گزیده خبرهای 11 اردیبهشت – 96 قسمت -4

گزیده  خبرهای 11 اردیبهشت – 96 قسمت -4
 
خبر ويژه 
حمله مي كنند اما با پروژه هاي بزرگ آنها عكس يادگاري مي گيرند
سايت ها و روزنامه هاي زنجيره اي در حالي وزراي نفت دولت سابق را هو مي کنند که دولت با پروژه هاي عمراني خيره کننده آنها عکس يادگاري مي گيرد.    چند هفته اي است که شبکه رسانه هاي زنجيره اي به آقايان رستم قاسمي و ميرکاظمي تحت عنوان اين که وزير دولت احمدي نژاد بوده اند و حالا در ستاد رئيسي چه مي کنند، حمله مي کنند. اما جالب است که بدانيم برخي پروژه هاي بزرگ افتتاح شده از سوي دولت در سال ها و هفته هاي اخير، از جمله در فازهاي مختلف پارس جنوبي (و يا موضوع راه اندازي پالايشگاه ستاره خليج فارس و اعلام خودکفايي بنزين) که بارها از سوي رئيس جمهور و معاون اول او مورد تبليغات قرار گرفته، دست بر قضا حاصل دوره مديريت آقايان قاسمي و ميرکاظمي و همچنين همت بلند قرارگاه سازندگي خاتم الانبياي(ص) سپاه بوده است.
کودک بی‌جان در کانال آب 
بدن بی‌جان کودک شاهین شهری از کانال آب بیرون کشیده شد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، "سعید اکرم خانی" مدیر عامل آتش نشانی شاهین شهر و میمه گفت: بدن بی‌جان کودک شاهین شهری در کانال آب محله هشت بهشت توسط غواصان بیرون کشیده شد.وی افزود: کودکی که ناپدیدشده بود که پس از تجسس پدر و مادرش؛ دوچرخه وکفش‌هایش در کنار کانال آب پیدا شد و این احتمال وجود دارد که خود کودک وارد آب شده ؛اما با این حال علت این حادثه در دست بررسی است.
.
طوفان ویرانگر، تگزاس را درنوردید 
بر اثر وقوع طوفان در تگزاس، یک تن جان خود را از دست داد و تعدادی دیگر مجروح شدند.به گزارش ایسنا و بنابر اعلام رسانه‌های محلی آمریکا طوفان مناطقی از ایالت تگزاس را درنوردید که این حادثه طبیعی یک کشته برجا گذاشت و نزدیک به 50 نفر دیگر هم روانه بیمارستان شدند. همچنین وضعیت یک نفر از مجروحان وخیم اعلام شده‌ است.فاکس نیوز در گزارشی نوشت: تصاویر منتشر شده از رسانه‌های داخلی این کشور حاکی از شکسته شدن درختان، وارد شدن خسارت به ساختمان‌ها و واژگونی خودروها در پی این طوفان مخرب است.
اسیدپاشی روی همسر به دلیل اختلاف خانوادگی 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مرد جوان در پی اختلاف خانوادگی با پاشیدن اسید روی همسرش متواری شد.سردار «بهمن امیری مقدم» در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این حادثه که در شهرستان جغتای و در منزل پدری زن روی داد، مرد جوان که دچار اختلاف جدی با همسرش بود در پی حاضر نشدن زن به طلاق توافقی، اقدام به پاشیدن اسید به روی وی نمود و متواری شد.وی اظهار کرد: خانواده این زن، وی را به بیمارستان ولی عصر (عج) جغتای منتقل کردند.وی گفت: زن جوان که از ناحیه سر و گردن دچار سوختگی شده بود تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت. سردار امیری مقدم افزود: این زن در تحقیقات اولیه مدعی شد شوهرش که پیش از این نیز وی را به اسید پاشی تهدید کرده بود به مواد مخدر اعتیاد دارد.وی اظهار کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم و تکمیل پرونده ادامه دارد.