ضرب و شتم مدیر امور عشایری آبدانان


ضرب و شتم مدیر امور عشایری آبدانان   12اردیبهشت-96

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: فردی که روز دوشنبه با سلاح سرد وارد اداره امور عشایری این شهرستان شده و مدیر این اداره را مورد ضرب و شتم قرار داده و کارکنان را تهدید کرده بود، توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.
سرهنگ «پرویز جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: به استناد گزارش اداره امور عشایری آبدانان، این مرد جوان از عشایر منطقه به بهانه دیر رسیدن تانکر آبرسان، با استفاده از یک قبضه قمه وارد این اداره شد و به سمت مسئول اداره حمله و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
وی افزود: فرد مهاجم همچنین لوازم و وسایل اداری و خدماتی را تخریب و کارکنان را تهدید به ضرب و شتم کرده بود.
جعفری تاکید کرد: پس از تماس با مرکز 110و اعلام این شرارت به پلیس، ماموران انتظامی به اداره امور عشایری آبدانان مراجعه و از فرد مذکور خواستند به تخریب اموال دولتی و تهاجم خود پایان داده و تسلیم ماموران شود.
وی یادآور شد: این جوان بدون توجه به هشدارهای ماموران پلیس به رویه خصمانه و تهاجمی خود ادامه داده و به ماموران حمله کرد که با ابتکار عمل یکی از ماموران، حمله او ناکام ماند.
فرمانده انتظامی آبدانان گفت: پس از بی اعتنایی فرد مهاجم به تذکر و هشدار پلیس، ماموران انتظامی با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، او را از ناحیه پا مورد هدف قرار داده و سپس دستگیر کردند.

جعفری ادامه داد: فرد یادشده تحت‌الحفظ به بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان منتقل و تحت مداوا قرارگرفته است.