نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  11 اردیبهشت -96
هجوم «سمورها» به شهرستان زواره
مدتی است که اهالی شهرستان زواره از توابع استان اصفهان با مشکلی مواجه شده‌اند که برای حل آن از مسئولان امر استمداد می‌طلبیم. چند ماهی است حیواناتی که گفته می‌شود «سمور» نام دارد شب هنگام به منازل مردم حمله می‌کنند و حیوانات خانگی آنها را از بین می‌برند. معمولا در اکثر خانه‌های مردم مرغ و خروس و بلدرچین وجود دارد و سمورها شب‌ها به آنها هجوم آورده و سر حیوانات خانگی را از تن آنها جدا نموده و خون آنها را می‌مکند!اگر این وضعیت ادامه پیدا کند بزودی نسل حیوانات خانگی در شهرستان ما نابود خواهد شد. انتظار داریم از سوی مسئولان امر هرچه زودتر برای از بین بردن سمورها اقدامات لازم بعمل آید.رضا رسولی – زواره

*حقگو از تهران: اگر رئیس جمهور با آراء بالا از رای مردم انتخاب شود می‌تواند هم در مجامع بین‌المللی و هم در داخل حرفش را به کرسی بنشاند. پس باید در انتخابات شرکت کنیم و بهترین را انتخاب نماییم*اسماعیل حسینی از تهران: آیا ده‌ها میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران که بعد از برجام آزاد شد جزء دستاوردهای دولت فعلی نیست، پس چرا خبری از آن در رسانه‌ها نیست؟ *شایان از تهران: برای دیدن گلابگیری کاشان به اتفاق خانواده به قمصر کاشان رفتیم. با این که جمعیت گردشگر زیادی به این شهر سفر کرده بود و خیلی هم شلوغ بود متاسفانه امکانات این شهر از لحاظ رفاهی، غذایی، بهداشتی و .... اصلاً در حد یک منطقه گردشگری نبود. از مسئولان تقاضا می‌شود که به شهرها و مناطق گردشگری توجه بیشتری داشته باشند.
*
حسینی از تهران: با توجه به اینکه شهرداری تهران، صاحب امتیاز روزنامه همشهری می‌باشد، آیا قانوناً می‌تواند مواضع شهردار فعلی تهران که نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد را تبلیغ نماید؟ به عنوان مثال در شماره روز گذشته دهم اردیبهشت ماه جاری این روزنامه تیتر اول را به شعار اصلی وی در مورد ازدواج جوانان اختصاص داده بود!
*
محسنی از تهران: پیشنهاد می‌شود نامزدهای انتخاباتی به عواملی که مسئولیت نصب بنر تبلیغات را دارند، توصیه کنند فقط در محل‌هایی که برای تبلیغات تعیین می‌شود، پوستر و عکس بچسبانند و با این کارشان به قانون احترام بگذارند و به حفظ محیط زیست هم کمک کنند.