فتنه جدید‌ فتنه جداسازی مردم از نظام است‌

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در کاشان:

فتنه جدید‌ فتنه جداسازی مردم از نظام است‌/مشکلات اقتصادی از فتنه ۸۸ شروع شد  9 دی-95

آنقدر این عضو سرگردان مجلس ارتجاع  وپرسه زن در سایت های پاسداران  شوت  وپرت است  که نمی داند اولاً رژیم نامشروع وضد مردمی  است  . دوماً جدا سازی مردم از رژیم وارونه ولایت فقیع  ازهمان زمان که خمینی شیاد وعده های دروغ عوامفریبانه داد شروع شد . برای اینکه شوت است  بنابراین برای معرکه گیری فتنه 88 به بازی گرفته شده است . چون خامنه ای خودش سکوت کرده ووظیفه را به دیگر مهره ها محول کرده است. برای همین  هرچه پاسدار و آخوند نماینده یک خال به فرمان دارد همراه بااعضای کابینه دولت عدالت محور پاک ترین درتاریخ  احمدی نژاد را علیه جناح رقیب بسیج کرده است تابا بهانه سال گرد 9دی تیغ کشی همراه بااتهام زدن علیه  باندها و جناح رقیب به خصوص رهبران متهم به فتنه 88 را به چیش ببرند .چون نوعی زهرچشم گیری پیش گیرانه است که در صورت تقلبات گسترده در نمایش انتخاباتی ریاست جمهوری 96 اعتراضات خیابانی 88تکرار نشود

حسینعلی حاجی‌‌دلیگانی

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه گفت: مشکلات اقتصادی از فتنه ۸۸ شروع شد و علت تشکیل داعش از ۴ سال قبل شکست در فتنه ۸۸ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین شهر و میمه  چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد باب‌الحوائج کاشان اظهارداشت: فتنه سختی را پشت سر گذاشتیم و اکنون فتنه نرمی در جریان است و آثارش در آینده مشخص می‌شود.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه افزود: کشور در سال 88 هفت ماه درگیر آشوب‌های خیابانی بود و نهایتا با حضور مردم فتنه خاموش شد اما فتنه جدید، فتنه جداسازی مردم از نظام است.
حاجی خاطرنشان کرد: سال 88یک اعتراص نابه‌حقی شد و به دروغ ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کردند و به همین بهانه شعار دادند و اصول نظام را زیر سئوال بردند و تمامی این امور بر اساس دستورات دشمن به قصد برچینی نظام بود که برای آن شهید نیز تقدیم کردیم.
فرماندار اسبق کاشان تصریح کرد: قطار انقلاب در حرکت است و در هر ایستگاهی چند نفر ممکن است پیاده شوند البته رویش‌ها بیشتر است اما ریزش نیز داریم زیرا انسان هر لحظه درمعرض امتحان الهی قرارمی‌گیرد و اگر تقوی نباشد و تلاش نکنیم حتما لغزش را در پی دارد.
وی با بیان اینکه دشمن از قدرت مردم و حضور در صحنه مردم می‌ترسد گفت: در زمان  8 سال جنگ تحمیلی نیز مردم دشمن را عقب زدند و در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران، حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم زیرا  مردم در صحنه بودند و فرماندهی یک مرجع تقلید  اینگونه اتحاد و حضور در صحنه مردم را رقم زد.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه با اشاره به وقایع سال 88 گفت: مردم  کاشان در سال 88 در هشتم دی ماه خودجوش به صحنه آمدند و طومار این فتنه‌گران را در‌هم پیچیدند و در روز نهم دی ماه نیز در سراسر کشور یکپارچه به پا خواستند و حماسه آفریدند.
فرماندار سابق کاشان اظهار داشت: درست است که در جریان فتنه  پیروز شدیم اما انقلاب هزینه زیادی را متحمل شد و فتنه‌ 88 باعث شد تا غربی‌ها و آمریکایی‌ها گمان کنند می‌توان در ایران علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام کنند
حاجی ابراز داشت: مشکلات اقتصادی از  فتنه 88 شروع شد و علت تشکیل داعش از 4 سال قبل شکست در فتنه 88 است و منشأ و ریشه آنکه ایران مذاکره و برجام را قبول کرد، فتنه 88 است.
وی خاطرنشان کرد: می‌‌خواهند مردم را با مسائل معیشتی خسته کنند و قصد دارند با عدم توجه به مسائل معیشتی مردم و فاصله بین فقیر و غنی و تبعیض و فساد، میان مردم و نظام فاصله اندازند.
حاجی با بیان اینکه فیش‌های حقوقی نجومی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در خطبه عید فطر نیز به آن اشاره کردند، گفت: ماده 76 خدمات کشوری درباره  حداقل 7 برابر پایه حقوق رعایت نشده و دستورالعمل سقف حقوق را 20 میلیون تومان تعیین کردند و این ظلم در حق مردم است در حالی که مردم ضریب و تاثیر رشد اقتصادی را در در زندگی نمی‌بینند.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه تاکید کرد: یک میلیون بشکه نفت خام بیشتر شده ولی رشد اقتصادی اتفاق نیفتاده و نماینده دولت در کمیسیون  رشد سرمایه گزاری در سال 95  را منهای 10 عنوان کرد و اعلام می‌کنند نرخ تورم  تک رقمی شده ‌اما  قیمت حبوبات و غیره اما افزایش پیدا کرده‌است.
فرماندار اسبق کاشان خاطرنشان کرد: سه سال و نیم فرصت کشور در  پای برجام  از دست رفت  و  صدای ظریف را خودم شنیدم که گفت پشیمانم و ما اشتباه کردیم و این مایه تاسف است.
حاجی افزود: مشاور اسبق امنیتی امریکا می‌گوید ما با نماز آنها کار نداریم و آنچه ما با آن مخالفیم عقاید و روحیه انقلابی آن‌ها‌ست و امروز هرکسی دل در گرو انقلاب  دارد، باید مسیر اطاعت از پیامبر و ائمه اطهار  و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری نصب العین باشد و روحیه انقلابی را حفط کنیم با هر سلیقه‌ای انقلابی و پیرو مقام معظم رهبری باشیم