دفن جسد کشته شده در حرم در مشهد

 دفن جسد کشته  شده در حرم در مشهد 12 اردیبهشت – 96
درصورت رئیس جمهور شدن هریک از دو مشهدی ها یا شمع دزدان سابق حرم امام رضا یعنی  سردار دزد قالیباف و آخونددژخیم رئیسی اعزامی ها به سوریه و واردات اجساد کشته شدگان رشد تصاعدی می یابد.

پيکر شهيد مدافع حرم «حامد بافنده» ديروز از مقابل مهديه مشهد تا حرم مطهر رضوي تشييع شد.
    به گزارش خبرگزاري تسنيم از مشهد مقدس، شهيد حامد بافنده از رزمندگان ايراني لشکر فاطميون بود که در نبرد با تروريست هاي تکفيري در سوريه به شهادت رسيد.

    پيکر اين شهيد ساعت 9 صبح روز پنجشنبه چهاردهم ارديبهشت ماه از حسينيه ثارالله شهرستان رفسنجان به سوي گلزار شهداي اين شهرستان تشييع و به خاک سپرده مي شود.

    شهيد حامد بافنده متولد 1366 و در تاريخ سوم ارديبهشت جاري به شهادت رسيده بود.

    
    
شناسايي پيکر شهيد محسن رستمي پس از ۳۱ سال
    همدان- خبرنگار کيهان: نماينده کميته جست وجوي مفقودين در همدان گفت: پيکر شهيد محسن رستمي پس از ۳۱ سال شناسايي شد.

    بهرام دوست پرست اظهار داشت: پيکر مطهر اين شهيد چندي پيش در جريان تفحص پيکرهاي شهدا توسط کميته جست وجوي مفقودين تفحص شده و به وطن بازگشت.

    وي افزود: شهيد محسن رستمي از شهداي مفقودالجسد لشگر 58 ذوالفقار است که سال 65 به عنوان سرباز وظيفه در عمليات کربلاي 6 شرکت کرده و در منطقه عملياتي سومار به درجه رفيع شهادت نايل آمد.

    نماينده کميته جست وجوي مفقودين در همدان بيان کرد: خبر شناسايي و بازگشت پيکر مطهر اين شهيد با حضور نماينده کميته جستجوي مفقودين، جمعي از فرماندهان تيپ 316 شهيد قهرمان همدان، مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران به خانواده وي اطلاع داده شد.

    وي با اشاره به اينکه از اين شهيد دو فرزند به يادگار مانده است ابراز کرد: اين شهيد متولد 1339 بوده و در حال حاضر نيز تنها مادر وي در قيد حيات است.

    دوست پرست افزود: مراسم وداع با پيکر شهيد روز چهارشنبه 13 ارديبهشت از ساعت20 و 30 همزمان با مراسم نخستين سالگرد شهادت جستجوگر نور سردار عليرضا شمسي پور در حسينيه امام خميني (ره ) همدان برگزار مي شود.