كيهان و خوانندگان

دروغ نامع ی کیهان 11 اردیبهشت -96
كيهان و خوانندگان
    سربازجوی به پیسی افتاده  مجبور شده در دفاع ازتیتر صفحه اول ویادداشت روز وگفت وشنود وخبر ویژه وپیام های قلابی و ساختگی اوین نامه  اش درروز گذشته که علیه شوی مناظرات تلویزیونی روحانی وجهانگیری بود .برای اینکه بازتولید کرده باشد تاتوانسته باشد با یک تیز چندهدف زده باشد . بنابراین چنین پیام قلابی را خطاب به روحانی وجهانگیری سرهم کرده است:

 آقاي جهانگيري نامزد رياست جمهوري به رئيس جمهور شدن خودش مي خندد! معني اين خنده اين است که با دستان خالي چگونه مي توان انتظار انتخاب شدن از سوي مردم را داشت؟!    
    *
با سلام به پيشگاه آقا امام زمان مهدي موعود(عج) و تبريک به مناسبت فرا رسيدن ايام الله فرخنده ماه شعبان و ضمن عرض شرمندگي به ساحت مقدس امام هشتم، علي ابن موسي الرضا(ع)، از طرفداران و مريدان کدخداي دنياي کفر غير از اين توقعي نمي رفت که توهين به امام معصوم (ع) شود. «از کوزه همان برون تراود که در اوست».
    
يک جانباز شيميايي
    *
نامزدهاي انتخاباتي بايد مسئوليت اهانت ها و تخلفات و هتک مقدسات توسط مديران ستادهاي انتخاباتي شان را پاسخگو باشند در غير اين صورت اين رويدادها توهين کانديداي مورد نظر به ارزش ها تلقي مي شود.
    2365021
    *
اگر کليد دولت هيچ قفلي از مشکلات مردم را نگشوده به جاي آن درب امکانات دولتي را به روي مديران اشرافي و نجومي بگيران و... و حالا هم براي ستاد انتخاباتي دولت باز کرده است. کاش کليد آقاي روحاني قفل مشکلات و معيشت مردم را هم به همين سادگي باز مي کرد.
    
هراتي
    *
به روزنامه هاي زنجيره اي شرق، آرمان، مردم سالاري، جمهوري و... زنگ زدم گفتم مايه تاسف است که آقاي جهانگيري، آل يهود سعودي را طلبکار ما کرد. گويا کشتن پانصد زائر حرم امن الهي و تعرض به دو نوجوان حق مسلم و قانوني آل سعود حيوان صفت بوده است!
    
صاحبي- کهگيلويه و بويراحمد
    *
ما فرهنگيان در انتخابات نشان خواهيم داد کساني که به صندوق ذخيره فرهنگيان همانند ارث فاميلي نگاه کردند و آناني که اين قشر حرامخوار را حمايت کردند، از حمايت ما فرهنگيان بي نصيب خواهند بود زيرا فرهنگيان مديراني را مي پسندند که قدردان زحمات شان باشد نه صرفا ارتزاق کننده از سفره شان.
    2912021
    *
دولت اگر برنامه اي سازنده داشت در طي اين چند سال ثمراتي به همراه داشت. دغدغه دلسوزان درباره ادامه يافتن چنين وضعي اين است که در آينده که طبعا اوضاع پيچيده تر خواهد شد بي برنامگي ادامه خواهد داشت و مشکلات چند برابر مي شود.
    22980919
    *
آقاي جهانگيري تلويحا گفت براي دفاع و گرفتن حقوق اصلاح طلبان آمده است. به ايشان عرض مي کنم که آشوب و فتنه سال 88 خسارت هاي جبران ناپذيري به کشور وارد آورد و اين امت حزب الله و مومن بودند که اسباب فتنه مدعيان اصلاح طلبي را برچيدند. امروز مردم معتقدند با خيانتي که برخي مدعيان اصلاحات در سال 88 به کشور کردند خيلي گستاخي مي خواهد که طلبکار هم باشند. کاش معاون اول رئيس جمهور يازدهم به انگيزه ساختن کشور و نه ضربه گيري و يا حمايت از مجرمان به صحنه انتخابات مي آمد.
    
لطفي- تهران و 6115021
    *
فشارهاي اقتصادي کمر مردم را خم کرده است اما آنچه بيشتر آزاردهنده است عدم پذيرش آن از سوي دولتمردان است. آقايان افتخار مي کنند تورم را تک رقمي کرده اند! مگر تک رقمي کردن تورم دستوري است؟! جيب مردم تک رقمي را باور نمي کند. در کنار اين واقعيت، آنچه شاهد آن بوده ايم حقوق هاي نجومي، دريافت وام هاي ميلياردي و عدم پرداخت اقساط از سوي دريافت کنندگان نجومي، رشد فساد اقتصادي در دولت يازدهم بوده است.
    17130915
    *
کسي که بر اين باور است کشور تا صد سال آينده بر مشکلاتش فائق نمي آيد بر چه اساسي خود را کانديدا کرده است؟ آيا چنين تفکري گامي به پيش برخواهد داشت يا به ساختن قله هاي ثروت در کنار گودال هاي عميق خيل محرومان و افزايش حقوق هاي نجومي بسنده مي کند؟!
    41170935
و08800936 و 28460935
    *
اينکه آقاي روحاني و جهانگيري از برنامه هاي خود در زمينه اشتغال براي جوانان سخن مي گويند ، مردم با تجربه اي که از اين چند سال دارند فقط خنده شان مي گيرد.
    
کاظمي- ساري
    *
ان شاءالله ملت دست رد بر سينه کساني خواهد زد که از دشمن واهمه دارند و قدرت دشمن را به رخ ملت مي کشند.
    95900914
    *
آقاي روحاني، آيا بهتر نيست نگاهي به ليست بهاي کالاها در 4 سال قبل بيندازيد و آنها را با امسال مقايسه کنيد؟ آن وقت بهتر مي توانيد نسبت به آمارهاي اعلام شده و جيب مردم که چهار سال قبل آن را ملاک مي دانستيد قضاوت کنيد.
    
منوچهر چگيني
    *
آقاي جهانگيري نامزد رياست جمهوري به رئيس جمهور شدن خودش مي خندد! معني اين خنده اين است که با دستان خالي چگونه مي توان انتظار انتخاب شدن از سوي مردم را داشت؟!
    3176031
    *
برخي کانديداها طي 4 سال گذشته به خوبي نشان دادند که رحماءعلي الکفار و اشداء علي المومنين هستند!
    25910911
    *
براي حل مشکل اقتصادي بايد در قانون تعرفه هاي ترجيحي که باعث نابودي توليد داخلي شده بازنگري شود.
    42050918
    *
لازم است دولت معيارهاي حقوق پرداختي در کشور را کارشناسي مجدد نمايد و بحث تطابق آن با تقدم و نقطه جغرافيايي را بررسي و طبق نيازهاي روز جامعه اقدام نمايد تا پاسخگوي نيازهاي اساسي امروز مردم باشد.
    16850916
    *
وام مسکن چند درصد قيمت يک واحد آپارتمان است و بر طبق چه معيارهايي محاسبه و تعيين شده است؟
    06850916
    *
من يک جانباز 55 درصد هستم. در بهمن ماه 95، با مشقت و سختي يک دستگاه خودروي ساينا (تيباي جديد) خريدم تا با توجه به وضعيت جسمي ام عصاي دستم باشد متاسفانه در تاريخ 95/11/27 تصادف کردم و از تاريخ 95/12/29 تاکنون خودرو در يکي از تعميرگاههاي مجاز سايپا بين نواب و رودکي در حال تعمير است! از تاريخ 96/1/19 تنها براي سيني جاي چراغ کامل ما را معطل کرده اند و چند روزي است که حتي به تلفن هاي ما هم جواب نمي دهند! از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم. آيا چهل روز براي تعمير کافي نيست؟
    
حلمي- جانباز 55 درصد
    *
از اسفند سال 95 خودروهايي که ايران خودرو به مشتريان فروخته است تا به امروز فاقد برگ بيمه نامه است و متاسفانه مسئولين ايران خودرو پاسخگوي مشتريان نيستند. از کيهان تقاضا دارم اعتراض ما را به گوش مسئولين برساند.
    
عابديني- کرج
    *
در مناظره ها از ميزان دارايي ها و از کجا آورده اند هم سوال شود.
    62730912
    *
آقاي فرماندار اردکان يزد که مجري برگزاري انتخابات است چطور در کنسرتي که براي تبليغات انتخاباتي آقاي روحاني برگزار مي شود شرکت مي کند؟!
    18660913
    *
آقاي نعمت زاده، وقتي دولت درکي از حمايت از برند ملي و صنعت بومي نداشته باشد نتيجه اش تعطيلي يک به يک کارخانه ها در خلا حمايت دولت مي شود. کاش به جاي تن دادن به تعطيلي بنگاه هاي اقتصادي سعي در حمايت، ارتقاي کيفيت و جهاني کردن آنها داشتيد و به جاي فراهم کردن واردات اجناس خارجي به چرخه اقتصاد داخلي و به روز کردن صنايع کشور اهميت مي داديد.
    8395027
    *
در سال 1391 در مسکن مهر پرديس فاز 11 ثبت نام کردم و قرار بود که يک سال و نيم بعد واحد ثبت نامي را تحويل بدهند که متاسفانه تاکنون هيچ اقدامي صورت نگرفته و فقط در حد وعده و وعيد باقي مانده است. چه کسي پاسخگوي مشکلات پيش آمده براي امثال ماست؟
    
يک پيام
    *
بعد از حادثه ساختمان پلاسکو طبق مصوبه دولت قرار شد کساني که بيمه نيستند 4 ماه بيمه بيکاري به حسابشان واريز شود. حدود 880 نفر از کارگران فاقد بيمه بيکاري بودند که دو ماه آن در سال گذشته به حسابشان واريز شد و دو ماه بقيه را به بعد از عيد موکول کردند. با گذشت 40 روز از سال 96 و با پيگيري هاي متعدد از سازمان تامين اجتماعي و وزارت کار متاسفانه هيچ کدام پاسخگو نيستند و به بعد از انتخابات حواله مي دهند! از مسئولان امر درخواست مي شود به تعهدات خود عمل کنند.
    
جمعي از کارگران بيمه نشده پلاسکو
    *
تکليف بيمه رانندگان چرا روشن نشد؟ سيصد هزار تومان حق بيمه اختياري تامين اجتماعي براي دو نفر 2 ماه قبل از عيد پرداخت کردم اما براي 2 ماه بعد از عيد پانصد هزار تومان شد! چرا؟ آخر از کجا تامين کنيم؟ از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم.
    25550936