بارش برف جاده پاوه به مریوان را مسدود کرد

بارش برف جاده پاوه به مریوان را مسدود کرد 13   آذر-95
به دلیل عدم امکانات  راهداری وگروه های امداد تابرف می بارد جاده ها مسدود می شوند . همچنین  بارش باران هم تبدیل به سیلاب همراه باتلفات جانی وخسارات مالی می شود.
کرمانشاه- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: در اثر بارش برف جاده پاوه به مریوان در استان کردستان از محور دالانی مسدود شده است.
ابراهیم شهریاری روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل خطرناک شدن راه ارتباطی پاوه به مریوان و احتمال ریزش کوه و بهمن، این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.
وی اظهار کرد: بارش برف و باران که از روز گذشته در پاوه آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد، موجب خوشحالی مردم این شهرستان شده است.
وی، میزان بارش های شهرستان پاوه را طی دیروز و امروز 100 میلیمتر عنوان کرد.
وی با بیان اینکه میزان بارش در شهرستان پاوه از ابتدای سال زارعی جدید (اول مهر ماه) تاکنون 108 میلیمتر بوده، افزود: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 67 درصد کاهش داشته است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه، بارش برف در ارتفاعات این شهرستان را بیش از 30 سانتی متر اعلام کرد.
وی همچنین از ریزش کوه در محورهای ارتباطی پاوه به نوسود، نودشه و باینگان در اثر بارش های اخیر خبر داد و گفت: با تلاش کارکنان راهداری تمامی راه های ارتباطی غیر از محوره پاوه به مریوان پاکسازی شده و تردد هم اکنون در آنها برقرار است.
شهریاری از مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محورهای فوق الذکر را دارند، توصیه کرد به هیچ عنوان در کنار جاده ها و شانه راه ها توقف نکنند، چون احتمال ریزش کوه وجود دارد.
شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
خبرنگار: محمدهادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی