7-8 ميليون نفر در اعتراض به بيكاري به روحاني راي ندادند

خبر ويژه 
7-8
ميليون نفر در اعتراض به بيكاري به روحاني راي ندادند  2 خرداد -96
اگر این7-8 میلیون بیکار که ازروی ناچاری  و به خاطر  تبلیغات عوامفریبانه به دژخیم رئیسی رأی دادند این رقم  از 15 میلیون رأی وی کم شود خیلی مایه آبروریزی می شود وگندش در می آید که آرای مدعیان 96% ها افتضاح است.

معاون اقتصادي اتاق بازرگاني ايران تاکيد کرد: خيلي ها به خاطر تشديد بيکاري به روحاني راي ندادند و به رقيب او راي دادند.
    مرتضي الله داد در مصاحبه با عصر ايران ضمن بيان اينکه «بخش اقتصادي دولت به اندازه بخش بين المللي آن جلوه نداشت» افزود: کاهش تورم اگر به رکود منجر شود خيلي چيز خوبي نيست. يعني شما اشتغال داشته باشيد و تورم هم داشته باشيد، بهتر از اين است که بيکاري داشته باشيد و نرخ تورم نيز پايين باشد.

    وي گفت: بسياري از اقتصاددانان معتقدند که اگر آقاي روحاني، به بحث اشتغال بيشتر پرداخته بود، امروزه حدود 7 تا 8 ميليون راي از آراي آقاي رئيسي را در سبد راي خودش داشت.

    افراد زيادي به آقاي روحاني راي ندادند به دليل همين که فرد بيکار در داخل خانه خودشان داشتند. به خاطر جواني که بيکار است و فارغ التحصيل شده است و کار ندارد. تيم اقتصادي مثل بقيه عمل نکرد.

    وي درباره رشد اقتصادي ادعايي دولت گفت؛ رشد مثبت هم نگوييد. رشدي که در سال هاي مختلف کم و زياد شود و پايين و بالا برود. رشد ايجاد اشتغال در اقتصاد نيست.

    معاون اتاق بازرگاني مي گويد ما به رشد منظم و رو به بالا نياز داريم. با چنين رشدي مي توانيم اشتغال ايجاد کنيم. تقريبا 70 درصد اين رشد اقتصادي سال 1395 از محل نفت تامين شد. اين رشد حتما سال 96 اتفاق نمي افتد.

    وي درباره دولت جديد هم مي گويد: آقاي روحاني بايد بعضي از اين پيرمردها را بازنشسته کند و از افراد خلاق و جوان بهره بگيرد.