نشسته نماز می‌خواند و ایستاده می‌رقصد!

نشسته نماز می‌خواند و ایستاده می‌رقصد!   2 خرداد -96
 آشکارا فرافکنی شده است .چون   تجربه عملی 38 ساله دین ابزاری شده و خصلت خامنه ای وآخوندهای حوزوی وامام جمعه های حامی وی به ترامپ نسبت داده شده است.

سفر ترامپ و خانواده‌اش به عربستان حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت. در این سفر که دخترش «ایوانکا» - که متاهل و دارای سه فرزند است - وی را همراهی می‌کرد توجه زنان و مردان سعودی را به صورت عجیب و غریبی جلب کرده بود به گونه‌ای که فضای مجازی لبریز شده بود از بازتاب رفتار غیر عادی آنها. دختران جوان سعودی و حتی غیر سعودی در نخستین روز سفر ترامپ با هجوم به فروشگاه‌های لباس که نمونه لباس ایوانکا ترامپ در سفر به ریاض را می‌فروختند، همه لباس‌های مشابه موجود را خریدند تا اوج وادادگی فرهنگی نسل جدید دختران عرب را برای همگان آشکار کنند. شاعران جوان سعودی نیز با سرودن غزل‌های گوناگون در وصف زیبایی دختر ترامپ نهایت بی‌اخلاقی خود را به منصه ظهور رساندند البته این کار آنها حس حسادت دختران سعودی را نیز به همراه داشت. از همه عجیب‌تر اقدام تاسف بار یک خیر سعودی اهل قبایل این کشور بود که با انتشار کلیپی کوتاه در صفحه اینستاگرامش و با نشان دادن مسجد در حال تاسیس خود، ثواب ساخت این مسجد را به دختر ترامپ هدیه کرد تا به گفته خود این کار خداپسندانه در کارنامه اعمال ایوانکا ترامپ ثبت شود.
کاربران شبکه‌های اجتماعی با مشاهده این وادادگی بی‌سابقه فرهنگی در کشوری که‌ام القرای اسلام را در خود جا داده است و حجم بالای دوری از اخلاق برخی زنان و مردان این سرزمین در حاشیه سفر ترامپ، اقدام‌های عجیب و غریب سعودی‌ها را به تمسخر گرفتند و یکی از جالب‌ترین آنها رقص شمشیر ملک سلمان و ترامپ است. این کاربران در تمسخر اقدام ملک سلمان نوشتند: پادشاه عربستان پادشاهی است که نشسته نماز می‌خواند و ایستاده می‌رقصد!