ترامپ : معیار قرار دادن 100 روز اول ریاست جمهوری کار مضحکی است

ترامپ : معیار قرار دادن 100 روز اول ریاست جمهوری کار مضحکی است2اردیبهشت - 96
ترامپ کنایه به روحانی و مخالفان ومنتقدان داخلی اش زده است .چون روحانی درانتخابات ریاست جمهوری 92 گفته بود پس از 100 ازرئیس جمهورشدنش گزارش می دهد. سپس بهانه ای برای مخالفانش شده است تابا معیار قول 100 روزه ضمن مسخره کردن روحانی انتقاد به عملکرددولتش بکنندکه نه 100 روزه که 4 ساله هم قول های داده شده انجام نشده است.
نیویورک - ایرنا - رییس جمهوری آمریکا در حالی که به پایان صد روز نخست ریاست جمهوری اش نزدیک می شود، گفت که معیار قرار دادن این صد روز برای داوری در مورد عملکردش کار مسخره ای به شمار می آید اما مدعی شد تاکنون پرونده درخشانی داشته است.

به گزارش ایرنا، در حالی که فقط یک هفته به پایان دوره صد روزه اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ باقی مانده که پرونده لبریز از سیاست های شکست خورده و به بن بست رسیده در این دوره او را به نگرانی وا داشته و خطاب به طرفداران خود نوشته است که از نظر او معیار شناختن صد روز اول ریاست جمهوری کار مسخره ای است.
وی روز جمعه در یک پیام توییتری مدعی شد در این دوره کوتاه دستاوردهای بسیاری داشته که رسانه های آمریکایی همه آنها را مخدوش کرده و از نظر مردم پنهان نگه داشته اند.
ترامپ یکی از این دستاورد های درخشان خود را گرفتن رای صلاحیت برای نیل گورساچ گزینه دیوان عالی آمریکا ذکر کرد و مدعی شد که گرفتن این رای اعتماد در صد روز اول ریاست جمهوری بزرگترین دستاورد یک رییس جمهور محسوب می شود.
این در حالی است که صد روز اول ریاست جمهوری ترامپ در روز شنبه هفته آینده به پایان می رسد که مصادف است با روز بعد از موعد تصویب لایحه بودجه پیشنهادی او برای سال 2018 که در صورت شکست، به تعطیلی و ورشکستگی دولت آمریکا منجر خواهد شد.
ترامپ که از ابتدای کمپین های انتخاباتی مصرانه یکی از طرح های فوری خود در ورود به کاخ سفید را کشیدن دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک عنوان کرده و مدعی شده بود که هزینه ساختن این دیوار را پیشاپیش از دولت مکزیک خواهد گرفت حالا در چرخشی صد و هشتاد درجه هزینه های ساخت این دیوار را که بیش از 70 میلیارد دلار بر آورد شده در بودجه پیشنهادی خود گنجانده که طبعا واکنش بسیاری از قانونگذاران آمریکایی و بخصوص دموکرات ها را بر انگیخته و سرنوشت این لایحه را نامعلوم کرده است.
اروپام-4-541 ** شبس 1574 ** انتشار دهنده: محسن تهوری