نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  9 بهمن – 95
مشکلات جاده «شورآباد – واوان»
جاده شورآباد منتهی به «واوان» که یکی از مسیرهای پرتردد خودروها برای رسیدن به منطقه اسلامشهر می‌باشد، فاقد هرگونه روشنایی و برخورداری از آسفالت مناسب می‌باشد که این مشکلات، روزانه باعث تصادفات متعدد و خرابی خودروها می‌شود.لطفاً دردِ دل ما اهالی را به چاپ برسانید و به مسئولان ذیربط بگویید آیا وقت آن نرسیده برای رفع اینگونه مشکلات چاره‌اندیشی و پاسخگوی نیازهای مردم باشند؟!
جمعی از اهالی منطقه - اسلامشهر
اپراتورهای تلفن‌همراه
بعضی اپراتورهای تلفن‌همراه همه‌روزه با ارسال پیامک، بدون اجازه مشترکان، مبلغی از حساب آنان کسر می‌کند که افراد مجبور می‌شوند دوباره شارژ خریداری کنند! از این طریق این اپراتورها، سود بیشتری عایدشان می‌شود که لازمست مسئولان قضایی به این موضوع، ورود کنند. با توجه به اینکه چندسالی است که مشترکان از این موضوع شکایت می‌کنند، اما کسی پاسخگو و پیگیری نمی‌کند!؟یک مشترک تلفن‌همراه - تهران

*اسماعیل حسینی از تهران: در حالی که بسیاری از شهروندان در سوگ آتش نشانان فداکار و جانباخته‌ای هستند که در فاجعه پلاسکو ایثارگری را به اوج خود رساندند، این روزها در اقصی نقاط شهر، شهرداری تهران تابلوهایی را به یاد آنها نصب کرده است.سئوال من به عنوان یک شهروند این است که چقدر هزینه این تابلوهای تبلیغاتی می‌شود؟ آیا نمی‌شود این هزینه‌ها را در اختیار سازمان آتش نشانی قرارداد تا تجهیزات خود را به روز کند؟ چرا همیشه می‌گویند ما بودجه نداریم، اما بودجه هایشان را صرف تبلیغاتی می‌کنند که هیچ فایده‌ای ندارد؟ آیا اگر هزینه‌هایی از این دست قبل از وقوع حادثه پلاسکو صرف تجهیز آتش نشانی می‌شد، امکان وقوع فاجعه و جان باختن آتش نشانان به حداقل نمی‌رسید؟
*
صادقی از تهران: این روزها به دلیل وقوع حادثه پلاسکو افکار عمومی پرسش‌های فراوانی در قبال عملکرد شهرداری و نحوه نظارت شورای شهر بر این عملکرد دارد.اعضای شورای شهر باید یک بار برای همیشه منافع گروهی و جناحی خود را فراموش کنند و جای اینکه مدام افرادی از جناح‌های مقابل را متهم قلمداد کنند توضیح بدهند که چنین فاجعه‌ای چرا اتفاق افتاد و نقش شهرداری در آن چه بوده است؟ به نظر می‌رسد این حداقل انتظاری است که شهروندان تهرانی از نمایندگان خود در شورای شهر دارند.
*
حقگو از تهران: اخیراً برخی از بازیگران و هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی، تصاویری از خود به نمایش می‌گذارند که با معیارهای اسلامی همخوانی ندارد.لطفاً به آنها تذکر بدهید که انداختن عکس اشکالی ندارد، اما نوع پوشش آنها مناسب نیست.