت معصومه(س) انتقال داده شد.
    
همچنين به گزارش ايرنا از زاهدان، پيکر پاک يک شهيد گمنام صبح پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شيعه و سني و شماري از مسئولان زاهدان تشييع و در محوطه تيپ 110 سلمان فارسي به خاک سپرده شد. اين گزارش حاکي است همزمان با سالروز شهادت حضرت علي بن موسي الرضا(ع)، پيکر پاک 2 شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس در آيين باشکوهي با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهر علي اکبر شهرستان هامون در شمال سيستان و بلوچستان تشييع و خاکسپاري شد.
    
اين مراسم از مسجد محمدآباد تا شهرک علي اکبر برگزار شد. هفته گذشته پيکر 10 شهيد در شهرستان هاي زاهدان، خاش، زابل، و هامون تشييع و خاکسپاري شدند.