رسایی به الله‌کرم: در شیوه خود بازنگری کنید


رسایی به الله‌کرم: در شیوه خود بازنگری کنید 30خرداد-96

حسین الله کرم فرمانده حزب الهی های آتش به اختیار درمورد زن ستیزی آنقدر گلاب زده است که مورد انتقاد یک آتش به اختیار معروف قرارگرفته است.

دفاع رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله از تهیه طومار در حاشیه نماز جمعه در اعتراض به ورود زنان به ورزشگاه در روزهای اخیر واکنش‌های جسته‌گریخته‌ای در اردوگاه اصولگرایان برانگیخته است تا جایی که حمید رسایی نیز با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود به الله‌کرم هشدار داده است که برداشتش از مفهوم «آتش به اختیار» غلط است.
به گزارش ایسنا، براساس آنچه «شرق»‌ منتشر کرده، در نوشته رسایی آمده است: «جمعه این هفته بنری، در گوشه یکی از خیابان‌های اطراف نماز جمعه تهران خطاب به رئیس قوه قضائیه نصب شده که جلوی ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را بگیرید والا ما (دانشجویان حزب‌الله نمازجمعه تهران) مطابق بند میم وصیت‌نامه امام و امر آتش به اختیار امام خامنه‌ای از آن جلوگیری می‌کنیم! با دیدن این بنر که غلط‌ترین برداشت از سخنان صریح، واضح و روشن رهبر انقلاب درباره آتش به اختیار بودن نیروهای انقلابی در فعالیت‌های فرهنگی و معطل‌نماندن برای دستور و بخش‌نامه از سوی نهادها و ارگان‌ها در فعالیت‌های فرهنگی است، به یاد سخنان رئیس‌جمهور مدعی اعتدال امروزمان افتادم!..».

در ادامه پست اینستاگرامی او آمده است: «جناب الله‌کرم! متأسفانه برداشت غلط و شاذ حضرت‌عالی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص آتش به اختیار بودن نیروهای فرهنگی و نصب این بنر که برخلاف فهم اکثر قریب به اتفاق نیروهای انقلابی و اقدامات خودجوش فرهنگی آنها و پیشنهادهای مؤثر ایجابی ایشان در این خصوص بوده، خوراک قابل توجهی برای رسانه‌های معاند به‌ویژه در فضای مجازی فراهم کرده است که امیدوارم توضیحات اصلاحی شما مانع سوءاستفاده‌های بیشتر معاندان شود. از آنجا که شما سابقه جبهه و جنگ دارید، ما به عنوان سربازان این جبهه، دوست نداریم عاقبتی مانند حسن روحانی برایتان رقم بخورد، لطفا ضمن بازنگری در شیوه عملکرد انقلابی خود، به این بیانات رهبر معظم انقلاب توجه بیشتری نمایید تا در فهم امر آتش به اختیار دچار اشتباه نشوید».