كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 8 دی -95
كيهان و خوانندگان
مثل همیشه محتوای پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری علیه ی دولت وروحانی و برجام و امثالهم است ومحال است که حتی یک پیام درمورد باندهاو نهادهای وابسته به خامنه ای  وجودداشته باشد .

        * 9 دي يعني پاسداري از خط ولايت، 9 دي يعني انقلابي عليه خيانت، 9 دي يعني پاسخ کوبنده به حرمت شکنان مقدسات دين، 9 دي يعني اعلام جهاد عليه فتنه گران، 9 دي يعني پيمودن راه عاشقان کربلا، 9 دي يعني بازخواني مشق کربلاو 9 دي يعني مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر انگليس.
    
محمدتقي- ص- شاهرود
    *
امام راحل(ره) فرمودند: «مراقب باشيد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نيفتد» پندي که امام(ره) به امت انقلابي دادند براي روزهايي مثل يوم الله 9 دي بود و مردم نشان دادند که بسيار اين پند را آويزه گوش ساخته اند. 9 دي يک انقلاب ديگر براي خشکاندن ريشه فتنه بود و هر سال با آشکار شدن ابعاد جديدي از آن شکوهمندتر برگزار خواهد شد.
    
حيدري- اصفهان
    * 9
دي روز ضداستکبار و حمايت از عزت و اقتدار ايران اسلامي است و روزي است که مردم و مسئولين در يک صف عليه فتنه شوريدند و از آن اعلام برائت کردند و نشان دادند پيرو خط ولايت فقيه اند.
    5060021
    *
براي اينکه همه اقشار مردم از برنامه هاي مراسم هاي خاص بزرگداشت سالروز حماسه ماندگار 9 دي بهره مند شوند پيشنهاد مي شود اين مراسم در نقطه مرکزي شهرها برگزار شود.
    19080916
    *
جناب آقاي پورمحمدي، وزير محترم دادگستري! بعد از ماه ها انتظار جامعه براي برخورد قاطع با صاحبان حقوق هاي نجومي، متاسفانه در تاريخ 95/10/5 طلبکارانه در تلويزيون ظاهر شديد و تقاضاي تقدير و مدال براي کساني کرديد که به وظيفه خود عمل نکردند! بدانيد اين مواضع شايسته يک مسئول جمهوري اسلامي نبود به ويژه فردي مثل شما که ملبس به لباس مقدس روحانيت است.
    
نيکنام
    *
وزير دادگستري گفته در اين شرايط برخورد با حقوق بگيران نجومي صحيح نيست! بايد گفت به عبارت ديگر فقط برخورد با تخم مرغ دزد و آفتابه دزد صحيح است!
    
سوري
    *
اين يک خطر جدي است که وزيري يک روز از رسانه هايي که حقوق هاي نجومي و تاراج بيت المال را افشاء کردند تشکر کند (با اين استدلال که با اين کار دستشان براي برخورد باز شده) ولي امروز بگويد مجازاتي در کار نيست، راستي دليل ايجاد حاشيه امن براي مفسدان چيست؟
    94160913
    *
وزير دادگستري بايد در پاسخگويي به سوالات مردم دقيق باشد نه اين که اتهامات وارده به متخلفان را، از نظر دولت مختومه اعلام کند! دست اندازي به بيت المال و حقوق هاي نجومي و... بدون رسيدگي دقيق نبايد فيصله پيدا کند. از قوه قضائيه انتظار مي رود حرامخواران را به سزاي کار خباثت بارشان برساند.
    
محمدعلي اسفنديار- تهران
    *
همسرم با 900 هزار تومان درآمد 11 سال است که زمينگير است. من غذا را با قاشق به حلقش مي ريزم و توان خريد تخت بيمار 380 هزار توماني را ندارم ويلچر به کنار! وقتي جناب آقاي پورمحمدي مي گويند محاکمه دريافت کنندگان حقوق هاي نجومي حرام صحيح نيست! من چه حالي بايد پيدا کنم؟ يعني قشر مرفه و بي درد و اشرافي به غارت مشغول و قشر مستضعف هم به همان يک لقمه نان بخورونمير اکتفا کنند و بعد تريبون به دست آقايان از اعتدال و تدبير و اميد سخن بگويند؟!
    
سجادزاده- مارليک کرج
    *
اينکه آقاي نعمت زاده مي گويند مشکل کشور حقوق هاي نجومي حرام نيست، کاملاً قابل درک است. چرا که مشکلات کشور وجود وزيران ناکارآمد و کهنسالي است که با داشتن سرمايه هاي کلان ميلياردي، محيطي امن براي مديران برخوردار از حقوق هاي نجومي ايجاد مي کنند.
    
طالعي
    *
آنچه آقاي ظريف ديرهنگام به آن اعتراف کرد کشور را متحمل هزينه هاي زيادي ساخت. اگر همان روزهايي که نقدهاي دلسوزانه مي شد به نصيحت ها و نقدهاي منصفانه گوش مي دادند اين روزها شاهد اين اعترافات بي ثمر نبوديم. 
    99940253
    *
ملت و دلسوزان نبايد دلخوش به اظهار ندامت آقاي ظريف از اعتماد به شيطان بزرگ باشند. چرا که در طول مذاکرات و نشست 5+1 رهبر معظم انقلاب و ديگر دلسوزان برحسب سابقه و رفتار آنان، که از چشم آقاي ظريف نيز دور نبود، به کرات نسبت به آن هشدار داده بودند. در حال حاضر بجا و لازم است هم جناب ظريف و هم تيم همراه و هم رئيس جمهور به عنوان مسبب اين همه خسارت و عقب ماندگي به کشور از پيشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم عذرخواهي کنند و براي جبران، به جاي دستورات خنده دار همه چيز را به حالت قبل بازگردانند.
    
محمودي
    *
روزنامه آفتاب يزد در تاريخ 95/10/6 تمام صفحه اصلي خود را به انتقاد از تيتر و يادداشت درست و منطقي کيهان اختصاص داد. اين اقدام زشت زنجيره اي ها در تخريب روزنامه کيهان، نشان مي دهد که کيهان به هدف زده است و پشت پرده هاي اين مسائل را آشکار کرده است. البته روزنامه هاي زنجيره اي به دليل گرفتن يارانه هاي نجومي براي نشريات خود، بايد هم جيب خود را با آمار دولت بسنجند نه با جيب مردم!
    62770922
    *
معاون پارلماني رئيس جمهور اظهار داشته که بايد حقوق شهروندي در نظام آموزشي و کتب درسي گنجانده و تدريس شود! عرض مي کنم حالاآقاي رئيس جمهور حرفي زدند شما چرا جو زده شديد؟ در ثاني حالابگذاريد مدتي از تدريس برجام و فريب خوردن از کري در مواردي بگذرد بعد به حجم کتب درسي دانش آموزان بيفزاييد!
    
عسگري
    *
براي 95 درصد اين ملت حقوق هاي 10 تا 20 ميليون توماني دولتمردان حقوق نجومي محسوب مي شود چرا مسئولان اقشار پايين تر از خود را اصلاً نمي بينند و اصلاً تصوري از آنان ندارند؟
    05300912
    *
اگر پيامک رئيس جمهور به مردم را در 2 صفحه 24 تومان محاسبه کني و آن را به 70 ميليون جمعيت ضرب کني مي شود 1/680/000/000 (يک ميليارد و ششصد و هشتاد ميليون) تومان! اين هزينه براساس رانت محاسبه مي شود يا از کيسه بيت المال؟ چنين هزينه کردن هايي در شرايطي که خيلي از کارگران چند ماه است حقوق نگرفته اند و بيکاري و رکود اقتصاد کشور را محاصره کرده چه معنايي دارد؟
    84550912
و 53000912
    *
دولت هزينه پيامک هاي تبليغاتي منشور حقوق شهروندي را آيا با تاخير در پرداخت حقوق آذر ماه فرهنگيان جبران مي کند؟ معلوم مي شود اين دولت خيلي هم ناتوان نيست!
    09830917
    *
آقاي رئيس جمهور رشد 7/4 درصد ادعايي در اقتصاد را بايد در کوچه و بازار بين مردم نشان بدهد و ثابت بکند. من هم مي توانم در مصاحبه و پشت دوربين به صورت يک طرفه يک سري آمار و ارقام را رديف کرده و خيلي چيزها را به زبان جاري بکنم.
    47860919
    *
رشد بالاي قيمت اقلام مصرفي خانوارها با درآمد سرپرست خانواده همخواني ندارد چگونه مي شود هر لحظه منتظر افزايش قيمت اقلام ضروري بود، از سوي ديگر دولت از تورم تک رقمي سخن مي گويد؟! در طي امسال مردم شاهد افزايش قيمت اقلام اصلي مصرفي و خدماتي آن هم در چند مرحله بودند اما مسئولان نسبت به اين واقعيت هيچ عکس العملي به جز ارائه چنين آمارهاي متناقض نشان نمي دهند!
    2377021
    *
رئيس جمهور گفتند ما پيش قدم در نقض برجام نمي شويم. عرض مي کنم حالااز پيش قدمي گذشته تا به حال بارها از سوي شيطان بزرگ نقض شده که آخرين آن تمديد تحريم ده ساله است. لذا شايسته است قبل از اتمام رياست جمهوري اوباماي پليد شما نيز آن اقدام متقابل را که دبير شوراي عالي امنيت ملي گفتند که طرف را مبهوت مي کند، انجام دهيد.
    
حسيني فر