نجات جان سه بیمار با اهدای عضو در گیلان

نجات جان سه بیمار با اهدای عضو در گیلان 8دی-95 

اینگونه اهدای اندام رفتگان انسانی ترین عملی است که انجام می شود چون موجب  حیات دوباره بخشیدن به بیماران دیگر می شود که درمعرض خطر قرار دارند . درست وارونه آخوندهاو پاسداران حاکم وشرکای شان که جان می گیرند .چون امام زاده هایی هستند که کور می کنند وشفا نمی دهند .

 

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: اهدای اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی در استان ، جان سه نفر را نجات داد.


غلامرضا عبدالله زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهدای اعضای بدن افسر فلاح 61 ساله ساکن سیاهکل که هفته جاری به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده اش انجام شد. 
وی بیان داشت: دو کلیه و کبد این بیمار دچار مرگ مغزی در واحد فراهم آوری مرکز آموزشی درمانی رازی رشت برداشته و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شده است.
عبدالله زاده یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون، خانواده 37 نفر از افراد دچار مرگ مغزی در استان، برای اهدای عضو عزیزشان اقدام کرده اند. 
اعلام رضایت برای پیوند اعضا از سال 1387 در گیلان انجام گرفت. 
باربد چمن زیبای، کودک چهار ساله اولین اهدا کننده در گیلان است که با رضایت خانواده اش، کلیه اش به مردی 42 ساله پیوند زده شد. 
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری