حمله یک گاو نر به رییس جمهور اوگاندا

 ملات یا بهانه ای مناسب برای  اوین نامه سربازجوشریعت نداری فراهم شده است تاهمچون دوران خاتمی  که دریمن یک گاو ازحراست پارلمان یمن عبورکرد و وارد پارلمان شد .سپس از سوی حراست ازپای درآمد .آنگاه تبدیل به دستآویزچندساله اوین نامه ی کیهان شد تا بااهانت و توهین وریشخند کردن  رقیب مدعی اصلاح طلب مانور تبلیغاتی تهدید آمیز بدهد. تاجایی که شورای نگهبان آلت دس تخامنه ای را مورد خطاب قرار داد وگفت چگونه وقتی یک گاوازحراست پارلمان یمن عبور می کندووارد پارلمان می شود ولی ازسوی نیروهای حراست ازپای در می آید .در حالیکه درمجلس ارتجاع ششم مدعی اصلاح طلب  200 گاو وارد شده وتبدیل به گاوداری شده است .
درپایان توصیه وتهدیدکرد که شورای نگهبان آلت دست یا بااخراج گاوان  اقدام و این گاوداری راتعطیل کند .یااینکه قول دهد تا مانع ازورودگاوان دردوره بعدی شود.
بلافاصله جنتی با اعتراف به عذرخواهی کردن لبیک گفت وقول داد توصیه راحلقه گوش خود خواهدکرد .برای همین جای گاوداری ششم  بازارمال فروشان  یاخربندی با پسونداصول گرای هفتم  جایگزین شد.



پایگاه خبری 'دیلی مانیتور' اوگاندا روز شنبه از نجات رییس جمهوری این کشور از حمله یک گاو نر خشمگین خبر داد.

به گزارش ایرنا، براساس این گزارش، یووری موسیوینی، رییس جمهوری اوگاندا دیروز از یک حادثه حمله گاو نر جان سالم به در برد.

این گزارش حاکی است وی دیروز هنگامی که برای جمع آوری اعانه (خیریه) در نگوما در منطقه لووروی این کشور بود با یک گاونر خشمگین رها شده از بند روبه رو شد که با تدبیر اطرافیان از حمله آن در امان ماند.

براساس این گزارش، این گاو نر منتظر بود برای این مراسم جمع آوری اعانه به روی صحنه منتقل شود که به ناگهان از بند رها شد و به صحنه و در واقع به سوی رییس جمهوری دوید.

دیلی مانیتور از توضیحات بیشتر در این خصوص خودداری ورزید.