نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها  وصدای شما  9 اسفند -95
هدف از طرح ترافیک چیست؟ 
اگر هدف از ایجاد طرح ترافیک و زوج و فرد کردن روزهای عبور و مرور خودروهای کاهش تردد و آلودگی هواست، چرا عده‌ای با پرداخت پول می‌توانند مجوز رفت و آمد را به مناطق ممنوعه بگیرند؟اینکه می‌گویند در این دوره زمانه پول حلال مشکلات است، ظاهراً زیاد بیراهه نمی‌گویند؟یک شهروند تهرانی
شرایط بازنشستگان
شرایط برای بازنشستگان در حال حاضر طوری شده که پس از پایان خدمت هم به دنبال کار و درآمدی تازه هستند تا بتوانند قسمتی از مشکلات معیشتی خود را حل کنند.
حقوق بازنشستگان کفاف تمام مخارج سنگین و هزینه‌های فزاینده زندگی آنها را نمی‌دهد. آنان که سال‌هایی را با تلاش و کار سخت پشت سر گذاشته‌اند و به مملکت خدمت کرده‌اند، طبیعتاً باید هنگام بازنشستگی به استراحت بپردازند، اما متاسفانه در حال حاضر شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که به علت مشکلات کمرشکن اقتصادی ناچارند مجددا کار کنند.
به نظر می‌رسد مسئولان باید راه حلی برای این معضل پیدا کنند و لوازم آسایش و آرامش را برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران جامعه فراهم بیاورندیک مستمری بگیر تامین اجتماعی – تهران
*چند تلفن از مناطق مختلف تهران: به مسئولان بگویید به چه‌ دلیل در میادین میوه و تره‌بار پرتقال‌های یخ‌زده و خراب به‌فروش می‌رسد و هیچ نظارتی هم روی این عمل خلاف وجود ندارد!؟
*بهروز مهدی‌زاده از تهران: هفته گذشته همسرم را ناچاراً به بیمارستان شهدای هفتم‌تیر (شهرری) بردم که ‌ای‌‌کاش نمی‌بردم! من چیزی نمی‌خواهم بگویم ولی از مسئولان وزارت بهداشت عاجزانه تقاضا می‌کنم بازرسی به ‌عنوان نامحسوس سری به این بیمارستان بزند تا از نزدیک خود مشاهده کند تا آنچه به بیماران و همراهان آنان که از اقصی نقاط حومه تهران (اسلامشهر – مامازن – حسن‌آباد قم و...) می‌آیند، چه می‌گذرد؟
در مورد بهداشت و کمبود پزشک هم چیزی نمی‌گویم. لطفاً صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
*
حقگو از تهران: برخی‌ها خیلی بداخلاق هستند و در فضای سیاسی هم کار می‌کنند و هرچه می‌خواهند می‌گویند. هر رفتاری با مخالفان می‌کنند و به هیچکس هم پاسخگو نیستند و عجیب‌تر از آن هم رسانه ملی چقدر از این افراد در برنامه‌های خود استفاده می‌کند!؟