نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  2 خرداد – 96
سرنوشت سرمایه‌گذاری‌ها؟
دولت پاکدستان احمدی‌نژاد در کشور دوست ونزوئلا در صنایع خودروسازی، نفتی، پتروشیمی، احداث مسکن و... صدها میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده بود تا به تعبیر خودش به حیاط خلوت آمریکا نفوذ کرده باشد.
حال با حیف و میل کردن سرمایه‌های ملی و بیت‌المال چه کسی باید پاسخگو باشد؟شکوه امیری – تهران
مملکت؛ نیازمند رئیس‌جمهور معتدل
به نظرم در این برهه از زمان و در وضعیت جنگ سرد در جهان و جنگ گرم در منطقه و خاورمیانه، وجود رئیس‌جمهوری معتدل، منطقی و مقتدر امری ضروری بود، هرچند ممکن است نقاط ضعفی هم داشته باشد. در شرایط بحرانی جهانی و منطقه‌ای، سپردن سکان اداره کشور به دست افراد تندرو به نفع و صلاح کشور نبود و باید با پشتیبانی از رئیس‌جمهور محترم (روحانی) شرایط را برای اداره درست مملکت، بهتر و آماده‌تر کنیم.سجادی – تهران

*محمودی از تهران: برای تفریح به اتفاق خانواده به مجموعه دریاچه خلیج‌فارس رفته بودم که از عظمت و زیبایی آن واقعاً خشنود شدم. اما متاسفانه مشاهده کردم قریب به اتفاق کارگرانی که در قسمت رستوران، فست فود فروشی‌ها و مجموعه پارک مشغول به کار هستند، از اتباع بیگانه و به طور عمده افغانی هستند! واقعاً چه کسی مسئول نظارت بر این امر است؟
*
یکی از کاسبان منطقه 6 تهران: هنوز هوا کاملاً گرم نشده، که حشرات موذی (سفید بالک) در آسمان تهران خودنمایی می‌کنند. آلودگی موتورسیکلت و خودروها و گرمای هوا یک طرف، پرواز این حشره‌های ریز و سفید، طرف دیگر.
لطفاً به شهرداری منطقه 6 قبل از رسیدن به وضعیت بحران، تذکر بدهید تا مشکل را مرتفع سازند.
*
خانم زیبایی از تهران: ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور ما در پایین بودن ارزش پول ایران است. اگر بتوانیم اعتبار مضاعف به پول ایرانی بدهیم، کارخانجات رونق می‌گیرند و بسیاری از مسائل حل می‌شوند.