كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 خرداد - 96
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری منفور پس ازباخت نمایش انتخابات ریاست جمهوری دژخیم رئیسی آنقدر درمانده شده است که مجبور شده جلوی آینه به ا یستد و با خودش صحبت  و عریف وتمجید کند ودسته گل بی لام به خودش بدهد .برای اینکه درپیام های قلابی وساختگی علیه روحانی در یکی ازاین  پیام  ها به طلبه های بی ترمز ودنده عقب کنده با برچسب انقلابی  چنین پیام داده است تا یادداشت روز وی که  ازموضع بازجویی  یک کیفرخواست بالا بلند علیه روحانی  است را بخوانند:

 از روحانيون انقلابي تقاضا مي کنم سرمقاله کيهان روز يک شنبه را مطالعه کنند و به آقاي روحاني هم عرض مي کنم که ستون هاي نظام اين مردم هستند که با تحمل تمام سختي ها همچنان پاي نظام و رهبري ايستاده اند و خواهند ايستاد.
    * شوراي محترم نگهبان در اين انتخابات در آزمون بزرگي واقع شده و نبايد به بهانه مصلحت انديشي در قبال تضييع حق الناس اغماض کند. ترساندن مردم از سوي يکي از نامزدها، نرساندن تعرفه و مهر نکردن برگه هاي تعرفه و... از مصاديق آشکار مهندسي انتخابات توسط دولت محسوب مي شود و نبايد به راحتي از کنار آن عبور کرد.
    79560935
    * اگر شوراي محترم نگهبان با توجه به حجم گسترده تخلفاتي که دولتي ها در اين انتخابات مرتکب شده اند به وظيفه قانوني خود عمل نکند بدعت خطرناکي گذاشته خواهد شد و در هر دوره از انتخابات عده اي جسور شده و سلامت انتخابات را خدشه دار خواهند کرد و حاضر مي شوند براي پيروزي نامزد مورد نظر خود دست به هر کار خلافي بزنند.

    48620912 و 16480915 و 05180910

    * شوراي محترم نگهبان و قوه قضائيه بايد مماشات را کنار بگذارند و در برابر تخلفات صورت گرفته در مهندسي انتخابات کوتاه نيايند.

    51620939
    * آقاي رئيس جمهور شعار مي دهند همه بايد سوار قطار انقلاب بشوند. پس چرا دولت ايشان در انتخابات با مهندسي انتخابات و نرساندن تعرفه عملا جمعيت بزرگي را از وظيفه انقلابي راي دادن محروم و از قطار انقلاب پياده کرد؟

    95900914
    * روزنامه ايران مطلبي توهين آميز درباره حاشيه نشين ها درج کرده که نوعي عقده گشايي عليه اقبال اين قشر به آيت الله رئيسي در انتخابات اخير است. فقر و بيکاري موجب شده خانواده هايي که در حاشيه شهرها زندگي مي کنند مرارت بيشتري را متحمل شوند، دولت اشرافي درکي از معيشت دشوار کارگران ندارد و وقتي فردي مانند آقاي رئيسي صداي اين قشر را به گوش چنين دولتي مي رساند، طبيعي است که دولت سرمايه داران اين قشر بزرگ جامعه را مورد طعن و توهين قرار دهد.

    يدالله هاشمي- تهران

    * حجت الاسلام رئيسي 16 ميليون راي دارد، که تاکنون دولت صداي آنها را نمي شنيد طبيعي است که روزنامه ايران اين خيل عظيم مردم را مي خواهد با لقب حاشيه نشين تحقير کند. سوال اينجاست که از نظر دولت حاشيه نشين ها حق انتخاب ندارند؟ حق درخواست مطالباتشان را ندارند؟ همه حقوق فقط بايد در مشت اعيان و اشراف باشد؟

    ساکي- انديمشک

    * حاشيه نشيني عيب نيست هرچند که اين وضع هم به لطف بي کفايتي آن مديران دولتي است که مسکن مهر را مزخرف دانستند، ننگ و خجالت براي کساني است که کاسه ليسي اجنبي ها را مي کنند، نه کساني که به خاطر پرهيز از مال حرام مجبور به حاشيه نشيني شده اند.

    مجروح شيميايي جنگ تحميلي

    * برخلاف ديدگاه و نظر آقاي رئيس جمهور که با شعار مرگ مخالف است معتقدم ابراز انزجار و برائت از رژيم آدم کش و جنايتکار آل سعود و گروهک تروريستي داعش در راستاي عمل به فريضه تولي و تبري و واجب مي باشد.

    82200912 و 62630938

    * رايي که از راه ترساندن مردم از جنگ موهوم و دروغين و جمع آوري آراي مردم توسط استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهداران با تزريق پول هاي ميليوني به دست بيايد راي پاکي نيست.

    67260916
    * از روحانيون انقلابي تقاضا مي کنم سرمقاله کيهان روز يک شنبه را مطالعه کنند و به آقاي روحاني هم عرض مي کنم که ستون هاي نظام اين مردم هستند که با تحمل تمام سختي ها همچنان پاي نظام و رهبري ايستاده اند و خواهند ايستاد.

    79880912
    * ما بسياري از سخنان ساختارشکنانه بعضي از دولتمردان را از طريق شبکه هاي مجازي باخبر مي شويم. اين مواضع گستاخانه چيست که بر زبان خود جاري کرده اند؟ چرا رسانه ملي اين حقايق را افشاء نمي کند که مردم در سراسر کشور در جريان قرار بگيرند و آگاه بشوند.

    48500919
    * چرا بايد پيام آيت الله جنتي دبير محترم شوراي نگهبان که اشاره به تخلفات گسترده دولتي ها در انتخابات اخير داشته از صدا و سيما سانسور بشود؟ واقعاً استقلال اين رسانه کجا رفته است؟

    71590915
    * از حق نبايد گذشت که ورود آقاي رئيسي در انتخابات شور و شعف خاصي به فضاي انتخابات بخشيد. اگرچه رقيب او براي فرار از شکست با شيوه هايي مانند ترساندن مردم از رقيب و پول پاشي در ايام انتخابات و بسيج تمام امکانات دولت موفق شد. به همين دليل بايد عرض کنم آقاي روحاني بازي را برد ولي اخلاق را باخت.

    64060912
    * بنده اگر جاي آقاي رئيس جمهور بودم در حرم امام خميني(ره) بابت توسل به شيوه هاي ناپسند براي جذب راي و تهمت هايي که زدم توبه مي کردم. اين چهار سال هم مي گذرد روز قيامت ما هستيم و اعمالي که مرتکب شده ايم.

    95960912
    * براي ثبت نام در مدارس شاهد هر فرد نياز به راهنمائي درباره چگونگي ثبت نام دارد و آموزش وپرورش در چند روز اخير يک کانال تلگرامي را به نام «سجا» به اين منظور راه اندازي کرده است. ولي در کمال تعجب اين کانال فقط تبليغ سند 2030 را مي کند و به توهين و تحقير رقباي انتخاباتي آقاي روحاني مشغول است.

    90180930
    * دولت راستگويان براي جلب راي مردمي که يارانه آنها قطع شده بود، 24 ارديبهشت ماه 96 دوبار پيامي با اين مضمون فرستاد که 26 ارديبهشت يارانه شما واريز مي شود، ولي تا به حال خبري از واريزي نشده است!

    24010914
    * دولت نرخ تورم را قبل از انتخابات 7 درصد اعلام کرد و بعد از انتخابات تورم دورقمي شد! ما که گيج شديم. بهتر است نرخ تورم را زوج و فرد کنند تا تداخل پيش نيايد!

    88530912
    * کساني که به گفته خودشان سرهنگ نيستند، حق ندارند تا قرار مي شود که به فساد مالي نزديکانشان رسيدگي شود، اعلام جنگ کنند ولو آن نزديکان برادرشان باشند.

    88540912
    * گاهي شبکه هاي متعدد سيما براي يک موضوع پيش پا افتاده و کوچک، گزارش ها و برنامه هاي متعددي تهيه و پخش مي کند ولي چرا در مورد انعکاس جزئيات و ابعاد مختلف سند 2030 سکوت اختيار کرده و اطلاع رساني نمي کند؟

    احمدي

    * با توجه به اينکه در دوره قبل همين دولت سر کار بوده بايد ديد آقاي رئيس جمهور در اين دوره براي توجيه ناتواني دولتش در عمل به وعده هاي داده شده مشکلات کشور را بر سر چه کسي خراب خواهد کرد؟

    27700912
    * چند روز از انتخابات نگذشته که شاهديم سناي آمريکا ايران را تحريم جديد کرده است. به آقاي رئيس جمهور عرض مي کنم بفرماييد علي برکت الله!

    21620918
    * نمايندگان مجلس بايد شرط بگذارند که وزراي دولت دوازدهم قبل از گرفتن راي اعتماد دارائي هاي خود را به قوه قضائيه اعلام نمايند.

    80030917