تمکین ازتشخیص شورای نگهبان مصداق عملی التزام به قانونمندی است

امام جمعه خمین

تمکین ازتشخیص شورای نگهبان مصداق عملی التزام به قانونمندی است 2اردیبهشت - 96

باید درب چنین مدعی قانون دانی ارتجاعی گل گرفته شود وکرکره رژیم قرون وسطایی مدافع چنین قانونی برای همیشه پایین کشیده شود که 13 عضو انتصابی آخوند وهم قماش آخوند یک نهاد ارتجاعی   دست نشانده رهبری که خود نه انتخابی که انتصابی ومنفورو نامشروع می باشد که درجایگاه بالاتراز قانون اساسی گرفته است و براساس  خرافات 1400 سال پیش خط وخطوط ترسیم شده نامزدان نمایشات خیمه شبب ازی ها را قلع وقمع می کند. بدتر ومسخره اینکه یک آخوند مرتجع دیگرت أکید کرده است تمکین ازتشخیص  چنین نهاد دست نشانده ای  مصداق عملی التزام به قانونمندی است که تابع رهبر انتصابی است .

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: تمکین از رای و تشخیص شورای نگهبان در احراز صلاحیت های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، التزام عملی به قانون است.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) خمین افزود: شورای نگهبان اسامی کاندیداهای احزار صلاحیت شده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور اعلام کرد و همه بایستی این تشخیص را که قانون و میزان است، بپذیرند.
وی ادامه داد: شورای نگهبان از 12 فقیه تشکیل شده که باید صلاحیت نامزدهای رئیس جمهوری را به حسب موازین قانونی با دقت تشخیص دهند که چه کسی باید تایید و در عرصه رقابت انتخاباتی حضور داشته باشد.
وی در سخنان دیگر خود از طرفداران هر کاندیدای احراز صلاحیت شده خواست که از تخریب،اهانت، غیبت و تهمت علیه رقبای دیگر پرهیز کنند.
حجت الاسلام حسینی افزود: طرفداران هر کاندیدایی باید منطقی و خداپسندانه رفتار کند و ازهر گونه تهمت، بهتان و دروغ پرهیز کنند.
وی گفت: مردم باید آگاه باشند به تبلیغات، شایعات، تهمت و دروغ های دشمنان توجهی نکنند و از شورای نگهبان تبعیت کنند چرا که بدخواهان تلاش می کنند از این فرصت، برای ایجاد اختلاف استفاده کنند. 
وی در سخنان دیگر خود بر شکست امریکا در طبس اشاره کرد و گفت: واقعه طبس با امداد غیبی روی داد و حقانیت حکومت اسلامی را بر همه مسلمین جهان ثابت کرد.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: در واقعه طبس آمریکا در پی حمله هوایی بود که در توفان شن گرفتار آمد و با تمام ادعایی که امریکا در ابرقدرتی جهان داشت، شکست مفتضحانه ای خورد.
وی گفت: اسلام دینی الهی است که برحق بوده و خدا پشتیبان آن است و استکبار نمی تواند با آوازه اسلام ستیزی در دنیا راه به جایی ببرد و طرفداران اسلام روز به روز قدرتمندتر می شوند.
امام جمعه خمین در سخنان دیگر با اشاره به ولادت امام حسین (ع) و نامگذاری آن با عنوان روز پاسدار گفت: سپاه باعث امید همه مسلمانان، ترس دشمنان، قوت قلب نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان است. 
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از بطن نیروی عظیم مردم است و اکنون به لحاظ نظامی، اعتقادی، فرهنگی، ولایتمداری و اخلاص در سطح دنیا بی نظیر است. 
وی با اشاره به مبعث پیامبر اکرم(ص) گفت: اگر انسان ها بتوانند اخلاق الهی و تقوا را در خویشتن پرورش و تقویت کنند، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی ریشه کن خواهد شد. 
حجت الاسلام حسینی گفت: مهمترین حادثه از ازل تا ابد بعثت رسول خدا است و ظهور 124 هزار پیغمبر برای زمینه سازی بعثت پیامبر اکرم (ص) وبرای نازل شدن قرآن کریم بوده است. 
وی گفت: اسلام کاملترین دین است که اگر همه بر اساس موازین و رهنمودهای اسلام رفتار کنند، مشکلی در جامعه ایجاد نمی شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: ایران اسلامی خواهان امنیت است و در مقابل سردمداران کفر می ایستد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی در فاصله 61 کیلومتری اراک، 105 هزار نفر جمعیت دارد.
7277/3075/
خبر نگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده