صداوسیما در روزهای آخر بی‌طرفی را کنار گذاشت


کواکبیان در تذکر شفاهی:

 

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه عملکرد صداوسیما در جریان تبلیغات انتخاباتی، خواستار تعیین تکلیف مفهوم «رجل سیاسی» ازسوی شورای نگهبان برای انتخابات بعد شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با تبریک حماسه مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اعلام کرد: اکنون که این انتخابات با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد، تعریف رجال سیاسی و مدیر و مدبر بودن در فرصت چهار سال آینده مورد بازنگری قرار گیرد تا در انتخابات آینده شاهد ثبت‌نام ۱۶۳۶ نفر به‌عنوان ریاست جمهوری نباشیم.
او گفت: برخی بداخلاقی‌ها در انتخابات مشاهده شد که امیدواریم جایش را به رفاقت‌ها دهد، به هر حال رقابت تمام شده و امید است که همه رییس جمهور منتخب را برای حل مشکلات و تحقق وعده‌ها یاری کنند.
نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به عدم بی‌طرفی صداوسیما در جریان تبلیغات انتخاباتی، خاطرنشان کرد: صداوسیما در روزهای آخر بی‌طرفی را کنار گذاشت که الحمدالله با نتایج حاصله متوجه شدند، ما باید از آسیب‌هایی که در انتخابات داشتیم برای انتخابات بعد عبرت بگیریم.
کواکبیان همچنین درباره سفر ترامپ به عربستان سعودی تصریح کرد: ترامپ، آل سعود را می‌دوشد و بهانه‌اش ایران هراسی‌ است، پیام ما به مرتجعان منطقه و آل سعود این است که به خودشان بیایند و اشتباهاتشان را کنار بگذارند.