برف وکولاک راه ارتباطی ده روستا بخش خرقان زرندیه را مسدود کرد

برف وکولاک راه ارتباطی ده روستا بخش خرقان زرندیه را مسدود کرد 14بهمن-95

 

مامونیه - ایرنا - بارش برف چند روزه دربخش خرقان زرندیه و همراه شدن با کولاک ویخبندان ، راه ارتباطی ده روستا را در این منطقه مسدود کرد.


رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان زرندیه روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:بارش برف در چند روز اخیر به ویژه عصر روز چهارشنبه و همراه شدن آن با کولاک و یخبندان، تردد در راه ارتباطی ده روستای بخش خرقان را دچار مشکل کرده است.
رضا حاجتی افزود: درحال حاضر مسیر ارتباطی روستاهای دوزج، تیره، ورچند، چناقچی سفلی، چناقچی علیا، چارحد، مصرقان و لار در این منطقه دچار مشکل است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای زرندیه اظهار کرد: راهداری این شهرستان با توجه به بارش برف و کولاک از عصر روز چهارشنبه در بخش خرقان عملیات برفروبی معابر و پاکسازی معبر راه های روستایی مذکور را در دست انجام دارد.
حاجتی اضافه کرد: چهار نفر از روستائیان این بخش نیز شامگاه گذشته در برف وکولاک شدید گرفتار شده بودند که با همکاری هلال احمر وراهداری نجات یافتند.
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای زرندیه از مردم درخواست کرد:با توجه به وزش باد و احتمال کولاک شدید و یخبندان در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان زرندیه، شهروندان از تردد های غیر ضروری بپرهیزند و وجود زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی برای سفرهای ضروری الزامیست.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهرمامونیه با جمیعت 57 هزار و153 نفر دارای 450کیلومتر راه روستایی،400کیلومتر راه عشایری ،250 کیلومتر راه شهری و 120 کیلومتر آزادراه است.
/6013/4896
خبرنگار:حمیدفرقانی***انتشار دهنده:مژگان حیدری