منع سفر خارجی 20هزارمجرم جنسی استرالیایی

منع سفر خارجی 20هزارمجرم جنسی استرالیایی 9خرداد-96
برخلاف رژیم فاشیستی – مذهبی ولایت فقیه که امثال سعید طوسی قاری خوان قرآن کودک نواز یا لواط گر بیت رهبری  به جای محاکمه ومجازات شدن مورد حمایت قرارمی گیرد.

کوالالامپور - ایرنا - دولت استرالیا براساس قانونی جدید 20 هزار مجرم جنسی را از سفر به خارج از کشور و یا نگه داشتن گذرنامه استرالیا تحت اقدامات جدید محروم می کند.

به گزارش ایرنا، 'جولی بیشاپ' وزیر امور خارجه استرالیا روز سه شنبه اعلام کرد حدود 20 هزار مجرم جنسی کودکان در استرالیا ثبت شده اند که مداوم جامعه را به خطر می اندازند.
وی با اشاره به قوانین سخت تر در گردشگری برای ممانعت از آزار جنسی کودکان، گفت 20 هزار مجرم جنسی پس از ثبت، از سفر خارج از کشور و یا نگه داشتن گذرنامه استرالیا تحت اقدامات جدیدی که نمایندگان مجلس امضا می کنند، محروم می شوند.
وی در تارنمای وزارت خارجه استرالیا اعلام کرد که سال 2016 میلادی 400 نفر از 800 مجرمی که به خارج از استرالیا سفر کرده اند قوانین ایالتی یا منطقه ای را نقض کرده و قصد خود را از سفر به پلیس اعلام نکردند.
'
جولی بیشاپ' وزیر امور خارجه استرالیا به خبرنگاران در کانبرا گفت که این برای نخستین بار در جهان است که استرالیا برای حمایت از کودکان آسیب پذیر در خارج از کشور از اقدامات آزار جنسی کودکان با این روش وارد عمل می شود.
این قانون 11 نوامبر سال گذشته میلادی برای محافظت از کودکان در استرالیا و یا خارج از این کشور ارائه شده است.
پروفسور 'الکسیس جی' رئیس کمیته تحقیق در مورد سوء استفاده جنسی از هزاران کودک انگلیسی اعزام ‌شده به استرالیا و سایر کشورهای مشترک‌المنافع بعد از جنگ جهانی دوم گفت که شواهد به‌ دست ‌آمده نشان می دهد کودکانی که از سال 1935 تا اوایل دهه 1970 میلادی به کشورهای مشترک‌المنافع از جمله استرالیا فرستاده ‌شده بودند، در معرض سوء استفاده‌های فیزیک و جنسی وحشتناکی قرار داشته‌اند.
از سوی دیگر تحقیقات پیرامون پرونده آزار جنسی حدود چهار هزار و 500 کودک در 35 سال گذشته توسط مقامات کلیسا در استرالیا چندی پیش باعث جریمه 213 میلیون دلاری کلیسای کاتولیک این کشور شد.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی