سردار غيب پرور: آنان كه به سپاه حمله مي كنند آيا به عواقب آن انديشيده اند؟!

سردار غيب پرور: آنان كه به سپاه حمله مي كنند آيا به عواقب آن انديشيده اند؟!  8خرداد-96

فرافکنی ووارونه گویی رئیس بسیج که زائده پاسداران است و به نیابت پاسداران تهدید کرده است. باید گفت اینکه شرایط تحمیل شده کنونی ایران  مسئولش ارگان فاشیستی پاسداران است . زیرا  38 سال زیر چتر موهب تالهی جنگ پاسداران هم ایران وهم عراق نابود شد ومیلیون شهروند دو کشور کشته و مجروع وآواره وبی خانمان شدند .یک قلم موجب هزارمیلیارددلار  خسارات اقتصادی به ایران واردشد .پس ازآن سپاه وارد فعالیت های اقتصادی وامنیتی واطلاعاتی داخلی وترور مخالفان درداخل وبرون مرز شد .مهمتر اینکه سیاست هسته ای کلان سرمایه برهم مکمل سیاس تجنگ افروزی برون مرز ومداخله جویی درامورداخلی کشورهای منطقه وهمسایه  پاسداران شد .همچنین باسیاست تهدیدآمیز موشکی که مکمل تحریم ها شد تبدیل به بحران اقتصادی وفقر وبیکاری و شکاف عمیق طبقات شد . بنابراین عامل اصلی شرایط بحران کنونی  سپاه پاسداران است وتا زمانی که از صحنه حذف نشود و جزو  وتابع ارتش نشود نه بحران های اقتصادی- سیاسی- اجتماعی  ومنطقه ای حل شدنی نیست که خطر بروز جنگ خیلی ویرانه ترازجنگ 8 ساله در چشم انداز خواهد بود . بهرحال بهترین فرصت برای روحانی  است  تا با حمایت رأی دهندگان افشاگری پیرامون  عملکرد پاسداران راادامه دهد تا ایزوله شود و نتواند با نفوذ وفشار برروی قوه فاسد قضاییه  همچنان توطئه هایش علیه دولت  وبرجام را ادامه دهد .

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: سپاه خار چشم رژيم صهيونيستي است، آنان که به سپاه حمله مي کنند آيا به عواقب آن نيز انديشيده اند؟
    به گزارش فارس، سردار غلامحسين غيب پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم توديع و معارفه مسئول بنياد تعاون بسيج با اشاره به انتخابات اخير گفت: انتخابات رخدادي است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزي. هرکسي که پاي صندوق راي آمده و به نامزد مورد نظر خود راي داده است، يقيناً ابتدا راي تمام افراد به نظام جمهوري اسلامي بوده است.

    وي با اشاره به دستگيري تعدادي از سلطنت طلبان، منافقين و گروه هاي معاند در ايام انتخابات، تصريح کرد: هم مشارکت مردم يک پيروزي بود و هم امنيت فوق العاده اين انتخابات در يک کشور 80 ميليوني يک پيروزي ارزشمند بود.

    سردار غيب پرور همگرايي و گفتمان واحد را از جمله دستاوردهاي انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: اتفاقات بدي نيز در اين ايام رخ داد تا جايي که حتي برخي به سپاه که مظهر اقتدار ملي است تاخت و تاز کردند.

    جانشين فرمانده کل سپاه در امور بسيج در ادامه سپاه را آيينه اقتدار کشور و انقلاب خواند و تاکيد کرد: سپاه خار چشم رژيم صهيونيستي است، آنان که به سپاه حمله مي کنند آيا به عواقب آن نيز انديشيده اند؟

    وي در بخش ديگري از سخنان خويش پيرامون فعاليت هاي سازمان بسيج گفت: بايد برنامه هاي بسيج در بطن جامعه بوده و اثربخش باشد.

    رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تاکيد بر پرهيز از شتابزدگي در برنامه ها، تصريح کرد: خدمات اجتماعي، محور اصلي فعاليت هاي بسيج بوده و بسيجيان بايد در متن جامعه باشند نه در حاشيه.

    سردار غيب پرور ادامه داد: بايستي چهره بسيج، چهره اي خدمتگزار در منظر افکار عمومي باشد لذا تا مي توانيم بخش هاي خدماتي بسيج را تقويت کرده و افزايش خواهيم داد.

    در ادامه اين مراسم سردار تقي زاده با حکم رئيس سازمان بسيج مستضعفين به عنوان مسئول بنياد تعاون بسيج معرفي شد و از تلاش هاي سردار نوشادي که اخيراً به عنوان معاون هماهنگ کننده بسيج منصوب شده است، به پاس مسئوليت 5 ساله وي در بنياد تعاون تقدير به عمل آمد.