گزیده هاقسمت سوم

گزیده هاقسمت سوم 2 خرداد -96
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: طبق قانون، مجمع تشخیص مصلحت نظام دوره قانونی مشخص ندارد و میتواند به اراده رهبری تمدید شود اما فکر می‌کنم رییس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت تا خرداد ماه تعیین تکلیف شوند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر صبح امروز در نشست خبری خود که در محل دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، گفت: فکر می‌کنم رییس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت تا خرداد ماه تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به استعفای علی اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم ایشان 28 سال در این سمت بودند، و نمی‌خواهم قیاس کنم اما همین تعجب در زمانی که من هم در مجلس دهم ثبت نام نکردم وجود داشت و ایشان شاید خواستند تحولی صورت بگیرد.

باهنر یادآور شد: تا جایی که من اطلاع دارم ایشان خود را سرباز نظام و انقلاب میداند و بارها شنیده ام که تبعیتشان از رهبری تاحدی است که اگر امر کنند آقای ناطق رئیس عقیدتی و سیاسی میرجاوه شود ایشان بدون درنگ این کار خواهد کرد و فکر می کنم ایشان خواسته زمینه کار برای جوانان فراهم شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: سیاست های راهبردی نظام و تمهیدات آن باعث شد بسیاری از رسانه های متخاصم و هنجارشکن نیز مردم را به حضور پای صندوق رای توصهیه کنند و دیگر توصیه هایشان کارساز نباشد. رهبری نیز بارها حضور پای صندوقهای رای را بالاترین قدرت نرم جمهوری اسلامی دانستند.

باهنر یادآور شد: رکورد 73 درصدی حضور مردم پای صندوق رای رکوردی بسیار خوب و افتخارآمیز است وقطعا برنده اصلی انتخابات مردم هستند.

وی با بیان اینکه اقتدار و توانمندی نظام چه در قدرت نرم و چه در قدرت سخت روز به وز افزایش پیدامی کند تصریح کرد: طرفین این انتخابات هریک از عوامل دعوت مردم پای صندق و رای بودند که برنامه ها و مطالب خود را در دوران تبلیغات مطرح کردند که البته برخی از این گفت و شنودها مستدل نبود وبر خی خبرها نیز تهمت بود. اما شاید این لازمه و یکی از نقاط ضعف دموکراسی است که باید تلاش کنیم این موضوع کمتر و صحبتها مستدل تر شود.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین همچنین بیان کرد: از حالا به بعد رقابتها باید به رفاقت تبدیل شود که ما هم به نوبه خود به رئیس‌جمهور منتخب تبریک می گوییم و اکنون باید باور کنیم این تیم که روی کار آمده تیم ملی است و اکنون باید با کشورهای خارجی رقابت کند و رقبا هم باید تلاش کنند این تیم در مسابقات جهانی موفق شود.

باهنر در ادامه گفت: به طور نسبی آرا 40 درصد و 60 درصد بود و آن 40 درصد نیز باید بدانند که باید دولت را در وصول اهدافی که به نفع نظام است یاری کنند و باید به کمک پشتیبانی و رصد این دولت بپردازند، نقد هم باید کمکی باشد نه اینکه خدایی ناکرده بخواهند بگویند که دولت ناکارآمد است. نقد باید عادلانه و عالمانه باشد چراکه در همین انتخابات نیز دیدیم که همه کاندیداها  معتقد بودند درباره وجود مسائلی همچون رکود اشتغال، رفاه مردم، مسکن، مسائل زیست محیطی، بحران آب و  ... مشکل و جود دارد. در این رابطه وحدت نظر است.

وی خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله دولت دوازدهم با کابینه جوانتر این مسائل را حل کند. من  اوایل دولت یازدهم نیز به آقای روحانی گفتم که بیایید و یک سنت حسنه ای برقرار کنید که وزرا و مسئولین، مسئولین قبلی خود را در جلساتی ماهیانه یا فصلی دعوت کرده و با آنها مشورت کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه روسای جمهور در کشور ما دو دوره‌ای هستند، افزود: برخی در این میان تصور می‌کردند که در دور دوم رقابت کردن کار درستی نیست. اما اگر این رقابت نباشد شاهد آن حضور مردم نخواهیم بود که این رکورد 73 درصدی رقم بخورد.

باهنر تصریح کرد: اصولگرایان موفق شدند یا نشدند، قدم، قدم مثبتی بود که توانستند بردارند و به وحدت برسند و 40 درصد آرا را کسب کنند. که اینگونه می توانند با نقد مشوقانه و عادلانه برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنند. اکنون زمان اثبات ناکارآمدی نیست و همه باید تلاش کنند تا دولت موفق شود. البته لازم است دولت دوازدهم جوان‌تر و شاداب‌تر باشد در حالیکه دولت یازدهم نیروهای کارآمد زیاد داشت اما باید با شجاعت حرکت بیشتر شود.

وی در پاسخ به ایسنا در خصوص شکست پیاپی اصولگرایان از انتخابات 92 تاکنون، گفت: به طور کلی اعضای یک جناح نمی توانند کشور را اداره کنند و نباید این طور باشد که هر نیرویی روی کار آمدسایر نیروها را جارو کند که این کار توسط جناح ما هم به اشتباه انجام می شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد : مقام‌های سیاسی در کشور حدود 200 نفر می شوند که سایرین می توانند به عنوان کارشناس و تکنوکرات فعالیت داشته باشند. بنابراین مردم می توانند از خدمات نیمی از مدیران سیاسی دیگر نیز بهره‌مند شوند.

باهنر یادآور شد: 40 درصد رای اصولگرایان رای خوبی است و این یک روال تاریخی است که همیشه وجود دارد، در مجلس نیز چند دوره اصلاح طلبان روی کار آمدند و چند دوره نیز اصولگرایان و توصیه به برندگان و بازندگان (که البته این تلقی درستی نیست)، این است که نباید فکر کنند تا ابد سرکار هستند و بازندگان نیز نباید فکر کنند که به آخر رسیده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا در مورد این که مجموع آرا این طیف سیاسی از انتخابات سال 92 تا این  انتخابات ثابت مانده درحالیکه 4 میلیون به واجدین شرایط اضافه شده است، گفت: متاسفانه ما در کشور چند حزب قدرتمند، با ثبات، فراگیر و دارای چارچوب نداریم و همیشه جریانها باهم رقابت می کنند که این  موضوع به شدت شناور است و ریزش ها و رویشهایی دارد.

وی افزود: هشت سال دولت نهم و دهم آمد و خدماتی انجام داد که در دو سال آخر آقای دولت دهم، تورم افزایش پیدا کرد و رشد اقتصادی به شدت منفی شد که تا انتخابات سال 92 آثار آن برای مردم محسوس نبود، کار که جلو رفت مشخص شد که دولت یازدهم چه شرایطی را تحویل گرفته که وضعیت مطلوبی هم نبود. نهایتا در انتخابات  96 عملکرد دو سال آخر دولت دهم بر سر کاندیداهای اصولگرا آوار شد.

باهنر تصریح  کرد: با همه این مسائل اغراق‌هایی در مناظرات انجام گرفت و هر دو طرف به یکدیگر اتهاماتی زدند که مستند نبود و شاید خوب است از دور آینده همه کاندیداها یک دستگاه دروغ‌سنج به خود وصل کنند. البته خوب است صحت و سقم این مسائل در یک مرکز مورد بررسی قرار گیرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب و تاکید این جبهه بر در خطر بودن انقلاب اسلامی در این دوره از انتخابات، گفت: در انتخابات  برخی حرف‌ها بیش از حد زیاد می شود که گریزی از آن نیست و به طور کلی نباید کفر مطلق و حق مطلق در نظر گرفته شود چرا که تمام افرادی که توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت می شوند یعنی حداقل شرایط لازم را دارند و نمی توان گفت که صالح نیستند و نمی توانند رئیس‌جمهور شوند.

وی همچنین درپاسخ به پرسشی مبنی بر دلیل جذب بسیاری از نیروهای اصولگرا همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی به جریان اصلاح طلب و اعتدال اظهار کرد: بحث‌ها در علوم انسانی شناور است و نمی توان تعریف مفاهیم را اینطور بیان کرد. بسیاری از اصلاح طلبان در همین مملکت می گفتند که سپاه، شورای نگهبان، ناجا و ... نباید باشد اما امروز چارچوب نظام را پذیرفته‌اند و به آن رسمیت می دهند و این تغییر مشی حتی به طوری است که به همه می گویند به پای صندوق رای روید و هرچه از آن درآمد به آن تمکین کنید. در حالی که روزی می گفتند صندوقها را آتش بزنید. این نشانه اصلاح افکار است.

باهنر خاطر نشان کرد: اصلاح طلب و اصولگرا دیگر اصلاح طلب و اصولگرای سال 78 نیست. دو جریان تفکر  هستند که دو مشی دارند و هر دو باید در چارچوب مشی جمهوری اسلامی حرکت کنند،  بنابراین می توان گفت که رویش ها وریزش ها دوطرفه بوده است.
جزئیات تیراندازی در دولت آباد 
پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات حادثه تیراندازی دولت آباد شهرری که منجر به دستگیری 5 سارق مسلح و زخمی شدن 3 نفر از سارقان شد را تشریح کرد.
ساعت 15 و 30 دقیقه 12 بهمن سال 94، وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در فلکه دوم دولت آباد به کلانتری 167 اعلام شد و با حضور مامورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که سه سارق مسلح، پس از شلیک گلوله و مجروح کردن صاحب مغازه طلافروشی از ناحیه پای راست، اقدام به سرقت بیش از 5 کیلو طلا و جواهرات کرده و از محل متواری شدند.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
کارآگاهان با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر به تحقیق از صاحب مغازه طلافروشی پرداختند؛ مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 15:15 داخل مغازه بودم که ناگهان دو نفر با صورت پوشیده داخل مغازه شدند و در ادامه نفر سوم نیز به آنها اضافه شد. نفر سوم، اسلحه کمری‌اش را به سمت من گرفت و مرا تهدید کرد؛ در همین زمان، نفر اول اسلحه‌اش را به سمت من گرفت؛ می‌خواستم اسلحه یکی از آنها را بگیرم که به من شلیک کردند و گلوله به پای راستم اصابت کرد.
آنها با ضربات لگد مرا به زمین انداختند و در حالیکه یک نفرشان بالای سر من ایستاده بود، دو نفر دیگر شروع به جمع کردن طلاهای داخل مغازه کردند؛ طلاها را داخل یک گونی ریخته و از مغازه خارج شدند؛ طبق اظهارات اهالی و کسبه محل، سارقین با دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شدند.
در شرایطی که تحقیقات پلیسی جهت کشف پرونده سرقت مسلحانه طلافروشی منطقه دولت آباد در دستور کار کارآگاهان اداره یکم قرار داشت، سرقت مسلحانه مشابهی اینبار در منطقه باقرشهر به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.
بنا بر اظهارات صاحب طلافروشی واقع در منطقه باقرشهر(خیابان مصطفی خمینی)، سارقین مسلح اقدام به سرقت دو کیلوگرم طلا و جواهرات از مغازه‌اش کرده و از محل متواری شده بودند.
صاحب طلافروشی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 13:30 مشغول نشان دادن سرویس طلا به سه خانم بودم که سه مرد با صورت پوشیده وارد طلا فروشی شدند؛ دو نفرشان اسلحه کمری در دست داشتند و نفر سوم نیز یک چوب دستی (چماق) در اختیار داشت؛ سارقین پس از ورود به طلافروشی اقدام به پاشیدن افشانه به سمت من و آن سه خانم کرده و مرا مجبور کردند تا روی زمین بخوابم؛ آنها پس از سرقت دو کیلوگرم طلا و جواهرات از طلافروشی خارج شدند.
کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سرقت مسلحانه در منطقه باقرشهر و در حالیکه این محل فاقد هرگونه سیستم هشداری و یا دوربین‌های مداربسته بود، به تحقیقات میدانی از اهالی و کسبه محل پرداختند.
در تحقیقات میدانی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که سارقین پس از سرقت از طلافروشی، با یک دستگاه خودرو سواری پژو پرشیا سفید رنگ از محل متواری شدند که در حین فرار، در حالیکه پلاک خودروشان قابل قرائت نبوده با یک دستگاه خودرو وانت عبوری تصادف کرده و طی آن یکی از پلاک‌های خودرو کنده شده و در محدوده سرقت به جا مانده است.
با بدست آمدن شماره پلاک خودرو پرشیا متعلق به سارقین، کارآگاهان بلافاصله اقدام به شناسایی صاحب خودرو به نام محسن (متولد 1364) کردند؛ با مراجعه به محل سکونت محسن در منطقه قوچ حصار، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی از زمان وقوع اولین سرقت مسلحانه دیگر به محل سکونتش اعضای خانواده‌اش مراجعه نداشته و در حال حاضر بلامکان است.
اقدامات پلیسی جهت شناسایی دیگر اعضای گروه سارقین مسلح در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در نهایت 4 عضو دیگر گروه سارقین مسلح بنام‌های مهدی (متولد 1370)، عباس (متولد 1363)، ساسان (متولد 1362) و کامران (متولد 1370) نیز شناسایی شدند.
با شناسایی 4 عضو دیگر گروه سارقین مسلح، کارآگاهان اداره یکم با انجام تحقیقات از محل سکونت آنها در مناطق کهریزک و فدائیان اسلام، اطمینان پیدا کردند که آنها نیز همانند سرکرده گروهشان مراجعه‌ای به محل‌های سکونت خود نداشته و به احتمال بسیار زیادی هر پنج عضو این گروه سارقین مسلح با یکدیگر هستند.
روز یکشنبه(31 اردیبهشت) و با انجام اقدامات پیچیده پلیسی، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی محل تردد این گروه از سارقین مسلح تحت تعقیب در محدوده دولت آباد کرده؛ بلافاصله تیم‌های عملیاتی این اداره به منطقه دولت آباد اعزام و به صورت نامحسوس این منطقه را تحت کنترل قرار دادند.
در ساعت 14 کارآگاهان اداره یکم با شناسایی خودرو سواری متعلق به سارقین مسلح، اقدام به اجرای عملیات دستگیری کردند.
سارقین با وجود توقف خودرو و در شرایطی که کارآگاهان با شلیک چندین تیر هوایی به آنها دستور ایست داده بودند، تلاش کردند تا همچنان به صورت پیاده از محل متواری شوند که نهایتاً با توجه به مسلح بودن سارقین و احتمال بکارگیری سلاح از سوی آنها، کارآگاهان اداره یکم آگاهی با رعایت قانون بکارگیری سلاح سه نفر از آنها را مورد هدف گلوله قرار داده و نهایتا هر پنج عضو گروه سارقین مسلح طلافروشی را دستگیر کردند.
در بازرسی از متهمین و خودرو آنها، علاوه بر کشف یک قبضه اسلحه کمری مورد استفاده در سرقت‌های مسلحانه، یک قبضه اسلحه جنگی از نوع کلاش نیز کشف شد که بنا بر اعترافات اولیه، متهمین قصد داشتند تا در سرقت‌های بعدی از این اسلحه استفاده کنند.
برابر اعترافات بدست آمده از متهمین، آنها قصد داشتند تا با شناسایی یک طلافروشی در محدوده دولت آباد، سرقت جدیدی را انجام دهند که این بار قبل از هرگونه اقدامی توسط کارآگاهان دستگیر شده بودند.
سرهنگ کارآگاه "حمید مکرم"، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در خصوص برخی از اخبار منتشره مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه در منطقه دولت آباد و زخمی شدن شش نفر از جمله یک شهروند در طی این سرقت عنوان داشت: هیچگونه سرقت مسلحانه‌ای در سی‌ویکم اردیبهشت ماه در هیچ نقطه‌ای از تهران به ویژه در منطقه دولت آباد نداشته‌ایم و قویاً هرگونه خبر مربوط به مجروح شدن احدی شهروندان در زمان وقوع سرقت مسلحانه نیز تکذیب می‌شود.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پایان این خبر گفت: سه عضو گروه سارقین مسلح که از ناحیه پا مورد هدف گلوله کارآگاهان قرار گرفتند، جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل و دو متهم دیگر پرونده نیز به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و تحقیقات از آنها در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفته است.
بارش باران و مه‌گرفتگی در برخی محورهای شمالی کشور 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از باراش باران و مه‌گرفتگی در برخی محورهای شمالی کشور خبر داد.
سرهنگ "نادر رحمانی" در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: بر اساس گزارش همکاران و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس در محورهای مواصلاتی کشور، شاهد بارش باران در محور هراز و در استان مازندران هستیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین گزارش‌های دریافتی حاکی از مه‌گرفتگی و کاهش دید در بخش‌هایی از فیروزکوه و محورهای شاهرود است که با توجه به کاهش دید افقی، لازم است تا رانندگان توجه بیشتری داشته و با کاهش سرعت خودرو، با سرعت مطمئنه تردد کنند.
وی در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: به جز محور کرج به تهران که در بخش‌هایی دارای ترافیک صبحگاهی است، شاهد ترافیک روان در سایر محورهای مواصلاتی کشور هستیم.
کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی نیز ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از کاهش دید افقی و کیفیت هوا در بخش‌هایی از جنوب غرب و غرب خبر داد.
"
احد وظیفه" با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق و برخی مناطق شرقی کشور ادامه دارد، گفت: این سامانه در همین مناطق سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد شد و بتدریج از بعدازظهر از شمال شرق کشور خارج می‌شود.
وی ادامه داد: امروز سه شنبه(2 خردادماه) به سبب وزش بادهای جنوبی روی دریای عمان در ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. همچنین در شمال غرب کشور رشد ابر و رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست که بتدریج در روز چهارشنبه(3 خردادماه) با شمالی شدن جریانات، غرب سواحل دریای خزر نیز بارش خواهد داشت.
"
وظیفه" با بیان اینکه امروز به سبب وزش باد شدید، خلیج فارس و بتدریج دریای عمان مواج می‌شود، اظهار کرد: در برخی ساعات ارتفاع موج به دو تا سه متر نیز خواهد رسید. از بعد از ظهر امروز شرایط برای شکل‌گیری توده گرد و غبار روی کشور عراق فراهم است و انتظار می‌رود در روز چهارشنبه (فردا) در بخش‌هایی از جنوب غرب، غرب و با غلظت کمتر در شمال غرب کشور دید افقی و کیفیت هوا کاهش یابد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت آسمان تهران گفت: آسمان تهران امروز صاف دربعدازظهر همراه با افزایش ابر، گاهی اوقات وزش باد با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (فردا) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گرد وخاک بدون تغییر درجه دما پیش‌بینی می‌شود.
*
هوای تهران «سالم» است
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 88 و در وضعیت «سالم» اعلام کرد.
"
محمد رستگاری" معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 (یکم خرداد ماه 96) در وضعیت «سالم» بوده است.
وی افزود: در این بازه زمانی وضعیت آلاینده منواکسیدکربن پاک (26)، ازن پاک (40)، دی اکسید نیتروژن پاک (49)، دی اکسید گوگرد پاک (8)، ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون سالم (70) و ذرات معلق با قطر کمتر از 2٫5 میکرون سالم (88) بوده است.

باهنر: گروهي كه 40 درصد راي مردم را كسب كرد بايد دولت را رصد و نقد كند
دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين گفت: بايد جناحي که در انتخابات ۴۰ درصد آرا را کسب کرد، دولت را رصد و نقد مشفقانه کند و تلاش کند ناکارآمدي هاي دولت را به کارآمدي تبديل کند.
    
به گزارش فارس، محمدرضا باهنر دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين صبح ديروز در نشست خبري که در محل دفتر مرکزي تشکل متبوعش برگزار شد بابيان اينکه دو طرف اين رقابت انتخاباتي عده و عُده بالايي داشتند، گفت: يک طرف ۴۰ درصد و طرف ديگر ۶۰ درصد بودند و طرف ۶۰ درصدي بايد باور کند که دولت، دولت همه کشور است و طرف ۴۰ درصدي نيز بايد بداند دولت را در حصول اهدافي که به نفع نظام است، کمک و البته رصد کند.
    
باهنر تاکيد کرد: بايد جناحي که در انتخابات ۴۰ درصد آرا را کسب کرد، دولت را رصد و نقد مشفقانه کند و تلاش کند ناکارآمدي هاي دولت را به کارآمدي تبديل کند.
    
دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين بابيان اينکه ممکن است دولت در بحبوحه کار نسبت به وعده هايي که داده غفلت هايي داشته باشد، خاطرنشان کرد: مشکلاتي چون رکود، بيکاري و مسائل زيست محيطي و بسياري از مشکلات ديگر در خلال مذاکرات انتخاباتي مطرح شد و هر دو جناح آنها را پذيرفتند و بر حل آن تاکيد داشتند. دولت دوازدهم بايد جوان تر، کارآمدتر و جديدتر باشد چون رهبر انقلاب نيز در پيام خود اشاره به لزوم کابينه جوان داشتند تا دولت نمي شود، نمي توانيم و خستگي را کنار بگذارد.