مردم، انتقام خون شهیدان حله را از آل سعود خواهند گرفت


نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مردم، انتقام خون  کشته شدگان  حله را از آل سعود خواهند گرفت 11 آذر- 95
گنه کرددربلخ آهنگری ، به شوشتر زدند گردن مسگری .
خامنه ای و سپاه وبسیج و... تلاش گسترده 40 روزه کردند تا هرچه بیشتر   زائرو ساندیس خور گردآوردی  و وبه عراق اعزام شود د تا درگردهمآیی سیاسی روزاربعین در کربلا معرکه گیری تبلیغاتی سیاسی  حضورد اشته باشند. بنابراین برای اینکه کارگزاران دست اندکاز از پاسخگویی کشته شدگان در عمل انتحاری- تروریستی حله وتصادفات جادهه ای ایران  فرار کنند امثال اینگونه آخوندها راوارد میدان می کنند تا بام هم وتهدید کردن  عربستان آدرس غلط داده وموجب ا حراف اذهان عمومی شود.
جزايري امام جمعه اهواز
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اجتماع بزرگ مردم در تشییع شهدای حله برای این است تا اعلام کنند که انتقام خون شهیدان فاجعه حله را از آل سعود خواهند گرفت.
به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در مراسم تشییع شهدای فاجعه حله در اهواز اظهار کرد: این عزیزان به جرم شیعه علی بودن و زائر امام حسین(ع) بودن مقتول و تکه تکه شدند. برای چه ما را می کشند؟ جز اینکه همانند روز عاشورا به امام حسین(ع) اعلام کردند که از امام علی(ع) کینه ای به دل دارند؟ ما نیز اعلام می کنیم که تا آخرین قطره خون و آخرین نفس در دفاع از مکتب امام علی(ع) ثابت قدم خواهیم بود.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم اهواز در مراسم تشییع شهدای حله افزود: این اجتماع بزرگ و بی نظیر و بی سابقه یک پاسخ کوبنده نه تنها به داعشی ها که همانند حیوانات هستند و آنها را مخاطب خود قرار نمی دهیم بلکه به اربابان آنها نیز هست که این گروه تروریستی را راه انداخته اند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: اسرائیل و آل سعود وهابی، این داعشی ها را ایجاد کرده اند. آل سعود، مصداق واقعی شجره ملونه هستند که آتش فتنه را در دنیای اسلام روشن کرده اند.
موسوی جزایری گفت: اجتماع بزرگ مردم در تشییع شهدای حله برای این است که اعلام کنند انتقام خون شهیدان فاجعه حله را از آل سعود خواهند گرفت.

وی با اشاره به حضور هیاتی از سوی مقام معظم رهبری در این مراسم عنوان کرد: از مقام معظم رهبری به دلیل مرحمت ها و عنایت خاصی که به مردم خوزستان دارند و ما را در این مصیبت تنها نگذاشته اند تشکر خاصی داریم. ایشان دستور دادند که هیاتی برای عرض تسلیت به خانواده های شهدا و مردم خوزستان و به ویژه مردم اهواز حضور پیدا کنند.