محمود عباس : امکان ادامه مذاکرات مشروط با رژیم صهیونیستی وجود دارد

محمود عباس : امکان ادامه مذاکرات مشروط با رژیم صهیونیستی وجود دارد  9 دی – 95 .

خبری که هرگزنمی تواندموردخوش آیند رژیم و ارونه ولایت فقیه قرار گیرد
تهران - ایرنا - محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شب گذشته (چهارشنبه) از آمادگی برای ادامه مذاکرات مشروط با تل آویو در صورت توقف شهرک سازی ها خبر داد.

پایگاه خبری الیوم السابع روز پنجشنبه به نقل از عباس گزارش داد، توقف شهرک سازی ها شامل شرق قدس نیز می شود.
برپایه این گزارش، عباس گفت که آمادگی اجرای همه توافق های امضا شده به صورت متقابل و بر اساس قوانین بین المللی و قطعنامه های بین المللی مربوط به روند سازش از جمله قطعنامه اخیر شورای امنیت را دارد.
در ادامه این گزارش آمده است، جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری که باعث ناامیدی فلسطینیان به ایجاد کشوری مستقل می شود هشدار داد.
کری همچنین هشدار داد تل آویو تلاش می کند بر زمین های کرانه باختری مسلط شود که این اقدام به اشغال همیشگی سرزمین های فلسطین می انجامد.
کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل اخیرا در قطعنامه ای شهرک سازی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در شرق بیت المقدس را محکوم کردند، این در حالی بود که آمریکا به آن رای ممتنع داد.
در همین حال دو مقام ارشد رژیم صهیونیستی به سی ان ان گفتند: بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) به وزارت خارجه (این رژیم) دستور داده با آن دسته از سفارتخانه هایی که در شورای امنیت در جمعه گذشته به نفع قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درمورد توقف شهرک سازی در بیت المقدس شرقی رای داده اند، تمام روابط کاری، بطور موقت محدود شود.
خاورم**1408**
مترجم: اکرم کرمی** انتشار دهنده: مریم شفیعی